Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburator
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17715
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin Svoboda [ 22.6.09, 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Karburator

Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky.
Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne.
Mam favorit 136L
Môže mi s tým prosím niekto poradiť?
Ďakujem

Autor:  michalkatka [ 22.6.09, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburator

Martin Svoboda píše:
Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky.
Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne.
Mam favorit 136L
Môže mi s tým prosím niekto poradiť?
Ďakujem


falošný vzduch, to robí často podložka pod karbom, alebo kolienko na posilovač, skrátka niekde ti to prisáva "falošný" vduch...

Autor:  paži [ 22.6.09, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?

Autor:  michalkatka [ 22.6.09, 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

pazi píše:
a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?


to by mu po zohriatí nedržalo voľnobeh vôbec, takže predpokladám že mu funguje :idea:

Autor:  Martin Svoboda [ 22.6.09, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.

Autor:  michalkatka [ 22.6.09, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Martin Svoboda píše:
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.


ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač....

Autor:  škodař [ 22.6.09, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Martin Svoboda píše:
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.


ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač....
ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači :wink:
zkontroluj vůle rozdělovače
pokud máš starý svíčky zapalovací tak je vyměň
popřípadě napiš co tomu předcházelo než to začalo dělat :wink:

Autor:  werty [ 22.6.09, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači :wink:


Vzhledem k zapojení kdy je podtlak pro posilovač odebíraný ze sacího potrubí je snad jasné že pokud budu při volnoběhu šlapat na pedál brzdy několikrát za sebou tak to volnoběžný systém ovlivní a otáčky budou kolísat.

Navíc posilovač se zkouší jiným způsobem... Při stojícím motoru se párkrát sešlápne pedál brzdy až bude cítit odpor hned na začátku dráhy pedálu a za stálého držení nohy na pedálu se nastartuje... pokud pedál klesne cca o 1 cm je posilovač v pořádku a pokud neklesne je nutné jej vyměnit.

Autor:  werty [ 22.6.09, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Apropo... v jakém stavu máš těsnící kroužek elektromagnetického ventilu volnoběhu? Pokud je zteřelý pak se přes něj přisává falešný vzduch rovnou do volnoběžného kanálu.

Autor:  werty [ 22.6.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jistá možnost je i O kroužek šroubu volnoběžné směsi ale tam je to méně časté...

Autor:  Martin Svoboda [ 22.6.09, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

a nemate prosím nahodou rozložený karburator na PDF aj s popisom?

Autor:  paži [ 23.6.09, 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

já mylsím že to může dělt ten elektromagnetickej venitl...mě když nefungoval, tak to volnoběh drželo, ale byl hrozně kolísavej...ale jestli cvakne, tak by měl fungovat

Autor:  pll18 [ 23.6.09, 05:52 ]
Předmět příspěvku: 

A kedy má cvakať???

Autor:  Viky [ 23.6.09, 06:09 ]
Předmět příspěvku: 

Pri zapnuti/vypnuti zapalovani. Vubec nevim jestli to ma LEKR a jak udelany. SEDR urcite jo.

Autor:  werty [ 23.6.09, 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Viky: LEKR je sice o něco málo let mladší než SEDR, ale pořád je to jen karburátor takže ventil volnoběhu má taky... zkouší se jak píšeš tzn. musí cvakat při sepnutí/vypnutí zapalování. Lepší je sepnout zapalování a na karburátoru vzadu odpojit konektor ventilu a znovu jej připojit... pokud cvakne je v pořádku.

Ale v něm bych problém nehledal... ten buď funguje a nebo ne. Pokud teplý motor drží volnoběh byť kolísavý pak bude příčina jinde. Nejčastěji to je jak už vzpomínal michalkatka přisáváním falešného vzduchu

Jedna taková zásadní otázka... volnoběžnou trysku už jsi zkoušel vyčistit? Jestli ne tak tím začni než se pustíš do něčeho dalšího. Stačí aby byla jen trochu zanesená a už je to sakra znát. Jinak samozřejmě že musíš mít v bezvadném stavu i zapalovací soustavu... kabely o správném odporu a těsně nasazené na svíčkách, zrovna tak svíčky čisté a neopotřebené, víčko rozdělovače čisté a střední uhlík s dobrým přítlakem plus palec o správném odporu a čistý. Jak jsi na tom s ventilovou vůlí... kdy ta se naposled seřizovala?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/