Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karburátor jedna klapka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17392
Stránka 1 z 4

Autor:  SM [ 31.5.09, 10:17 ]
Předmět příspěvku:  karburátor jedna klapka

Zdarec.
Potřeboval bych karburátor, který má jen jednu klapku o průměru aspoň kolem 50mm. Neví někdo, ze kterého vozidla by to mohlo být?(z nějakého staršího auta - s plovákovou komorou, takže ne ze stříkačky).
Dík SM.

Autor:  Jiri [ 31.5.09, 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

tak to ja osobne netusim..ale meli sme na dilne ameriku pres 7litru obsah...V8..tam byl jeden karbec...mozna ten by to sedel :lol: ..12mm privodni hadice na benzin :D ....na co tak velkou klapku potrebujes

Autor:  SM [ 31.5.09, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

No, jezdím na lpg a čím větší klapka, tím menší odpor a víc to jede za míň peněz... :-) Měl jsem tam klapku ze siery 2.0, jedilo to jako drak, ale samozřejmě to nešlo na benzín, což jsem trochu postrádal.... Teď jsem upravil sedr, aby šly obě klapky zaráz, ale ještě to není ono... Pak mám připravený karbec od WEBERu s difuzory 2*26mm, ale nevím jestli to bude stačit....

Autor:  Jiri [ 31.5.09, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

aha..no ale tak tech 50mm si mylsim ze uz je az zbytecne....

Autor:  SM [ 31.5.09, 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

No ta siera měla 58mm a paráda.... sice se s tím musíš naučit jezdit, protože to co ti na původním udělá 10cm sešlápnutí plynu na tomhle už 1cm, ale stojí to za to.. :-D

Autor:  Jarda S. [ 31.5.09, 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

michal to řešil ale nevim jestli dořešil :D

Autor:  Jiri [ 31.5.09, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

SM píše:
No ta siera měla 58mm a paráda.... sice se s tím musíš naučit jezdit, protože to co ti na původním udělá 10cm sešlápnutí plynu na tomhle už 1cm, ale stojí to za to.. :-D


ta mela tak velkou.. :shock: tak tam nech tohle a na benzin co to delalo...tam to muselo mit uz nedostatecny podtlak na strhavani paliva....

Autor:  SM [ 31.5.09, 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
SM píše:
No ta siera měla 58mm a paráda.... sice se s tím musíš naučit jezdit, protože to co ti na původním udělá 10cm sešlápnutí plynu na tomhle už 1cm, ale stojí to za to.. :-D


ta mela tak velkou.. :shock: tak tam nech tohle a na benzin co to delalo...tam to muselo mit uz nedostatecny podtlak na strhavani paliva....


Jiři na tu klapku to přece nemohlo jezdit vůbec, když je to jen roura a v ní jeden plech, který to uzavíra - žádná plováková komora... ;-)

Autor:  Ondras83 [ 31.5.09, 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

ty vole :-D.... :lol: :lol: koukám další koumák:)...myslim, že ten webr by to moh stíhat v pohodě, ale jak uděláš LPG?

Autor:  SM [ 31.5.09, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
ty vole :-D.... :lol: :lol: koukám další koumák:)...myslim, že ten webr by to moh stíhat v pohodě, ale jak uděláš LPG?

myslíš, jak tam napojím ten vařič? To se samozřejmě musí nějak vyimprovizovat a přizpůsobit...
A chlapi, kdyby někdo zkoušel jezdit jen na tu klapku, tak k původnímu karbecu ani nečuchne! Je to fakt nesrovnatelný rozdíl a většina výkonu motoru vězí jen v tom! :-)

Autor:  Ondras83 [ 31.5.09, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

SM píše:
Ondras83 píše:
ty vole :-D.... :lol: :lol: koukám další koumák:)...myslim, že ten webr by to moh stíhat v pohodě, ale jak uděláš LPG?

myslíš, jak tam napojím ten vařič? To se samozřejmě musí nějak vyimprovizovat a přizpůsobit...
A chlapi, kdyby někdo zkoušel jezdit jen na tu klapku, tak k původnímu karbecu ani nečuchne! Je to fakt nesrovnatelný rozdíl a většina výkonu motoru vězí jen v tom! :-)

a co to je za klapku?...jako vstřikovací klapka nebo celej karburátor?...fotky by nebyli?

Autor:  venda [ 31.5.09, 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Další kapitola Pata Mata. Zkus se někde porozhlédnout po Zilu.

Autor:  SM [ 31.5.09, 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
SM píše:
Ondras83 píše:
ty vole :-D.... :lol: :lol: koukám další koumák:)...myslim, že ten webr by to moh stíhat v pohodě, ale jak uděláš LPG?

myslíš, jak tam napojím ten vařič? To se samozřejmě musí nějak vyimprovizovat a přizpůsobit...
A chlapi, kdyby někdo zkoušel jezdit jen na tu klapku, tak k původnímu karbecu ani nečuchne! Je to fakt nesrovnatelný rozdíl a většina výkonu motoru vězí jen v tom! :-)

a co to je za klapku?...jako vstřikovací klapka nebo celej karburátor?...fotky by nebyli?


Je to 2.0 clx ford sierra rv 1991... jedinný co to dělá je, že to uzavírá klapkou přívod plynu... ;-)

Autor:  Jiri [ 31.5.09, 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

ja mel za to ze tam mas celej karburator z te siery..a ten ze ma klapku 58mm...no jestli tam ma jen rouru a difuzor nikde tak to ti tam ten benzin nema kudy jit no

Autor:  SM [ 31.5.09, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
ja mel za to ze tam mas celej karburator z te siery..a ten ze ma klapku 58mm...no jestli tam ma jen rouru a difuzor nikde tak to ti tam ten benzin nema kudy jit no


Jo, takže jsme se pochopili.. ;-) Je to asi nějaká jednobodová stříkačka... Právě o to jde, potřebuji něco obdobnýho(jeden velký difuzor) ale s plovákovou komorou...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/