Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vstrikovac z golfa na favo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17914
Stránka 1 z 3

Autor:  Mitri [ 5.7.09, 01:14 ]
Předmět příspěvku:  Vstrikovac z golfa na favo

Zajmalo by me co se stane kdyz dam vstrikovac z golfa 1.8gt BMM na favo sport line glxi r.v.94 40kw. Naky nazory mam ale chci si nechat poradit dik.

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

to mam taky v plánu akorát z 1.6 audi :D

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

ja ososbne si mylsim ze se nestane nic..nevim parametry toho vstriku ale asi tak jako kdyz by si tam dal hadici s benzinem do sani pokud ten vstrik pri stejne dobe otevreni da vice paliva tak budes mit bohatsi smes coz zjisti lambda sonda a jednotka stahne dobu vstriku pokud to bude natolik bohate ze se to nevleze do tolerance tak ti tam budou skakat zavady do pameti a pojede to stejne a bude to zrat jak tank ale je to muj nazor ja sem to nezkousel ja osobne jsem chtel zkusit regulovat tlak paliva u bmm tak jak to maji vice body pri vetsim zatizeni tlak zvysit a naopak

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

jo jenže zase to má větší větší klapku takže tam zase pude víc vzduchu :wink: a tim zase víc benzínu aby byl ideální poměr

Autor:  Vít [ 5.7.09, 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

a vic benzinu ti bude k cemu, kdyz to jednotka stejne nepochopi , jak se upravi predstih ?

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

výsledek bude víc směsi ve válci :wink:

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

jo ty to tam chces cely :D ...a o kolik je ta klapka vetsi...ja ososbne si myslim ze motor si nasaje to co ma dane zdvihem..a prumerem pistu tedy obsahem...plus ztraty v potrubi....atd s tim se da asi hrat..ale jen takhle tim vstrikem si mylsim ze nic na vykonu nepoznas...ale nezkousel sem..fakt nevim

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

větší klapka = menší odpor takže se nasaje o trošíčku víc výsledek by moh bejt 1-2 koně + jinej průběh krouťáku

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
větší klapka = menší odpor takže se nasaje o trošíčku víc výsledek by moh bejt 1-2 koně + jinej průběh krouťáku


jo ja tomu rozumim jak to myslis ale o kolik ta klapka je vetsi..pripadne dalsi rozdily jake tam jsou sniac polohy nastavovac volnobehu..to je vse stejne tech veri motornicu bylo strasne moc

Autor:  Ondras83 [ 5.7.09, 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

no nakonec to bude asi stejně na houby...jedině sehnat, jako ten golf měl vačku, vzít jeho řj a podle toho udělat vačku do fáčka

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
no nakonec to bude asi stejně na houby...jedině sehnat, jako ten golf měl vačku, vzít jeho řj a podle toho udělat vačku do fáčka


ja si stejne myslim ze na te vacce ani nezalezi protoze ten vstrikovac nedavkuje palivo podle polohy vacky proste jen cvaka s nejakou dobou otevreni a jednotka jen meni delku impulsu a to je cele kdy to zacina sat a prestava je uplne jedno treba felda mpi jak tam jdou vstrikovace..ta nema snimac na vacce tak podle ceho ty vstriky jedou :?: bud jsou vsehchny spojena a nebo pri nejlepsim dva a dva

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

a nakonec se to kvuli lambdě ochudí :lol: :lol:

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
a nakonec se to kvuli lambdě ochudí :lol: :lol:



proste ja nevim jestli to ma nejakej smysl...lambda to hlida stejne tak kdyz tam pridas benzin stahne dobu vstriku sam sem to videl na trabim ja jsem chtel spise s tim tlakem neco zkusit ale uvidime zda se k tomu dostanu

Autor:  Jarda S. [ 5.7.09, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

jo ale zase když budeš mít menší odpor v sání .... :lol:

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
jo ale zase když budeš mít menší odpor v sání .... :lol:


porad sem se nedozvedel o kolik je ta klapka vetsi.... :idea:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/