Autor |
Zpráva |
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Pri plnom zašliapnutí plynu pridusí motor
No je to favorit uz ten novší ciže s priamim vstrekom r.v.8/93.Mám problém pri zašliapnutí plynového pedála na doraz, auto nedá požadovaný výkon (pri otáčkach 1000 - 2500 pridusí motor) Nad 2500 sa rozbehne.
Vymenil som tam: palivové čerpadlo, palivový filter, rozvodovú reťaz, riadiacu jednotku, Vzduchový filter,sviecky kable s rozdelovacom a auto je stále pri plnom zašliapnutí lenivé.
Poradťe či to tak má byť alebo sa stým dá niečo robiť.
Otáčky na volnobehu mám pri zohriatom motore stále cca 1000 ot.
Poradili mi že to môže byť škrtiacou klapkou (že je nastavený zlý pomer vzduch - palivo) dá sa to nejako nastaviť ?
Naposledy upravil petoooo88 dne 22.6.09, 05:48, celkově upraveno 2
|
21.6.09, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Pri plnom zašliapnutí plynu pridusí motor
Ale nenapsal si o jaký auto jde
|
21.6.09, 20:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Pri plnom zašliapnutí plynu pridusí motor
tomvm píše: Ale nenapsal si o jaký auto jde
to je podstatné nebo je tam vůbec motor miloš
|
21.6.09, 20:36 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
je to favorit priamy vstrek r.v8/93
|
21.6.09, 21:56 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
petoooo88 píše: je to favorit priamy vstrek r.v8/93
FSIcko?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
21.6.09, 23:23 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Možná tam má TSI
|
22.6.09, 07:32 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
deekay píše: FSIcko?
Taky me to napadlo, ale vcera sem uz ryl dost, tak sem nic nepsal
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.6.09, 09:10 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Nemáš přímý vstřik, ale jednobodový (nebo taky centrální) vstřik to za prvé.... Za druhé systém přípravy směsi Bosch MonoMotronic (zkráceně BMM) není karburátor aby sis lehce přidal nebo upravil bohatost směsi. A za třetí... vidím to na vadný snímač nejspíš potenciometr škrtící klapky + spínač volnoběhu.
|
22.6.09, 09:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
werty píše: Nemáš přímý vstřik, ale jednobodový (nebo taky centrální) vstřik to za prvé.... Za druhé systém přípravy směsi Bosch MonoMotronic (zkráceně BMM) není karburátor aby sis lehce přidal nebo upravil bohatost směsi. A za třetí... vidím to na vadný snímač nejspíš potenciometr škrtící klapky + spínač volnoběhu.
potenciometer napadol hneď aj mňa, ale čo ten voľnobeh to by mohol byť vadný tepelný snímač na saní (ak má 50kW verziu BMM môže byť aj na domci terostatu), ale či je tých 1000 podľa otáčkomeru, alebo naozaj ...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.6.09, 15:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
na ten potenciometer musíš mít speciální torx hvězdička s dírou a natřeš diavou a fachčí, co je dost divné tak ta závada se zapíše po startu do paměti závad a pak hned zmizne takže ji tam najdeš jen po ránu pokud to dáš na vag po příjezdu tak závady 0 miloš
|
22.6.09, 19:37 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Snimac teploty som tiez kedysi menil sice nebol novy ale bolo to rovnake.Ten otackomer mi ukazuje dobre lebo som ho vybral kamaratovi z toho isteho favorita ako mam ja a on mal nizsie otacky asi okolo 800-900.Ten poteciometer ma take dieri ze sa tam trosku da snim hybat do stran je jedno ako ho tam potom nasadim bude mu vadit ked ho dam trosku inac ako bol?Milos Co sa vlastne nim nastavuje ked su tam take ovalne dieri?
|
22.6.09, 20:23 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
Chlapci s tou diavou som to urobil a je to asi trosku lepsie.chcem sa vas este opytat ze ako to auto ma vlastne ist,ja to skusam takto:mam zohriaty motor zaradim jednotku pustim spojku a plyn dam na podlahu a to auto pridusi a kolesa slabucko zacnu hrabat ale ja si myslim ze to auto tak nema ist lebo uz neviem ako to ma vobec ist.podla mna tie kolesa maju hrabat az do neba.dajte mi vediet ci to tak ma byt, nemam moznost to skusit na inom favorite.Zatial dik za rady
|
23.6.09, 15:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
petoooo88 píše: Chlapci s tou diavou som to urobil a je to asi trosku lepsie.chcem sa vas este opytat ze ako to auto ma vlastne ist,ja to skusam takto:mam zohriaty motor zaradim jednotku pustim spojku a plyn dam na podlahu a to auto pridusi a kolesa slabucko zacnu hrabat ale ja si myslim ze to auto tak nema ist lebo uz neviem ako to ma vobec ist.podla mna tie kolesa maju hrabat az do neba.dajte mi vediet ci to tak ma byt, nemam moznost to skusit na inom favorite.Zatial dik za rady
asi to tak má jet
máš tam lambádu jak ti nahlásí moc bohatou směs tak ti řj zkrátí dobu vstřiku miloš
|
23.6.09, 15:35 |
|
|
petoooo88
Příspěvky: 28
|
a neviete mi dakto poradit ako zistim ci mam dobre nastaveny pomer vzduch - palivo?pripadne ako sa to dostavuje?dikes
|
23.6.09, 21:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je stříkačka tady nic nenastavíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.6.09, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|