Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

svítí mazání
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1723
Stránka 1 z 1

Autor:  pecár [ 29.8.06, 08:07 ]
Předmět příspěvku:  svítí mazání

Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.

Autor:  Jarda S. [ 29.8.06, 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

při vyšších otáčkách to nedělá ?

Autor:  Šemik [ 29.8.06, 09:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: svítí mazání

pecár píše:
Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.


Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré.

Autor:  Šemik [ 29.8.06, 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

btw, ty jsi dělal tomu motoru GO :?: Jestli jo, a tu kontrolku jsi poté zkoušel rozsvítit neprodleně po vypnutí motoru po jízdě, tak opravdu svítit nemusí protože se tam stále nějakou vteřinu drží předepsaný tlak oleje jak to je všecko nový a těsní to. Když ale po jízdě počkáš 20s a pak to zkusíš rozsvítit tak to už musí být na 100procent bez tlaku oleje a kontrolka se ti rozsvítí

Autor:  pecár [ 29.8.06, 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
při vyšších otáčkách to nedělá ?

při vyšších ne, pokud je motor studenej tak ani při 250 min (odzkoušeno)

Autor:  pecár [ 29.8.06, 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: svítí mazání

Šemik píše:
pecár píše:
Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.


Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré.

Jak to zjistíš, máš tam budík na tlak?

Autor:  ferrari [ 29.8.06, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...)

Autor:  Šemik [ 30.8.06, 07:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: svítí mazání

pecár píše:
Šemik píše:
pecár píše:
Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.


Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré.

Jak to zjistíš, máš tam budík na tlak?


Ne, mám tam v pořadí už asi 8. čidlo...

Autor:  pecár [ 30.8.06, 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...)

To čidlo jsem vzal ze svýho motoru, kterej tam byl dřív a bylo to ok, ale teď prostě nesvítí, nevím čemu mám věřit, chtělo by to zjistit skutečný tlak.
Proč mi nedoporučuješ tu polosyntetiku, a ty vydřený čepy to můžou být na vačkovce, ale výrazná vůle tam nebyla, nechce se mi měnit celý blok a vyvložkování by asi bylo drahý.

Autor:  ferrari [ 30.8.06, 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

pecár píše:
ferrari píše:
Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...)

To čidlo jsem vzal ze svýho motoru, kterej tam byl dřív a bylo to ok, ale teď prostě nesvítí, nevím čemu mám věřit, chtělo by to zjistit skutečný tlak.
Proč mi nedoporučuješ tu polosyntetiku, a ty vydřený čepy to můžou být na vačkovce, ale výrazná vůle tam nebyla, nechce se mi měnit celý blok a vyvložkování by asi bylo drahý.


čo ti poviem, vymeň to čidlo s niekým, komu bez problémov funguje...tú vačku som iba tipol, to môže byť "haluz"...a preto doporučujem minerál...minerál je určite hustejší a mám kamaráta, kt. od novoti leje do Š120 M8AD, mení ho vždy po 5000 km, motor je ako nový (má 140 000 km), spotreba oleja je cca 01l/100km, motor je zvnútra čistý...
a pokiaľ to svieti ozaj iba na voľnobeh, pusť to z hlavy...alebo pre kľud svedomia to daj pomerať...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/