Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tlačí vodu-mizne kvapalina https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17678 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | salomen [ 19.6.09, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Tlačí vodu-mizne kvapalina |
Takže.Na 405tke mi menili tesnenie pod hlavou a zabrusovali hlavu.len teraz mi tlakuje vodu.Žiadne problémy z prehrievaním alebo tak.Kúrenie kúri,nedymí.A po čo len krátkej jazde treba dolievať vodu.Kde to tý páni mechanici zmrvili?A treba pri výmene ešte po nejakom čase doťahovať šroby či nie?Veď ked pomaly povolím víčko pri zohriatom malo by iba vypustiť tlak a nie vodu?A keď povolím víčko začne taký zvuk ako bublanie. |
Autor: | Matthes [ 19.6.09, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Reklamuj... Musi ti dat zaruku na to pokud to nebylo nekde pod rukou... |
Autor: | salomen [ 20.6.09, 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
V noci auto stálo a ráno som chcel pozrieť stav vody a zase tam bol tlak aj ráno a vylialo trocha vody cez víčko. |
Autor: | slovacek.milos [ 20.6.09, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
máš LPG |
Autor: | salomen [ 20.6.09, 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechapem ako to može byt natlakovane aj vychladnute.A nie je to LPG. |
Autor: | Matthes [ 20.6.09, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je to znatelne natlakovany i za studena, tak je asi nekde chyba. Co za umelce menili to tesneni pod hlavou? |
Autor: | salomen [ 21.6.09, 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi to zavzdušnije keď bublá ked povolím víčko ale kurit kuri dobre záhada.Alebo pusta kompresný tlak do chladiaceho okruhu.Prídem nato ked zmeriam kompresne tlaky? |
Autor: | Matthes [ 21.6.09, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neprijdes. Jedine naopak kompresorem nafoukat vzduch do valce a cumet zda bubla v nadobce. |
Autor: | salomen [ 22.6.09, 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za studena dolejem do rysky max a na druhý den jazdenia dolievam aj dva deci.Ale taký ubytok vody nevidelo by to keby ju spalovalo na vyfukovych plynoch?Mláku pod autom nevidim.A treba ešte doťahovať šroby hlavy momentovým po nejakej dobe? |
Autor: | Jarda S. [ 22.6.09, 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
řekni nám kód motoru a já se kouknu jak a kolik dotahovat |
Autor: | Jarda S. [ 22.6.09, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže 1.9TD 68kw 1.kolo 20Nm 2.kolo 60Nm 3.kolo 220° 1.8TD 66kw 1.kolo 30Nm 2.kolo 70Nm 3.kolo 120° takhle to dotáhnou v servisu a nic víc je nezajímá |
Autor: | salomen [ 22.6.09, 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak som správne pochopil prvý krát 30 po nejakych kilometroch 70 a tých 120 stupnov to je ako? |
Autor: | Matthes [ 22.6.09, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale ne po nakych kilometroch Hned jdou za sebou ty 3 faze. |
Autor: | salomen [ 2.7.09, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kade može ten kompresný tlak unikať do chladiaceho okruhu?Nejaký prasknutý vodný kanálik alebo čo?Musí sa zániťe miešať olej s vodou alebo naopak? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |