Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jednoduché turbo
napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.06, 20:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
snad neveris, ze by to zvysilo vykon
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
2.9.06, 20:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
V podtstate zaujímavá myšlienka...pokiaľ dosiahneš väčšiu rýchlosť prúdenia ako si saje samotný motor, teoreticky by to mohlo fungovať.
Vyskúšaj a daj vedieť...veľa zdaru
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.9.06, 20:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja sem o tom taky uvazoval ale predstav si jak funguje karbec. Timto bys vhanel vzduch do valcu, ale taky bys tlacil benzin zpatky do nadrze
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.06, 20:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:08 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...
větrák nebo turbo z jinýho auta
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.06, 20:11 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Sadra17 píše: Matthes píše: No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ... větrák nebo turbo z jinýho auta
no tak to turbo to uz je neco jineho. Neslo by to treba z Fiatu UNO 1,3 turbo?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
2.9.06, 20:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:24 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
no prave proto bych tam nedaval turbo z nejakeho velkeho motoru. I tak tam nebude moct pustit plny tlak, pac mu to roztrhne motor.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
2.9.06, 20:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi)
Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:31 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi) Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...
ale jak upravit ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.06, 20:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No chtel sem ti dat odkaz na videa o jednom typkovi (menuje se Pája) co upravoval Š130, ale uz to nejde
Tam prave rikal, co vsechno upravoval, jiny poloosy, vystuhy naprav ...
Taky prej ukroutil uz nekolik prevodovek
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:35 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
no ja si myslim, ze kdyz by to davalo treba "jen" 0,8 - 0,9 bar, tak to bude porad lepsi nez bez turba a nemusel by si tak rychle odrovnat tesneni, propalit pisty... Urcite se to neobejde bez chladice oleje. Ty napravy a poloosy by urcite nebyly od veci. Jen nemam predstavu, kolik by toho vydrzela neupravena prevodovka
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
2.9.06, 20:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No tak prevodovka 125L by to vydrzela, spis ty poloosy no. To je jasny ze i s turbem o mencim vykonu by to jelo lip
Ale jinej motor by stejne byl lepci, kdybys tam narval aspon BMM z fava a na to turbo, to by bylo rozumnejsi nez to cpat na karbec, aspon to jest muj nazor
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.9.06, 20:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|