Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17371
Stránka 1 z 1

Autor:  SpeUK [ 29.5.09, 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Karbec

Zdravim, mám problém se sytičem. když nastartuju (studený motor) tak mi to na sytič sotva drží, musím mu přidávat plynem aby mi to nechcíplo. Měl jsem nejdříve 130 motor s karbecem JIKOV 32 SEDR a na ten to jelo parádně i po nastartování za studena to drželo a nechcíplo (na sytič), ale po výměně motoru za 136 i s jinym karburátorem (ale je to samý -JIKOV 32 SEDR) mi to právě chcípá. Ten starý už tam dát nechci protože je dole prohlej jak luk a v zimě to startovalo hrozně dlouho. Tak jsem si vzal knížku a hledal co je na něm jinýho (karbecu) a je tu jiné nastavení trysky sytiče. Rozdíl 140 - 145. Takže se ptám kde najdu štelování trysky sytiče? abych tomu přidal. Nebo máte i nějaké jiné řešení? Díky za rady

Autor:  Matthes [ 29.5.09, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

To se nesteluje ale meni tryska kus za kus a nezapomen na tlumitko ve viku.

Autor:  SpeUK [ 29.5.09, 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

Prosimte mohl bys mi to popsat trošku líp? Umim ho rozebrat ale nevim ktrerá je ta tryska sytiče potřeboval bych to upřesnit. A tlumítko ve víku taky nevim co je :oops:

Autor:  Matthes [ 29.5.09, 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz sundas viko karbu tak z nej terci zespoda dlouha ocelova(?) trubicka, tu kdyz odsroubujes tak z pod ni je tlumitko. A tryska sytice je v karbu dole... tam kam smeruje ta trubicka co odsroubujes z vika... proste ta tryska, trubicka a tlumitko jsou v jedny ose...

Autor:  SpeUK [ 29.5.09, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak trysku už mám, trubička šla taky bez problému ale to tlumítko mi nejde vyndat připadá mi jako kdyby tam nebyl závit točim, točim a nic, ze zhora neni přístup. Když to vyměnim bez toho tlumítka půjde to?

Autor:  Kachnis [ 29.5.09, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

nejak to pujde, musis zkouset... ja takhle laboroval s tryskou na EDSR a nakonec sem to musel vydrzet az do zimy,protoze stelovat trysky sytice v dobe kdy se bez nej obejdes je skoro zbytecny..

Autor:  Matthes [ 29.5.09, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tlumitko nema zavit, to se vyklepne...

Autor:  SpeUK [ 1.6.09, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak je to ňáké blbé :( i po výměně té trysky i s tim tlumítkem (nakonec se mi to povedlo) a ocelovou trubičkou mi to rano furt chcípá musim to držet pod plynem. Co s tim?

Autor:  Jarda S. [ 1.6.09, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

co třeba udělat základní nastavení karburátoru ?

Autor:  SpeUK [ 1.6.09, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?

Autor:  ferrari [ 5.6.09, 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

SpeUK píše:
mám hotovo asi před dvouma měsícema, seštelovaný trysky vzduchu, benzínu i předstihu. Napadá tě ještě něco?

Krivé víko karbu, nízka hladina v karbe?

Autor:  SpeUK [ 6.6.09, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

ted se to trošku zlepšilo, asi se to usadilo stači to držet tak 15 vteřin a už to drží volnoběh. Uvidim až bude zima jak se to bude chovat. Ale jinak všem děkuju za reakce.

Autor:  ferrari [ 6.6.09, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

A ešte jedna vec - máš dobre nastavené zapaľovanie? Nemáš rozdeľovač v háji...pretože presne toto robilo kamarátovi (na sýtič nie a nie držať, stále to chcípalo) a po výmene ramienka a nastavení predstihu bolo všetko OK...

Autor:  SpeUK [ 6.6.09, 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim to taky může být ono, už se chystám na výměnu stejnak tam chci dát bezkontaktní z favorita.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/