Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

šptně táhne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1786
Stránka 1 z 2

Autor:  Jarda S. [ 4.9.06, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  šptně táhne

chcípá a jede jenom pod sytičem viděl bych to na něco v karbu

Autor:  Peter50kw [ 4.9.06, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Pozri ci ti otvara elmag ventil volnobehu. Ak ano, pokracuj s volnobeznymi tryskami v oboch komorach. Tie su umiestnene z kazdej strany zboku karburatoru pod zatkami na srubovak. Tie das dole, vysrubujes trysky a vytiahnes von zapalkou. Vycistis, vsetko zmontujes a ides. Ak by to nepomohlo, pokracujes s hlavnymi tryskami, ktore su dostupne z plavakovej komory.
http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_5.jpg - na obrazku pozicie 11 a 11a su volnobezne trysky

Autor:  ferrari [ 4.9.06, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe

Autor:  Peter50kw [ 4.9.06, 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe

To by blba startoval a nesiel by ani na sytic

Autor:  ferrari [ 4.9.06, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Možno máš pravdu. Hovoria z teba väčšie skúsenosti...

Autor:  Mick [ 5.9.06, 06:12 ]
Předmět příspěvku: 

a taky máš na těch tryskách čísla na jejich hlavičce, tak si ty trysky nezamíchej.

Autor:  Šemik [ 5.9.06, 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlépe bude, když ten karburátor řádně pročištíš. Pořádně ho umej v benzínu (ale nejlépe třeba v cyklohexanonu, rozpustí se daleko více bordelů), vyfoukej stlačeným vzduchem všechny kanálky který jsou přístupný a mělo by to být OK

Autor:  Jarda S. [ 5.9.06, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček

Autor:  Simon [ 5.9.06, 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu...

Autor:  Jarda S. [ 5.9.06, 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Simon píše:
Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu...


taky sem měl původně na něj podezření

Autor:  Jarda S. [ 5.9.06, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem vyměnil palec i víčko rozdělovače a výsledek nulovej

Autor:  Simon [ 6.9.06, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě by to mohlo být tzv. ramínko v rozdělovači. KOntakt, nebo tak cívka. Ramínka se "upalujou" častěji.

Autor:  Drak [ 7.9.06, 06:10 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček

Díval ses na membránu II. stupně? Otvírá? Taky může být přidřená klapka, že ju podtlek neutáhne.

Autor:  Jarda S. [ 8.9.06, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

vyměnil sem koplet palec víčko i kontakt a najednou přestala startovat tak sem "usoudil" že je v háji baterka tak sem koupil novou auto dvakrát otočilo (jentak že otočilo) a baterka úplně vymlácená tak sem jí nabil a zase to samý :roll:

nevíte čim to je ?

Autor:  kdoasi [ 8.9.06, 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Vsadím se, že je ucpaná hlavní tryska (nalézá se v plovákové komoře). Už jsi ty trysky čistil?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/