Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

jednoduché turbo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1775
Stránka 1 z 4

Autor:  Jarda S. [ 2.9.06, 20:01 ]
Předmět příspěvku:  jednoduché turbo

napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač

Autor:  Lukas [ 2.9.06, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

snad neveris, ze by to zvysilo vykon

Autor:  ferrari [ 2.9.06, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

V podtstate zaujímavá myšlienka...pokiaľ dosiahneš väčšiu rýchlosť prúdenia ako si saje samotný motor, teoreticky by to mohlo fungovať.
Vyskúšaj a daj vedieť...veľa zdaru

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ja sem o tom taky uvazoval ale predstav si jak funguje karbec. Timto bys vhanel vzduch do valcu, ale taky bys tlacil benzin zpatky do nadrze :D

Autor:  Jarda S. [ 2.9.06, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

něco podobnýho je tady http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 3&id3=2339

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...

Autor:  Jarda S. [ 2.9.06, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...


větrák nebo turbo z jinýho auta

Autor:  Lukas [ 2.9.06, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Matthes píše:
No kdyz bys dal vetrak az za karbec tak by to slo ale musel by to byt velmi vykonny vetrak ...


větrák nebo turbo z jinýho auta

no tak to turbo to uz je neco jineho. Neslo by to treba z Fiatu UNO 1,3 turbo?

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nabastlit tam muzes skoro cokoli, ale vydrzi to blok, hlava, tesneni pod hlavou, klika, pisty, ojnice ... :?: :?: :?:

Autor:  Lukas [ 2.9.06, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

no prave proto bych tam nedaval turbo z nejakeho velkeho motoru. I tak tam nebude moct pustit plny tlak, pac mu to roztrhne motor.

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi)
Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...

Autor:  Jarda S. [ 2.9.06, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
No a kdyz turbo nepude naplno, bude to mit cenu se stim "srat"? (sorry za takove vyrazivo, ale dat do tohoto motoru turbo neni zrovna nejjednodusi)
Nebylo by tudiz lepci tam nacpat jinej motor? + upravit zadni napravu, hlavne poloosy, aby se neukroutily ...


ale jak upravit ?

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

No chtel sem ti dat odkaz na videa o jednom typkovi (menuje se Pája) co upravoval Š130, ale uz to nejde :(
Tam prave rikal, co vsechno upravoval, jiny poloosy, vystuhy naprav ...
Taky prej ukroutil uz nekolik prevodovek :D

Autor:  Lukas [ 2.9.06, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

no ja si myslim, ze kdyz by to davalo treba "jen" 0,8 - 0,9 bar, tak to bude porad lepsi nez bez turba a nemusel by si tak rychle odrovnat tesneni, propalit pisty... Urcite se to neobejde bez chladice oleje. Ty napravy a poloosy by urcite nebyly od veci. Jen nemam predstavu, kolik by toho vydrzela neupravena prevodovka

Autor:  Matthes [ 2.9.06, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

No tak prevodovka 125L by to vydrzela, spis ty poloosy no. To je jasny ze i s turbem o mencim vykonu by to jelo lip :D
Ale jinej motor by stejne byl lepci, kdybys tam narval aspon BMM z fava a na to turbo, to by bylo rozumnejsi nez to cpat na karbec, aspon to jest muj nazor :)

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/