Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Volnoběh
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1782
Stránka 1 z 1

Autor:  hans [ 3.9.06, 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Volnoběh

Jedu s kopce na neutrál, krásně podle otáčkoměru 750 otáček, najednou schluss a zdechlo to. Když to držím pod plynem, nebo na sytič, jede to úplně normálně, ale na neutrál to přes kvalt škube s autem a má tendenci chcípnout, případně po sešlápnutí spojky chcípne hned... Karburátor je čištěnej, žádnej bordel, svíčky nebo zapalování jsem vyloučil, protože pod plynem to jede v pohodě. Karbec skoro nereaguje na štelovací šrouby, občas se povede udržet na 1200 otáčkách, pod to hned zdechá. Napadá mě jenom falešnej vzduch, ale kudy?!! Že by zkřivený víko karbu?!!!! Nebo kde může být chyba? Předtím to jezdilo jako drak, spotřeba na dálce 6,5 litru na 100....

Autor:  ferrari [ 3.9.06, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Si si istý, že ti funguje ten elmag. odpojovač voľnobehu? Vyskrutkuj ho, dieru zapchaj prstom a pri chode motora uvidíš...

Autor:  hans [ 3.9.06, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Si si istý, že ti funguje ten elmag. odpojovač voľnobehu? Vyskrutkuj ho, dieru zapchaj prstom a pri chode motora uvidíš...


Ten mě taky napadnul, ale kámoš říkal, že kdyby byl špatnej, ani by to nešlo natočit?! Každopádně ho zítra zkusím vyndat a uvidím... Prostě bez plynu hned chcípá...

Autor:  Matthes [ 3.9.06, 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Uplne ho vyndavat nemusis, staci zapnout zapalovani a vytahnout z nej ten kablik a zase ho zapojit, jestli v nom cvakne je OK, nebo jesi mas pomocnika tak ani nemusis vyndavat kablik, proste jak se otoci klicem, cvakne to (docela hlasite)
Lze to s nim natocit :)

Autor:  Šemik [ 4.9.06, 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nemáš poněkud přiucpanou volnoběžnou trysku? Otec měl v karburátoru u svého vozu SIMCA 1300 trysku, ve který bylo "nalepený" muší křídlo který je dokonale průhledný takže ta tryska vypadala že je krásně čistá... Hodně se stím natrápil než na to přišel

Autor:  Šemik [ 4.9.06, 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš to může být špatnými těsněními v karburátoru, možná ti prasknul takovej gumovej "O" kroužek na jednom z těch dvou na regulačních šroubů. Vyměnil bych taky pro jistotu těsnění víka

Autor:  hans [ 4.9.06, 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ty O kroužky jsem kontroloval, už mi taky jednou prasknul. Trysky jsem včera čistil... Zkusím ještě to těsnění víka.

Autor:  Šemik [ 4.9.06, 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Ty O kroužky jsem kontroloval, už mi taky jednou prasknul. Trysky jsem včera čistil... Zkusím ještě to těsnění víka.


Zkontroluj taky tu hadici co vede k posilovači brzd...

Autor:  ferrari [ 4.9.06, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

Môj tip je ten elmag. ventil. Niekedy síce cvaká, ale aj tak nefunguje...
Ja som mal O krúžky v prdeli, motor išiel, mal som hadicu na posilovač odpojenú, motor išiel (to by sa ti prejavilo aj na brzdách)...ale vyskúšaj, takmer nič za to nedáš...

Autor:  hans [ 4.9.06, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Môj tip je ten elmag. ventil. Niekedy síce cvaká, ale aj tak nefunguje...
Ja som mal O krúžky v prdeli, motor išiel, mal som hadicu na posilovač odpojenú, motor išiel (to by sa ti prejavilo aj na brzdách)...ale vyskúšaj, takmer nič za to nedáš...


Ventil cvaká jako divej, ale zatím jsem ho nevyndaval. Takže říkáš odpojit a co to má udělat?
Problém bude někde ve volnoběhu, 12-1500 na sytič drží, i když kolísá, ale pod to bez šance.... V tahu ale jede naprosto normálně.

Autor:  ferrari [ 4.9.06, 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

vymontuj ho, zapchaj otvor po odpojovači prstom (ale tesne) a skús. ak to aj takto bude padať, tak je to divočina. Ozaj, robil si s tým niečo, či to len tak začalo?

Autor:  hans [ 4.9.06, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jel jsem s delšího kopce na neutrál a najednou to zhaslo... To je to nejdivnější...

Autor:  hans [ 5.9.06, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ventil byl venku, ucpal jsem to tak, že mě to skoro vcuclo, ale otáčky pořád lítaj o +- 200 a po zavření sytiče schluss. Napadá mě už jedině sehnat jinej karbec....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/