Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburátor 105 na 120? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1730 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bonovox [ 30.8.06, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor 105 na 120? |
Zdravím, mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120. Díky za odpověď |
Autor: | Šemik [ 30.8.06, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor 105 na 120? |
bonovox píše: Zdravím, mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120. Díky za odpověď Automobil by ztratil na dynamičnosti |
Autor: | Viky [ 30.8.06, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor 105 na 120? |
bonovox píše: Zdravím, mám malý dotaz, pro někoho možná směšný, dělám generálku motoru škoda 120, ale bohužel příliš pozdě jsem zjistil, že mám nový karburátor na škodu 105. Tak jsem se chtěl zeptat co by to udělalo, kdybych ten 105 karbec dal na 120. Díky za odpověď Jakz takz to pojede. Doporucil bych pretryskovat co pujde. |
Autor: | Peter50kw [ 30.8.06, 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nizsi vykon a vyssia spotreba. Vyskusane! Zmiernit by sa to mozno dalo pouzitim rozdelovaca zo S105. Najlepsie slape S120 s karburatorom S130. Prehadzovanim trysiek to este viac rozladis. |
Autor: | ferrari [ 30.8.06, 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km) |
Autor: | bonovox [ 1.9.06, 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: A to máš SEDR, alebo EDSR (starý typ, alebo nový)? Ak máš totiž nový (SEDR), tak osadenie 1. komory je navlas rovnaké, líši sa osadenie 2. komory je "uškrtenejšie" (= ak jazdíš prevažne do 3500 ot., rozdiel by si´nemal cítiť, ak jazdíš prevažne vo vysokých ot. - nad 4000 ot. - tak ti to bude aj viač žrať aj to horšie pôjde). Btw, podľa mojich skúseností ten zo š130 ide o dosť lepšie, ale aj to viac žerie (cca o 0,6 l/100km) Ahoj dík za info, už sem se na to mrknul, nad 3500 to určitě netahám, přendám jen vzdušník a šroub regulace membrány, no prostě to co je jiný a uvidím. Díky |
Autor: | Jarda S. [ 1.9.06, 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co když dám na 105 karburátor 120 ? |
Autor: | Kachnis [ 1.9.06, 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu ( ten patej nevi co je karbec ) |
Autor: | Jarda S. [ 1.9.06, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu ( ten patej nevi co je karbec ) |
Autor: | ferrari [ 1.9.06, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: tak to pojede velmi pekne s nizkou spotrebou, to sem mel ja a doporucuji to 4 z peti kachnisu ( ten patej nevi co je karbec ) Hi-hi...kachnis...terminus technikus.... ale to museli tí 4 kachnisovia jazdiť prevažne v pekne vysokých otáčkach (veľmi často nad 4000 ot) inak, sa rozdiel spotreby nemôže prejaviť...ten piaty možno vie čo je karbec a keď si pozrie tabuľku, tak zistí, že 1. komora je to isté...t.j. na prvú komoru to musí byť to isté... |
Autor: | Kachnis [ 3.9.06, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku |
Autor: | Peter50kw [ 3.9.06, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: 4 kachnisove pouzivali 105ku jako vysokootackovy automobil na cesty plzen -most a rozdil mezi karbecem 105 a 120 byl znat samozrejme ten pocit sem si nejspise namlouval, pac sem se domnival ze je to tuning a nyni si to jiz nemyslim a proto mit v aute nyni motor 105 a karbec 120 urcite by se to vleklo jako kdyby tam bylo vsechno 105kovy a od sadry bych cekal vetsi moudro nez hafec smajliku Sadra si asi riesi nejaky komplex, tak prispieva aj ked vselico nevie. No ale rad sa vidi na forach . |
Autor: | Kachnis [ 5.9.06, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jooo, taky mam radost kdyz vidim svuj prispevek cloveku to udela radost kdyz cte na foru nazor nekoho kdo se jmenuje jako on a ma s nim i stejne nazory |
Autor: | Zaša [ 2.8.08, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím snížením spotřeby a pružnější jízdou s karburátorem ze 120 na 105 motoru je to teda pravda nebo jen vtip či subjektivní pocit? Díky za pravdu |
Autor: | ferrari [ 3.8.08, 07:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ako som napísal, pokiaľ ide o karbec SEDR120 (M kový typ) na motore 105, tak do 3500 ot/min to bude úplne rovnako, bo majú rovnako osadenú 1. komoru. Dokonca pokiaľ dáš SEDR120 namiesto EDSR105, bude to ešte horšie...lepšie by to mohlo byť iba nad 3500-4000 ot... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |