Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karbec favorit-bohatost
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17570
Stránka 1 z 1

Autor:  barton [ 11.6.09, 17:10 ]
Předmět příspěvku:  karbec favorit-bohatost

Malá rada....když úplně utáhnu šroubek na bohatost ,tak motor běží jak traktor,ale nezdechne.Je to u Lekru dobře,nebo je něco špatně?

Autor:  slovacek.milos [ 11.6.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec favorit-bohatost

barton píše:
Malá rada....když úplně utáhnu šroubek na bohatost ,tak motor běží jak traktor,ale nezdechne.Je to u Lekru dobře,nebo je něco špatně?



asi ten klobouček na dva štoubky co se jmenuje obohacovač je na odchodu miloš

Autor:  Nepér [ 11.6.09, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je to studený, tak to možná drží sytič.

Autor:  patrik-hp [ 11.6.09, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Na utaženej šroub bohatosti by to mělo zdechnout....Je totiž je jeden okruh a ten je na 1ničce...Máš buď něco se šroubem nebo obohacovačem nebo jedeš na částečný už zatížení díky rohatce,kterou bimetal nevrací dokonce,popřípadě je pootevřenej okruh 2...tohle všecko ale je špatně pokud to nějak pořád běží okolo těch 300-400ot..Pokud to na dotažení zkomírá,neřeš to...Pod tim si představuju ten traktor :wink:P.S. to vše zatepla...voda cca 85st.

Autor:  barton [ 13.6.09, 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

JJ,bylo to za tepla.Utáh jsem ho a běžel tak na 500 otáček (před tim bylo 600,se mi občas rozšteloval sám od sebe) a sice běžel jako traktor,ale nezdechlo by to.Špatně mi to startuje za tepla když to chvíli stojí tak se musí točit tak 10 sekund,žádná plynová procedůra nezabírá a taky ten volnoběh děsně kolísal.Teď jsem to obohatil a je to docela pravidelný.Ten klobouček co píše Miloš jsem měnil loni.Nic se nezměnilo.Tak leda buď že by na tom šroubku byl špatný o-kroužek jestli to tam je takhle udělaný.
Studený to chytalo vždycky ok,i v mrazech vždycky na poprví,akorát po studenym startu musim trošku přidat plyn,aby se motor roztočil,jinak běží na 500 ot. to dělá nějakej ten objemovej ovladač či co?Ten je asi kaput...

A to částečné obohacení to mě zajímá. To jako že je pořád přivřená přívěra?

Autor:  michalkatka [ 13.6.09, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

barton píše:
A to částečné obohacení to mě zajímá. To jako že je pořád přivřená přívěra?


prívera (alebo inak povedané sytič) má byť pri studenom štarte (20°C a menej) úplne zavretá a po naštartovaní ako sa vytvorí podtlak sa má na cca 2mm pootvoriť, je to preto aby sa motor nezahltil palivom, ale dostal aj vzduch... postupným ohrievaním sa prívera otvára...

to pootvorenie zabezpečuje membrána objemového ovladača z vrchy karbu nad mechanizmom prívery...

Autor:  barton [ 15.6.09, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

nakonec to asi udělám asi tak,že mám ještě jeden karbec,tak mu nechám udělat go u toho chlapíka sweb/karburátory a dám ho tam.
Ale zase jsem někde čet,že ty dnešní gumový těsnění pod karbec vydržej půl roku.Je to pravda?

Autor:  Nepér [ 15.6.09, 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

Musíš pořídit originální dvoudílný.

Autor:  MAJO [ 15.6.09, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Je to pravda, mne vydržali od 2500 do 3000km. :shock: Pokým som zohnal to dvojdielne, menil som ho trikrát. :?
Tu je ukážka po 2500km:
Obrázek

Autor:  barton [ 16.6.09, 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

tak já vemu mototechnu útokem a uvidim :)

Autor:  Nepér [ 16.6.09, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

Tady to mívali na zavolání na objednávku za 250,-
http://www.opravytlumicu.wz.cz/index_soubory/home.htm

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/