Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
natural 95 vs KP https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17638 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | darklord [ 16.6.09, 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | natural 95 vs KP |
Zdravim, planujem v najblizsej dobe rozborku motoru spojenu s komplet pretesnenim, a dostal som sa na otazku zvysit KP alebo nie? jedna sa o 742.13, zatial vo vybornej kondicii, rad by som urobil upravu na bezolovo. a napadlo ma ze ak dam liznut hlavu a trosku zvysim KP, bude mozne jazdit stale na 95ku? do akeho KP sa este da tento benzin pouzivat? |
Autor: | MAJO [ 16.6.09, 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do 742.13 by som odporucal radsej nevrtat, pokial poslucha. Sorry za OT. |
Autor: | darklord [ 17.6.09, 00:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, ale zacalo to zase chcat v kazdom spoji, vodna pumpa rozhadzuje vazelinu kde dohodi... tak uz ked to budem rozoberat tak by som chcel nieco viac |
Autor: | Kachnis [ 17.6.09, 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
S130 ma komprese az az..maximalne ji vymen vlozky za novy z fava, na pisty dej novy krouky, vymen rozvody,dej vacku z BMM a pri rozborce hlavy trochu odlehci ventily at se lip plni.. |
Autor: | Jarda S. [ 17.6.09, 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: pri rozborce hlavy trochu odlehci ventily at se lip plni.. stačí přeleštit |
Autor: | Ondras83 [ 17.6.09, 08:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: Kachnis píše: pri rozborce hlavy trochu odlehci ventily at se lip plni.. stačí přeleštit ne..je tam moc materiálu a když se ventil neotevře naplno, není to tak, jak by to mělo bejt...vyleštit je potom samozřejmost |
Autor: | Matthes [ 17.6.09, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cisty nerozum rochat do 130 |
Autor: | Kachnis [ 17.6.09, 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
udelej tyto 2 veci http://img30.imageshack.us/gal.php?g=dsc00031wdc.jpg a mas vytuneno..prumer saciho kanalu 30mm, vzadu ostrou hranu, trosku ubrat na ventilech a je to.. |
Autor: | darklord [ 17.6.09, 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, diky za rady ale odpoved na otazku som nenasiel ventily necham tak ako su, som rad ze to nezere olej a budem rad ak to tak ostane. vlozky uvidim podla stavu ale zrovna na novu sadu nemam, ako je to s tou kompresiou? 10.5:1 este 95ka udrzi? |
Autor: | Kachnis [ 17.6.09, 09:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mozna , ja mam 10:1 a uz to na 95ku moc nejezdi..98ka, to je jina, takze byt tebou, necham hlavu jen srovnat a dlabu na to..jinak odlehcovani ventilu nema na spotrebu oleje prazadny vliv |
Autor: | Martin 007 [ 17.6.09, 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám teoreticky 10,3:1 a jezdím neustále na 95ku. Ale mám 136ku. |
Autor: | fatal [ 17.6.09, 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: ako je to s tou kompresiou? 10.5:1 este 95ka udrzi? KP 9,9:1 na Š120 s 95 oktany jsem zatím nerozklepal. |
Autor: | Šemik [ 17.6.09, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam 10.5 a neklepe to na N95 |
Autor: | Kachnis [ 17.6.09, 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
je treba dodat ze Semik ma favorita,ne 130ku |
Autor: | deekay [ 17.6.09, 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Mam 10.5 a neklepe to na N95 mas vacsi kompresny pomer ako ja |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |