Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Velký výkon fáčka BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17263 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | varok [ 22.5.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Velký výkon fáčka BMM |
Už jsem tady párkrát psal, že mám motor na fáčku upravený firmou EXCEL. Na starty docela slušně táhne, minimálně tak jako feldy 1,3 mpi. Šlo by motoru nějak pomoci zvýšit ještě více výkon nějakými úpravami? Když uvažuji, že mám upravovaný motor, ale mám klasický filtr a výfuk. Nepomohl by prosím někdo s radami jak přidat pár koníků? Teď experimentuji s výfukem a mám vytáhnutý prostřední tlumič a katalizátor. Výfuk bez středního tlumiče spíše přidává na kraválu ale vytáhnutý katalizátor trošku přidá, i když né moc. Pomohl by něco sportovní filtr a něco s výfukem? Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to? |
Autor: | Ondras83 [ 22.5.09, 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, hlavně přesně zjistit, co to máš s motorem, 77 vrátní musí jezdit jak pila, tak zjisti, co je se zbytkem a graf z brzdy, kolik to má vůbec kobyl a uvidí se co dál...filtr je na houby |
Autor: | venda [ 23.5.09, 06:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Filtrem a výfukem výkon nezvedneš, efekt bude jen v akustice. |
Autor: | varok [ 23.5.09, 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé. |
Autor: | Ondras83 [ 23.5.09, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé. co je s hlavou?...to je těžký, jaká tam je vačka?...jakej máš kompresní poměr, slícovaný a vyleštěný, zvětšený kanály?...fotr má taky upravenou hlavu...a to jí má jen poleštěnou, upravená-> to je dooost širokej pojem |
Autor: | varok [ 23.5.09, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já vím. Před vávocema jsem psal do firmy Excel, pan Čepek mi odpověděl jestli byl motor u nich vůbec upravován. Potvrdil mi to, napsal co bylo s motorem dělané. Pak jsem mu psal ještě jednou, ale to už mi neodpověděl. Chtěl jsem vědět právě o kolik byla snížena hlava, kolik se nastavuje vůle ventilů apod. Hlavně jsem chtěl vědět výkon, ale jak jsem psal, neodpověděl. Při té první odpovědi mi sdělil informace jen tak všeobecně, bez konkrétních údajů. Asi výrobní tajemsvtí, nebo nevím. |
Autor: | Jarda S. [ 23.5.09, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
čepek moc neodpovídá tomu musíš zavolat |
Autor: | varok [ 23.5.09, 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji, jednou mi ale odpověděl, vlastně dvakrát. Jednou jsem se ptal, jestli upravovali ten motor a napsal jsem mu VIN číslo. Odpověděl mi že mu musím poslat jiné číslo, které je na motoru. Pak mi napsal vše co s motorem dělali ale konkrétní data tají. Zkusím mu tedy zavolat. |
Autor: | Dyno [ 24.5.09, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích. |
Autor: | michalkatka [ 24.5.09, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích. záleží na tom aký reálny efekt tým docieliš, športový filter síce uľahčí piechod vzduchu do motora, ale na výkon to má efekt minimálny, je to skôr pre design a zmení sa zvuk, takže sa môže zdať že išiel výkon hore. to isté výfuk.. to čo je výrobcom vypočítané je nadimenzované presne na potreby motora, iná vec je ak máš upravený motor, to ti presne nikto neporadí, tam reálne pomôže iba testovanie a ladenie na brzde... presné hodnoty si nepamätám, ale zo sériovým saním mal známy 150kW (na brzde) zo športovým filtrom 130kW (na brzde), ale mal parádny zvuk, ale ten športový letel preč... jednalo sa o nejaký turbobenzín myslým Passat |
Autor: | varok [ 24.5.09, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vždyť jsem ale psal, že mám upravovaný motor fou EXCEL-MOTOR. Motor táhne jak prase, ale jde špatně do otáček. Ten správný krouťák dostane až asi od 3500-4000ot./min. Jenže než se na ty otáčky dostane, tak mu to dost trvá. Pak už to docela letí. To je zajímavé, kamarád mi říkal, že po tom, co dal sportovní filtr, že to lépe jde do otáček. Výkon prý to asi nepřidá, jen zvuk je jinačí a lépe to jde do otáček. Výfuk asi ne, to by mě stálo více než auto. |
Autor: | bitmap [ 24.5.09, 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Velký výkon fáčka BMM |
varok píše: Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to? Nebylo to Facko modry? Matne si pamatuju, ze jsi tu kdysi vypisoval ty tvoje upravy a videl bych to na tu verzi 63kW/120 - 130Nm, nebo neco podobnyho, a taky se mi zda, ze jsi tu psal, jak ti to huli a basti olej. Pokud ti to skutecne huli a zare olej, tak to chce nejdriv zacit opravami, aby mely ty upravy, co uz tam jsou nejakou sanci se projevit a az kdyz zjistis, ze to nejede ani tak, potom se pustit do neceho dalsiho. |
Autor: | venda [ 24.5.09, 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
To že "sportovní filtr" má nějaký pozitivní vliv na výkon, jsou jen a jen tuzerské pověry a mýty. A blbost je i to, že ulehčí přístup vzduchu do motoru. Jak už tu bylo napsáno, změní jen zvuk a vzhled. A právě ten změněný zvuk může dát dojem, ale opravdu jen dojem, že to líp jede. |
Autor: | patrik-hp [ 24.5.09, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam je jedna nevýhoda,která nemá srovnání s obyčejným Favoritem...Je tam BMM to samý je to s MPI...Co on dá do jednotky to tam je.Tak že optimální ku sestavě...Je tam spousta složitýho hnusu a nepříjemnejch překážek,který u karburátoru nejsou...Pokud chceš jezdit víc než s ťímto,kup ještě jeden motor s karburátorem a přehazuj ho.... Jinak pod pojmem velký výkon to je docela široká představa o úpravě...ještě je taky polemika nad tim jak je to upraveno...To je širokej pojem,a zdá se ten nejširší... |
Autor: | varok [ 28.5.09, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Úpravy jsem přece trochu popsal ale podrobně to nevím. Modré fáčko nemám, mám Solitaire. Olej mi to nežere, alespoň myslím. Ani mi to nehulí. Bitmap: Ten váš obrázek u nicku mi něco říká. Už vím, mám taky vyraženo na hlavě motoru. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |