Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karbec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17371 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SpeUK [ 29.5.09, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | Karbec |
Zdravim, mám problém se sytičem. když nastartuju (studený motor) tak mi to na sytič sotva drží, musím mu přidávat plynem aby mi to nechcíplo. Měl jsem nejdříve 130 motor s karbecem JIKOV 32 SEDR a na ten to jelo parádně i po nastartování za studena to drželo a nechcíplo (na sytič), ale po výměně motoru za 136 i s jinym karburátorem (ale je to samý -JIKOV 32 SEDR) mi to právě chcípá. Ten starý už tam dát nechci protože je dole prohlej jak luk a v zimě to startovalo hrozně dlouho. Tak jsem si vzal knížku a hledal co je na něm jinýho (karbecu) a je tu jiné nastavení trysky sytiče. Rozdíl 140 - 145. Takže se ptám kde najdu štelování trysky sytiče? abych tomu přidal. Nebo máte i nějaké jiné řešení? Díky za rady |
Autor: | Matthes [ 29.5.09, 14:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
To se nesteluje ale meni tryska kus za kus a nezapomen na tlumitko ve viku. |
Autor: | SpeUK [ 29.5.09, 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prosimte mohl bys mi to popsat trošku líp? Umim ho rozebrat ale nevim ktrerá je ta tryska sytiče potřeboval bych to upřesnit. A tlumítko ve víku taky nevim co je |
Autor: | Matthes [ 29.5.09, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz sundas viko karbu tak z nej terci zespoda dlouha ocelova(?) trubicka, tu kdyz odsroubujes tak z pod ni je tlumitko. A tryska sytice je v karbu dole... tam kam smeruje ta trubicka co odsroubujes z vika... proste ta tryska, trubicka a tlumitko jsou v jedny ose... |
Autor: | SpeUK [ 29.5.09, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak trysku už mám, trubička šla taky bez problému ale to tlumítko mi nejde vyndat připadá mi jako kdyby tam nebyl závit točim, točim a nic, ze zhora neni přístup. Když to vyměnim bez toho tlumítka půjde to? |
Autor: | Kachnis [ 29.5.09, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejak to pujde, musis zkouset... ja takhle laboroval s tryskou na EDSR a nakonec sem to musel vydrzet az do zimy,protoze stelovat trysky sytice v dobe kdy se bez nej obejdes je skoro zbytecny.. |
Autor: | Matthes [ 29.5.09, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tlumitko nema zavit, to se vyklepne... |
Autor: | SpeUK [ 1.6.09, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak je to ňáké blbé i po výměně té trysky i s tim tlumítkem (nakonec se mi to povedlo) a ocelovou trubičkou mi to rano furt chcípá musim to držet pod plynem. Co s tim? |
Autor: | Jarda S. [ 1.6.09, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
co třeba udělat základní nastavení karburátoru ? |
Autor: | SpeUK [ 1.6.09, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco? |
Autor: | ferrari [ 5.6.09, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
SpeUK píše: mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco? Krivé víko karbu, nízka hladina v karbe? |
Autor: | SpeUK [ 6.6.09, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted se to trošku zlepšilo, asi se to usadilo stači to držet tak 15 vteřin a už to drží volnoběh. Uvidim až bude zima jak se to bude chovat. Ale jinak všem děkuju za reakce. |
Autor: | ferrari [ 6.6.09, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ešte jedna vec - máš dobre nastavené zapaľovanie? Nemáš rozdeľovač v háji...pretože presne toto robilo kamarátovi (na sýtič nie a nie držať, stále to chcípalo) a po výmene ramienka a nastavení predstihu bolo všetko OK... |
Autor: | SpeUK [ 6.6.09, 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim to taky může být ono, už se chystám na výměnu stejnak tam chci dát bezkontaktní z favorita. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |