Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Nechladí v koloně
Zdarec.
Jezdím každý den do Brna a v kolonách jsem už dvakrát uvařil motor...
Zpočátku jsem myslel, že mi nezapíná ventilátor, ale dnes po jízdě zastavuji a fachčí...
Mám tam ten 95st. termostat z rapida, ale když jedu, tak má motor akorát tuhle teplotu a nic se nepřehřívá...
Jen mě tak napadlo, je možný, že by to bylo nízkým volnoběhem? (cca 350ot./min.) ? Že by to prostě to čerpadlo nedokázalo hnát přes celý okruh?
Dík SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
13.6.09, 08:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Achjo co to zas je za blbost 350rpm volnobeh. Pridej, to jsi takovy kolenovrt nebo proc mas tak malo? Pak to ma cenu resit.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.6.09, 08:57 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Matthes píše: Achjo co to zas je za blbost 350rpm volnobeh. Pridej, to jsi takovy kolenovrt nebo proc mas tak malo? Pak to ma cenu resit.
Ne, ale jezdím na čopru a mám rád nízký otáčky... No dobře, zkusím..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
13.6.09, 08:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hm njn ale ten motor je vysokootackovej, osobne jezdim do 5500 otacek. Cerpadlo mozna nestiha, je odstredive.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.6.09, 09:24 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A 95°C termostat ve 130? To není rozumné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.6.09, 09:31 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Šemik píše: A 95°C termostat ve 130? To není rozumné
Ja bych rek ze je to primo blbost. 130 motor tim dost trpi.
Muzes mit spatny vicko expanzky a pri 95ti ti to uz zacina bublinkovat a zavzdusni se ti to kdykoliv dojdes ke 100st.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
Naposledy upravil Viky dne 13.6.09, 09:36, celkově upraveno 1
|
13.6.09, 09:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
originál je 85° nebo kolik
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.6.09, 09:34 |
|
|
toumas
Příspěvky: 72 Bydliště: Královehradecko
|
nevěřím že ti drží na volnoběch 350otáček ..to snad neni možný...bye bye motor
_________________ Love+IQ=ŠKODA
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=17529
|
13.6.09, 09:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: originál je 85° nebo kolik
80°C
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.6.09, 09:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Za studena kdyz vyjedu z garaze umi podrzet i 200 otacek
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.6.09, 09:37 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
Matthes píše: Za studena kdyz vyjedu z garaze umi podrzet i 200 otacek
v lete v zime studeny nebo teply sem mel na Favoritu Ecotroniku kolem 400 otacek na LPG // novodoby system START/STOP na krizovatce se lehce prevaloval a pak rychly start
|
13.6.09, 10:10 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Mám tam favoritový motor a ten termostat je z rapida...
A s tím zavzdušňováním... to by přece muselo dělat jak na škodovce tak favoritu, ne? Ten volnoběh drží úplně v pohodě... jezdím na plyn, ale jestli by to nemělo kvůli tomu chladit, tak to zvýším...
Jinak ty termostaty jsou myslím 88/95st.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
13.6.09, 11:00 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
SM píše: Mám tam favoritový motor a ten termostat je z rapida... A s tím zavzdušňováním... to by přece muselo dělat jak na škodovce tak favoritu, ne? Ten volnoběh drží úplně v pohodě... jezdím na plyn, ale jestli by to nemělo kvůli tomu chladit, tak to zvýším... Jinak ty termostaty jsou myslím 88/95st.
taka otazocka .. vodna pumpa je tam teraz 130 alebo favo ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
13.6.09, 11:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
SM píše: Mám tam favoritový motor a ten termostat je z rapida... A s tím zavzdušňováním... to by přece muselo dělat jak na škodovce tak favoritu, ne? Ten volnoběh drží úplně v pohodě... jezdím na plyn, ale jestli by to nemělo kvůli tomu chladit, tak to zvýším... Jinak ty termostaty jsou myslím 88/95st.
Myslím, že i rapidy 135/6 měly 80°C. Favo pak mělo 88°C, 95°C nevím
S tím bublinkováním máš pravdu, ale nikdo nemá 95°C termostat, vždyť to ten motor prakticky permanentně vaří
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
13.6.09, 11:05 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
MOLSO píše: taka otazocka .. vodna pumpa je tam teraz 130 alebo favo ?
No, to tam bude 120ková...
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
13.6.09, 11:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|