Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motorovka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17496
Stránka 1 z 2

Autor:  Matthes [ 5.6.09, 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Motorovka

Kdyz jedu z kopce s kvaltem a nemam ani trochu seslapjel pedal... Bude motor vic brzdit kdyz uzavru privod benzinu do volnobeznyho kanalu?

Autor:  škodař [ 5.6.09, 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motorovka

Matthes píše:
Kdyz jedu z kopce s kvaltem a nemam ani trochu seslapjel pedal... Bude motor vic brzdit kdyz uzavru privod benzinu do volnobeznyho kanalu?
teoreticky je té směsi tak málo že v těch otáčkách letí přímo do výfuku ale ovlivní ti to spotřebu já si chci taky udělat vypínání že ho dám na pedál spojky a řazení nějak spínač paralelně když zmáčknu spojku tak to ten ventil zapne když bude volně tak bude ventil vyplej a u řazení když bude zařazený tak to ten ventil odpojí a naopak teoreticky by to mohlo být dobrý
:oops:

Autor:  Matthes [ 5.6.09, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

No, spotreba je taky dulezita. Ale dobry by bylo kdyby to navic vic brzdilo. Ono v tech otackach to asi taha dost benzinu z volnobezny trysky. Pozor, u SEDRu nemuzes za jizdy vypinat a zapinat tu klasickou civku, musis dat z EDSR civku na SEDR...

Autor:  Jiri [ 5.6.09, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

je to cely ale k nicemu..prave tim ze to nemuzes zavirat tim ventilem dole..tak to zpusobuje ze ta cesta je dlouha...takze nahore to zavres.....brzdis...motor si ale stejne natahe to co zbylo v kanalkach karburatoru.....a jak pridas tak nez se ty kanalky zase naplni tak je tam prodleva..vysledek veskerty zadny...chtelo yb to ten spodni ventil udelat jinak..treba pres podtlak ktery ma vesti silua dokaze to ovladat i za chodu motoru...stacilo by na soustruhu vyrobit teleso..z toho konkretniho elektroventilu treba pouzit to sedlo ktere tesni...a membranu..plus elektroventil ktery to bude ridit.....tim zavres celkovy privod smesi na volnobeh...a ne jen benzinovou trysku

Autor:  michalkatka [ 6.6.09, 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

fakt je to k ničomu, Nepér (myslim :oops: ) to má v závislosti na otáčkach mu to odpája a úspora 0,0nič (predpokladám že napíše sám)... ak cheš brzdiť motorom potrebuješ klapku do výfucku, alebo klímu ako ja :lol: :lol:

Autor:  Drak [ 6.6.09, 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Musel bys na to mít nějakej udělátor, kterej by ti zároveň hlídal otáčky, polohu plynu a ovládal ti ventil v závislosti na okolnostech. To už řešilo milion lidí a výsledek byl diskutabilní. To už si radši vyrob nějakej retardér.

Autor:  Matthes [ 6.6.09, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo ale kam narvu retarder :lol: Nevadilo by me ryze manualni ovladani, proste jedu z kopce prepnu packu :-) Ridic by na ovladani musel mit IQ delfina jak rika Semik.

Autor:  Jiri [ 6.6.09, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

co vim z trabi fora tak to resili uplnym uzavreni klapky..tim to se do motoru nic nedostane u toho sedru nevim ted co tam je vse za kanaly....udajne v mestskem provozu to u toho trabanta udelal treba az 1.5litru usporu....ale v prumeru tak do litru..ale sam sem to nezkousel uz toho sedru yych to resil tou podtlakovkou a uzaviral hned dole tam jak je ten elektroventil

Autor:  michalkatka [ 6.6.09, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
co vim z trabi fora tak to resili uplnym uzavreni klapky..tim to se do motoru nic nedostane u toho sedru nevim ted co tam je vse za kanaly....udajne v mestskem provozu to u toho trabanta udelal treba az 1.5litru usporu....ale v prumeru tak do litru..ale sam sem to nezkousel uz toho sedru yych to resil tou podtlakovkou a uzaviral hned dole tam jak je ten elektroventil


u dvojtaktu prívod paliva zavrieť nemôžeš, potom nemaže, karosy majú klapky na výfuckovom potrubí kde salter (vzduchový piest) zavrie odtok spalín a to je motorová brzda, na benzíne by to mohlo fungovať tiež...

Autor:  Jarda S. [ 6.6.09, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
co vim z trabi fora tak to resili uplnym uzavreni klapky..tim to se do motoru nic nedostane u toho sedru nevim ted co tam je vse za kanaly....udajne v mestskem provozu to u toho trabanta udelal treba az 1.5litru usporu....ale v prumeru tak do litru..ale sam sem to nezkousel uz toho sedru yych to resil tou podtlakovkou a uzaviral hned dole tam jak je ten elektroventil


nemaji trabanti volnoběžku ? :shock:

Autor:  michalkatka [ 6.6.09, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
nemaji trabanti volnoběžku ? :shock:


iba na 4-ke... :lol:

Autor:  Jarda S. [ 6.6.09, 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
iba na 4-ke... :lol:


wartburky jí maji tak proč by jí nemoh mít trabi

Autor:  michalkatka [ 6.6.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
michalkatka píše:
iba na 4-ke... :lol:


wartburky jí maji tak proč by jí nemoh mít trabi


mne sa to na Trabim veľmi páčilo, treba si zvyknúť že to nebrzdí motorom, teda motor som na brzdenie nepoužíval vôbec...

Autor:  Drak [ 6.6.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Retardér můžeš narvat třeba na řemenicu, stačí hliníkovej kotouč a elektromagnet.

Autor:  Matthes [ 6.6.09, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem nejak nepobral, myslis ze by virive proudy v kotoucku dostatecne brzdily? :shock:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/