Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

octavia 1.9 tdi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1762
Stránka 1 z 1

Autor:  luiss [ 1.9.06, 19:13 ]
Předmět příspěvku:  octavia 1.9 tdi

Zdravim,chci se zeptat,zda-li byste nevěděli čím to může být,že mi občas nejde natočit octávka. baterka točí točí a vypadá to jako by tam nebyla nafta.Stává se mi to když jen třeba potřebuju vyjet z garáže,to chytne super,ale když tam potřebuju večer nebo druhý den zajet tak to ne ane naskočit. baterku mám od jara novou 80Ah.Jestli je to žhavičema nebo nějak padá nafta?? Pokud byste na něco přišli,tak se mi ,prosím ozvěte. Dík Luiss.

Autor:  Jarous [ 5.9.06, 07:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: octavia 1.9 tdi

luiss píše:
Zdravim,chci se zeptat,zda-li byste nevěděli čím to může být,že mi občas nejde natočit octávka. baterka točí točí a vypadá to jako by tam nebyla nafta.Stává se mi to když jen třeba potřebuju vyjet z garáže,to chytne super,ale když tam potřebuju večer nebo druhý den zajet tak to ne ane naskočit. baterku mám od jara novou 80Ah.Jestli je to žhavičema nebo nějak padá nafta?? Pokud byste na něco přišli,tak se mi ,prosím ozvěte. Dík Luiss.


co mám vodkoukaný z webu a od kámošů, tak kabely, svíčky, čerpadlo... a pak se uvidí :) zkus tento postup...ale do konce tejdne budu mluvit s kamosem odborníkem, optam se i jeho,čau

Autor:  Peter50kw [ 5.9.06, 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Casto odchadza relatko, co spina palivove cerpadlo

Autor:  Nepér [ 5.9.06, 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

Heh, kabely, svíčky... na TDI? :D

Autor:  Kybergreg [ 6.9.06, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Heh, kabely, svíčky... na TDI? :D

Žhavící svíčky ti nic neříkají? A ty se taky musejí napájet při počátečním žhavení...

Autor:  slovacek.milos [ 12.9.06, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

nemáš náhodou problém že ti to za studena chytne super a teplé nechyte až po dlouhém točení?trochu se tím zabývám a zjistil jsem, že za studena to nažhaví a chytne, za tepla to vyhodnotí že to žhavení nepotřebuje, ale počítá to stím, že starter má 900 otáček za minutu, pokud má startér pod 870 otáček tak je to v háji a starty jsou špatné, já už jsem takové auto koupil a tam to někdo vyřešil tlačítkem, prostě za tepla nažhavíš tři sekundy a start a jede to, jinak točím jak pako, ve tvém případě zhodíš plast a nažhav drátem z baterky na žhavič, nebo přívod, tři čtyři sekundy a start a uvidíš zda je to v naftě nebo žhavení. já tak jezdím rok a párkrát jsem to pujčíl a utrápili mi starter, vyněnil jsem vysouvací cívku a startuje to jako blázen a žhavení nepotřebuji, tak závadu vidím v cívce ten pomocný kontakt byl asi opálený a do starteru šlo málo proudu nebo napětí, těch pár desítek otáček vůbec nepoznáš a silnějsím akumulátorem to ještě víc utrápíš, napiš svoje poznatky moc mě to zajímá tento problém má mnoho lidí a logiku to moc nemá když ti to zastudena chytá lépe jeak zatepla a starter je dílo 14,000kč tak napiš miloš

Autor:  ji.kom [ 12.9.06, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasím se slovacek.milos. Také jsem se setkal se stejným problemem u různých aut, zejména Fel. 1,9 D, Oct., ale i VW. Opravdu stačí pokles startovacích ot. řádově o desítky a vzduch se neohřeje na zápalnou teplotu nafty. Při absenci žhavení, odpojeného teplotním spinačem dojde k paradoxní situaci, kdy studený motor chytne a teplý ne.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/