Autor |
Zpráva |
salomen
Příspěvky: 253
|
Tlačí vodu-mizne kvapalina
Takže.Na 405tke mi menili tesnenie pod hlavou a zabrusovali hlavu.len teraz mi tlakuje vodu.Žiadne problémy z prehrievaním alebo tak.Kúrenie kúri,nedymí.A po čo len krátkej jazde treba dolievať vodu.Kde to tý páni mechanici zmrvili?A treba pri výmene ešte po nejakom čase doťahovať šroby či nie?Veď ked pomaly povolím víčko pri zohriatom malo by iba vypustiť tlak a nie vodu?A keď povolím víčko začne taký zvuk ako bublanie.
|
19.6.09, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Reklamuj... Musi ti dat zaruku na to pokud to nebylo nekde pod rukou...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.6.09, 20:51 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
V noci auto stálo a ráno som chcel pozrieť stav vody a zase tam bol tlak aj ráno a vylialo trocha vody cez víčko.
|
20.6.09, 09:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
máš LPG
|
20.6.09, 11:34 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Nechapem ako to može byt natlakovane aj vychladnute.A nie je to LPG.
|
20.6.09, 18:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pokud je to znatelne natlakovany i za studena, tak je asi nekde chyba. Co za umelce menili to tesneni pod hlavou?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.6.09, 20:16 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Asi to zavzdušnije keď bublá ked povolím víčko ale kurit kuri dobre záhada.Alebo pusta kompresný tlak do chladiaceho okruhu.Prídem nato ked zmeriam kompresne tlaky?
|
21.6.09, 09:46 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Neprijdes. Jedine naopak kompresorem nafoukat vzduch do valce a cumet zda bubla v nadobce.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.6.09, 09:51 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zkus to odvzdušnit...ti moulové co maj maginotku jich tam nacpali kopu...u každýho verku jsou tak tři... Pak jestli to bude bublat a tlakovat,aby to nebyl prasklej válec...je to sice celolitina,ale frantíci to prostě neuměj...Viz Renault Scenic...To bys zaplatil akorát demontáž,a můžeš si shánět novej motor. Toto je Scenic a jeho dvojka válec...ta rejha je prasklina...Nekup to..
|
21.6.09, 16:53 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Za studena dolejem do rysky max a na druhý den jazdenia dolievam aj dva deci.Ale taký ubytok vody nevidelo by to keby ju spalovalo na vyfukovych plynoch?Mláku pod autom nevidim.A treba ešte doťahovať šroby hlavy momentovým po nejakej dobe?
Naposledy upravil salomen dne 22.6.09, 10:19, celkově upraveno 1
|
22.6.09, 10:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
řekni nám kód motoru a já se kouknu jak a kolik dotahovat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.6.09, 10:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
takže 1.9TD 68kw
1.kolo 20Nm
2.kolo 60Nm
3.kolo 220°
1.8TD 66kw
1.kolo 30Nm
2.kolo 70Nm
3.kolo 120°
takhle to dotáhnou v servisu a nic víc je nezajímá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.6.09, 10:27 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Ak som správne pochopil prvý krát 30 po nejakych kilometroch 70 a tých 120 stupnov to je ako?
|
22.6.09, 10:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale ne po nakych kilometroch Hned jdou za sebou ty 3 faze.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.6.09, 11:00 |
|
|
salomen
Příspěvky: 253
|
Kade može ten kompresný tlak unikať do chladiaceho okruhu?Nejaký prasknutý vodný kanálik alebo čo?Musí sa zániťe miešať olej s vodou alebo naopak?
|
2.7.09, 16:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|