Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nemá tah https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17755 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | Nemá tah |
Potřebuji poradit. Jeden borec mě dovezl golfa že chce vyměnit turbo že mu to nějak nejede a že mu vypíná při zatížení. Vyměnil jsem turbo a vůbec nic se nezměnilo. Auto vůbec netáhne a turbo se taky vypíná. Diagnostika hlasí že je malý tlak turba. Ještě mě napdá že by to mohl dělat měnič tlaku turba ale nejsem si jist. Nemáte někdo zkušenost třeba na fabii je tam ten stejnej motor? VW golf 1.9 tdi 74 kw R.v. 2002. |
Autor: | fatal [ 25.6.09, 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Váha vzduchu? Špatná regulace VGT? Jen hádám, nevyznám se v tom... |
Autor: | slovacek.milos [ 25.6.09, 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten pojem turbo vypíná popiš turbo jede OK překročí plnící limit a vypne to je stav že spadne do nouzáku jedeš bez turba musíš zastavit, vypnout motor a zas pořád dokola vališ naouzák, jedná se o ten nouzák? |
Autor: | slovacek.milos [ 25.6.09, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
co to je měnič tlaku turba je to plechovka která nklápí lopatky nevo ventil N75 miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 25.6.09, 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
máš táhlo od plechovky k turbu nebo je tam plechovka přímo bez táhla plechovka, plechovkou myslím podtlakovou regulaci turba naklápění lopatek miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 25.6.09, 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
co hadičky je v nich podtlak? nejsou děravé někde odpojené vše souvisí se vším ne jen N75 a plechovka i EGR, hadice k filtrboxu nedávno u vita hadička ke světlometu nastartovala výkon miloš |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
To neni ten problem. To auto nejede jak má. Je slabí. Jedu na 4 do kopca a dám plnéj a to turbu uplne vypne. Jedu na nouzak vypnu nastartuju a jedu dál bez výkonu. V tým nozáku je to ještě horší. to turbo nedává. Turbo má plechovku s tahlem. Tím ventilem myslím N75 |
Autor: | slovacek.milos [ 25.6.09, 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
čip je a jaký, není tam náhodou krabice t power nebo jak se tomu nadává miloš |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je tam podtlak. Vyzkoušel jsem na hadičku která vede k plechovce dát podtlakovou pumpu tak aby bylo turbo nastaveno na nejvyší vykon a zkusil jsem to projet sni a taky nic. Mozna blbost ale zkusil jsem to. |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
bez čipu |
Autor: | Ondras83 [ 25.6.09, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
a je to turbem?....není, stavebním majzlikem vymlať katalyzátor a valíš dál podle mě je ucpanej vejfuk ....u feldy běžná věc, netáhne, nejede, dusí se, tak se vymlátí kaťák a jedeš dál s plnym výkonem |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: a je to turbem?....není, stavebním majzlikem vymlať katalyzátor a valíš dál podle mě je ucpanej vejfuk ....u feldy běžná věc, netáhne, nejede, dusí se, tak se vymlátí kaťák a jedeš dál s plnym výkonem To mě nenapdlo ale chová se to tak. Ale proč by vypinalo turbo? |
Autor: | Ondras83 [ 25.6.09, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martas píše: Ondras83 píše: a je to turbem?....není, stavebním majzlikem vymlať katalyzátor a valíš dál podle mě je ucpanej vejfuk ....u feldy běžná věc, netáhne, nejede, dusí se, tak se vymlátí kaťák a jedeš dál s plnym výkonem To mě nenapdlo ale chová se to tak. Ale proč by vypinalo turbo? a jak víš, že se vypíná turbo?!...co hlásí vag? |
Autor: | Martas [ 25.6.09, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: Martas píše: Ondras83 píše: a je to turbem?....není, stavebním majzlikem vymlať katalyzátor a valíš dál podle mě je ucpanej vejfuk ....u feldy běžná věc, netáhne, nejede, dusí se, tak se vymlátí kaťák a jedeš dál s plnym výkonem To mě nenapdlo ale chová se to tak. Ale proč by vypinalo turbo? a jak víš, že se vypíná turbo?!...co hlásí vag? Nízký tlak turba |
Autor: | Ondras83 [ 25.6.09, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martas píše: Ondras83 píše: Martas píše: Ondras83 píše: a je to turbem?....není, stavebním majzlikem vymlať katalyzátor a valíš dál podle mě je ucpanej vejfuk ....u feldy běžná věc, netáhne, nejede, dusí se, tak se vymlátí kaťák a jedeš dál s plnym výkonem To mě nenapdlo ale chová se to tak. Ale proč by vypinalo turbo? a jak víš, že se vypíná turbo?!...co hlásí vag? Nízký tlak turba sporadická?...vymazat a vyměnit ventil na tlak turba...potom bych místo vejfuku dal trubku a jel to projet, aspoň ho vyřadíš, ikdyž to nepojede, že je dobrej, nebo špatnej |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |