Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

montaž kohoutu topeni
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17229
Stránka 1 z 2

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 15:03 ]
Předmět příspěvku:  montaž kohoutu topeni

dnes jsem koupol novi kohot topeni je rozebrany plno kroužku boužel u stareho jsem jej narychlo vydelal a tet nevim jak tam ma byt :oops:
u toho kohoutu jsou dve diry stejne tak jak na samotnem radiatoru.
jak tam mam tedy ten kohout usadit?
aby mi foukal vzduch studeny musi byt obe diry otevřene?

Autor:  patrik-hp [ 20.5.09, 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

:) V topení jsou dva kulatý otvory s drážkami...do nich vložíš O kroužky a zakreješ je těmi podložkami....Pak nasadíš velký okolo kohoutu a zašroubuješ s nasazeným plechem přes...Kohout je složený,páka ovládání topení směřuje směrem dolů.......jinak je toho tady o tom dosti... :wink:

Autor:  patrik-hp [ 20.5.09, 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud budou díry otevřené,bude to topit...

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

aha takže když budou diry pruchozi tak by to ovladani melo vychazet na teply vzduch jinak jak moc to mam po obvode dotahnou zda se mi že když to dotahnu na fest tak se ovladani zadira a pořad to fouka teple..

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 15:41 ]
Předmět příspěvku: 

BlackTom píše:
aha takže když budou diry pruchozi tak by to ovladani melo vychazet na teply vzduch jinak jak moc to mam po obvode dotahnou zda se mi že když to dotahnu na fest tak se ovladani zadira a pořad to fouka teple..

jinak ja nemam okolo žadny plech aspon k tomu žadny neni pouze ovladaci pačka

Autor:  patrik-hp [ 20.5.09, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

BlackTom píše:
aha takže když budou diry pruchozi tak by to ovladani melo vychazet na teply vzduch jinak jak moc to mam po obvode dotahnou zda se mi že když to dotahnu na fest tak se ovladani zadira a pořad to fouka teple..


Ono se musí tak trochu zadírat,jinak by to netěsnilo...Dotáhni to na fest a rovnoměrně...Pokud to fouká teplé,nezavírá to otvory...ne bo je to jen tvůj dojem...nemáš klima a venku je nějakejch 25 ve stínu...

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

jinak se to pak ovzdušnuje tim že auto se projede a topeni naplno?

Autor:  Nepér [ 20.5.09, 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

A jéje, dlouho jsme se nebavili o topení :D

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

nazdar no jo nemaš nejakej postup jak to nejlepe vymenit na co si dat bacha atd? jelikož starej jsem na rychlo vyhodil a tet jaksi nevim jak to dat do kupi..

Autor:  patrik-hp [ 20.5.09, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
A jéje, dlouho jsme se nebavili o topení :D


:D :D :D

Autor:  gokralik [ 20.5.09, 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

A co na něm nechápeš? Vždyť je to jak puzzle pro děti. Poskládat obráceně to opravdu nejde.

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

už jsem to taky zjistil,dal jsem to dohromady teply a studeny vzduch zatim funguji jak maji,akorad když si šahnu na spodni čast kohoutu tak je tam citit,vlhkost,je potřeba pouze dolit kapalinu...bude stačit když doliju mezi risku min.max nebo až na max?

Autor:  gokralik [ 20.5.09, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

To je možná ještě voda, co ti vytekla při demontáži/montáži. Dolej mezi rysky a kanystřík s destilkou hoď do kufru. Až někam pojedeš, tak se po pár kilometrech podívej jak jsi na tom. Jestli je to zavzdušněné, tak si to ještě dost vody vezme. To pak případně doliješ.

Autor:  BlackTom [ 20.5.09, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

jojo byl jsem to projiždet a nejaka voda se ztratila,jinak bych mel ješte otazečku když se vše da zpatky je lepši ješte než nastartuji zapnout naplno topeni pote nastartovat a pořadne to projet aby se to ovzdušnilo?
doufam že to nezačne za 3mesice znova kapat je tam davanej novej radiator topeni i s kohoutem.
jinak pokud bych menil termostat či čidlo je postup ovzdušneni stejny?

Autor:  gokralik [ 20.5.09, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli se ti bude ztrácet dál a na plechu pod kohoutem budeš mít pořád loužičku, tak ještě prohlédni hadice. Jestli to poteče dál, topení fakt vyměň. Sice nový kohout by měl těsnit dobře, ale nikdy nevíš, jak jsou ty plasty zkroucené.

No startovat se zapnutým topením zrovna nemusíš, ale kohout bys měl otevřít. Schválně si i pusť větrák. Až se z vlažného vzduchu stane horký, tak to znamená, že se topení konečně odvzdušnilo. Pak už je všechno hotovo. Maximálně můžeš dolít kapalinu, o zbytek se už nestarat.

Postup odvzdušnění na Favoritu je pořád stejný. Prostě se projet, dolít a hotovo. Naštěstí. U výměny čidla ani nemusíš tu kapalinu vypouštět. Stačí jak tam na chvíli vrazíš prst a tu trochu vody co ti vyteče oželíš.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/