Autor |
Zpráva |
Martin Svoboda
Příspěvky: 13
|
Karburator
Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky.
Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne.
Mam favorit 136L
Môže mi s tým prosím niekto poradiť?
Ďakujem
|
22.6.09, 14:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Karburator
Martin Svoboda píše: Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky. Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne. Mam favorit 136L Môže mi s tým prosím niekto poradiť? Ďakujem
falošný vzduch, to robí často podložka pod karbom, alebo kolienko na posilovač, skrátka niekde ti to prisáva "falošný" vduch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.6.09, 15:39 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?
|
22.6.09, 15:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pazi píše: a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?
to by mu po zohriatí nedržalo voľnobeh vôbec, takže predpokladám že mu funguje
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.6.09, 15:48 |
|
|
Martin Svoboda
Příspěvky: 13
|
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.
|
22.6.09, 18:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin Svoboda píše: Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.
ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.6.09, 18:43 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
michalkatka píše: Martin Svoboda píše: Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí. ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač.... ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači
zkontroluj vůle rozdělovače
pokud máš starý svíčky zapalovací tak je vyměň
popřípadě napiš co tomu předcházelo než to začalo dělat
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
22.6.09, 19:44 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
škodař píše: ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači
Vzhledem k zapojení kdy je podtlak pro posilovač odebíraný ze sacího potrubí je snad jasné že pokud budu při volnoběhu šlapat na pedál brzdy několikrát za sebou tak to volnoběžný systém ovlivní a otáčky budou kolísat.
Navíc posilovač se zkouší jiným způsobem... Při stojícím motoru se párkrát sešlápne pedál brzdy až bude cítit odpor hned na začátku dráhy pedálu a za stálého držení nohy na pedálu se nastartuje... pokud pedál klesne cca o 1 cm je posilovač v pořádku a pokud neklesne je nutné jej vyměnit.
|
22.6.09, 20:16 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Apropo... v jakém stavu máš těsnící kroužek elektromagnetického ventilu volnoběhu? Pokud je zteřelý pak se přes něj přisává falešný vzduch rovnou do volnoběžného kanálu.
|
22.6.09, 20:37 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Jistá možnost je i O kroužek šroubu volnoběžné směsi ale tam je to méně časté...
|
22.6.09, 20:42 |
|
|
Martin Svoboda
Příspěvky: 13
|
a nemate prosím nahodou rozložený karburator na PDF aj s popisom?
|
22.6.09, 20:54 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
já mylsím že to může dělt ten elektromagnetickej venitl...mě když nefungoval, tak to volnoběh drželo, ale byl hrozně kolísavej...ale jestli cvakne, tak by měl fungovat
|
23.6.09, 00:06 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
A kedy má cvakať???
|
23.6.09, 05:52 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Pri zapnuti/vypnuti zapalovani. Vubec nevim jestli to ma LEKR a jak udelany. SEDR urcite jo.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.6.09, 06:09 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Viky: LEKR je sice o něco málo let mladší než SEDR, ale pořád je to jen karburátor takže ventil volnoběhu má taky... zkouší se jak píšeš tzn. musí cvakat při sepnutí/vypnutí zapalování. Lepší je sepnout zapalování a na karburátoru vzadu odpojit konektor ventilu a znovu jej připojit... pokud cvakne je v pořádku.
Ale v něm bych problém nehledal... ten buď funguje a nebo ne. Pokud teplý motor drží volnoběh byť kolísavý pak bude příčina jinde. Nejčastěji to je jak už vzpomínal michalkatka přisáváním falešného vzduchu
Jedna taková zásadní otázka... volnoběžnou trysku už jsi zkoušel vyčistit? Jestli ne tak tím začni než se pustíš do něčeho dalšího. Stačí aby byla jen trochu zanesená a už je to sakra znát. Jinak samozřejmě že musíš mít v bezvadném stavu i zapalovací soustavu... kabely o správném odporu a těsně nasazené na svíčkách, zrovna tak svíčky čisté a neopotřebené, víčko rozdělovače čisté a střední uhlík s dobrým přítlakem plus palec o správném odporu a čistý. Jak jsi na tom s ventilovou vůlí... kdy ta se naposled seřizovala?
|
23.6.09, 10:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|