Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
šptně táhne https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1786 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jarda S. [ 4.9.06, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | šptně táhne |
chcípá a jede jenom pod sytičem viděl bych to na něco v karbu |
Autor: | Peter50kw [ 4.9.06, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozri ci ti otvara elmag ventil volnobehu. Ak ano, pokracuj s volnobeznymi tryskami v oboch komorach. Tie su umiestnene z kazdej strany zboku karburatoru pod zatkami na srubovak. Tie das dole, vysrubujes trysky a vytiahnes von zapalkou. Vycistis, vsetko zmontujes a ides. Ak by to nepomohlo, pokracujes s hlavnymi tryskami, ktore su dostupne z plavakovej komory. http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_5.jpg - na obrazku pozicie 11 a 11a su volnobezne trysky |
Autor: | ferrari [ 4.9.06, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe |
Autor: | Peter50kw [ 4.9.06, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe To by blba startoval a nesiel by ani na sytic |
Autor: | ferrari [ 4.9.06, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno máš pravdu. Hovoria z teba väčšie skúsenosti... |
Autor: | Mick [ 5.9.06, 06:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
a taky máš na těch tryskách čísla na jejich hlavičce, tak si ty trysky nezamíchej. |
Autor: | Šemik [ 5.9.06, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlépe bude, když ten karburátor řádně pročištíš. Pořádně ho umej v benzínu (ale nejlépe třeba v cyklohexanonu, rozpustí se daleko více bordelů), vyfoukej stlačeným vzduchem všechny kanálky který jsou přístupný a mělo by to být OK |
Autor: | Jarda S. [ 5.9.06, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček |
Autor: | Simon [ 5.9.06, 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu... |
Autor: | Jarda S. [ 5.9.06, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Simon píše: Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu... taky sem měl původně na něj podezření |
Autor: | Jarda S. [ 5.9.06, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem vyměnil palec i víčko rozdělovače a výsledek nulovej |
Autor: | Simon [ 6.9.06, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě by to mohlo být tzv. ramínko v rozdělovači. KOntakt, nebo tak cívka. Ramínka se "upalujou" častěji. |
Autor: | Drak [ 7.9.06, 06:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček Díval ses na membránu II. stupně? Otvírá? Taky může být přidřená klapka, že ju podtlek neutáhne. |
Autor: | Jarda S. [ 8.9.06, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
vyměnil sem koplet palec víčko i kontakt a najednou přestala startovat tak sem "usoudil" že je v háji baterka tak sem koupil novou auto dvakrát otočilo (jentak že otočilo) a baterka úplně vymlácená tak sem jí nabil a zase to samý nevíte čim to je ? |
Autor: | kdoasi [ 8.9.06, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vsadím se, že je ucpaná hlavní tryska (nalézá se v plovákové komoře). Už jsi ty trysky čistil? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |