Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vstrikovac z golfa na favo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17914 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Mitri [ 5.7.09, 01:14 ] |
Předmět příspěvku: | Vstrikovac z golfa na favo |
Zajmalo by me co se stane kdyz dam vstrikovac z golfa 1.8gt BMM na favo sport line glxi r.v.94 40kw. Naky nazory mam ale chci si nechat poradit dik. |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 07:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mam taky v plánu akorát z 1.6 audi |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja ososbne si mylsim ze se nestane nic..nevim parametry toho vstriku ale asi tak jako kdyz by si tam dal hadici s benzinem do sani pokud ten vstrik pri stejne dobe otevreni da vice paliva tak budes mit bohatsi smes coz zjisti lambda sonda a jednotka stahne dobu vstriku pokud to bude natolik bohate ze se to nevleze do tolerance tak ti tam budou skakat zavady do pameti a pojede to stejne a bude to zrat jak tank ale je to muj nazor ja sem to nezkousel ja osobne jsem chtel zkusit regulovat tlak paliva u bmm tak jak to maji vice body pri vetsim zatizeni tlak zvysit a naopak |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jenže zase to má větší větší klapku takže tam zase pude víc vzduchu a tim zase víc benzínu aby byl ideální poměr |
Autor: | Vít [ 5.7.09, 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
a vic benzinu ti bude k cemu, kdyz to jednotka stejne nepochopi , jak se upravi predstih ? |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
výsledek bude víc směsi ve válci |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ty to tam chces cely ...a o kolik je ta klapka vetsi...ja ososbne si myslim ze motor si nasaje to co ma dane zdvihem..a prumerem pistu tedy obsahem...plus ztraty v potrubi....atd s tim se da asi hrat..ale jen takhle tim vstrikem si mylsim ze nic na vykonu nepoznas...ale nezkousel sem..fakt nevim |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
větší klapka = menší odpor takže se nasaje o trošíčku víc výsledek by moh bejt 1-2 koně + jinej průběh krouťáku |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: větší klapka = menší odpor takže se nasaje o trošíčku víc výsledek by moh bejt 1-2 koně + jinej průběh krouťáku jo ja tomu rozumim jak to myslis ale o kolik ta klapka je vetsi..pripadne dalsi rozdily jake tam jsou sniac polohy nastavovac volnobehu..to je vse stejne tech veri motornicu bylo strasne moc |
Autor: | Ondras83 [ 5.7.09, 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nakonec to bude asi stejně na houby...jedině sehnat, jako ten golf měl vačku, vzít jeho řj a podle toho udělat vačku do fáčka |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: no nakonec to bude asi stejně na houby...jedině sehnat, jako ten golf měl vačku, vzít jeho řj a podle toho udělat vačku do fáčka ja si stejne myslim ze na te vacce ani nezalezi protoze ten vstrikovac nedavkuje palivo podle polohy vacky proste jen cvaka s nejakou dobou otevreni a jednotka jen meni delku impulsu a to je cele kdy to zacina sat a prestava je uplne jedno treba felda mpi jak tam jdou vstrikovace..ta nema snimac na vacce tak podle ceho ty vstriky jedou bud jsou vsehchny spojena a nebo pri nejlepsim dva a dva |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nakonec se to kvuli lambdě ochudí |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: a nakonec se to kvuli lambdě ochudí proste ja nevim jestli to ma nejakej smysl...lambda to hlida stejne tak kdyz tam pridas benzin stahne dobu vstriku sam sem to videl na trabim ja jsem chtel spise s tim tlakem neco zkusit ale uvidime zda se k tomu dostanu |
Autor: | Jarda S. [ 5.7.09, 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ale zase když budeš mít menší odpor v sání .... |
Autor: | Jiri [ 5.7.09, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: jo ale zase když budeš mít menší odpor v sání .... porad sem se nedozvedel o kolik je ta klapka vetsi.... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |