Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Extremna spotreba Favo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17919
Stránka 1 z 2

Autor:  acheron21 [ 5.7.09, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Extremna spotreba Favo

Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem :( Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil.
Dakujem.

Autor:  werty [ 5.7.09, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu ti vyjmenovat několik problémů, ale takřka všechny krom několika se budou týkat karburátoru...Teď jde jen o to jestli si na zkontrolování a případnou opravu troufneš sám nebo bude lepší když opravu svěříš někomu kdo se v tom vyzná.

Autor:  varok [ 5.7.09, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

Buď bude prasklá některá hadička, která přivádí palivo do karburátoru. Nebo bude chyba v samotném karburátoru. Někdy bývá pořád aktivní automatický sytič a tím je velká spotřeba.

Autor:  Jonny [ 5.7.09, 18:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Extremna spotreba Favo

acheron21 píše:
Zdravim,mam Favorita 135,r.v.93,karburator a tiez mam problem :( Zacal strasne zrat. Na 100km ZMIZLO 16l benzinu.Tak sa chcem poradit,cim by to mohlo byt,pripadne ako by som to opravil.
Dakujem.
Priciny mozu byt po celej ceste benzinu az do karburatoru . pocnuc nadrzou ( moze byt netesna , prerazena , netesniace hrdlo ... ) , privod paliva ( predrana hadicka , prehnita rurka ... ) AC pumpa ( prerazena membrana - to som mal ja ) , netesniaci/zlomeny naustok odbublinkovaca , netesniaci naustok karburatotu ( toto som mal tiez a skoro som kvoli tomu vyhorel ale neviem ci favo to ma tiez tak stupidne riesene ako 742 :roll: ) a samotny karbec a to je viacero moznosti

Autor:  Pech. [ 5.7.09, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

otáčky volnoběhu za tepla a za studena jsou jaké?

Autor:  Jiri [ 5.7.09, 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

pokud mas 16litru na 100km...to dokazu jet i ja....kdyz se setrim..jinak za 20...ale me to tece vse do valcu..tobe bych rekl ze potece trubka pod autem..ta vratka...takova spotreba by se jinak projevila na chodu motoru..pokud auto jezdi normalne tak to nekd etece....a jeste koukni jestli ti nepribyva olej

Autor:  acheron21 [ 6.7.09, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok.
No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk.

Autor:  Jonny [ 6.7.09, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

acheron21 píše:
Na vsetko si kludne trufnem sam,asi okrem toho karburatoru,nemam potuchy ako sa da zostelovat alebo nieco podobne.HAdicka prasknuta neni na 99%,mozno ACpumpa,ale myslim ze hlavne karburator.Automat.sytic sa normalne vypina a ke sa auto zohreje tak ma tak 700-800otacok.
No a motor vyzera ze ide poriadku,az ked prudsie pridam,tak zacne trochu cukat a ma taky dunivy zvuk.
nezabudaj ze benzin je prchavy a hadice nemusia byt nutne mokre . Tu AC vyskusas tak ze pri zahriatom motore otvoris nalievacie hrdlo oleja a cuchas ci neni citit benzin . ak ti to zacalo nahle , typoval by som tu AC , mas pridavny filter paliva ? ak nie , skontroluj ho - ak niekde presakuje , v motorovom priestore je teplo , to sa odpari ze si ani nevsimnes . A pozri ten natrubok karbu , to je nebezpecne ( mozes vyhoriet )

Autor:  ferrari [ 6.7.09, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš?

Autor:  Jonny [ 6.7.09, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Vysoko teoreticky by to mohol spôsobovať aj totálne rozbitý rozdeľovač, ale žeby až 16l??? A ako to ide, keď kľudne jazdíš?
to by mu strielalo a zahadzovalo sviecky , 16 l to by musel mat predstih jak krava a to by nespravilo z nicoho nic ( jedine ze by sa povolil a pohol rozdelovac )

Autor:  LUCAS [ 6.7.09, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

presne tenhle problem jsem mel taky kdyz jsem dal favo 135 s LEKRem do meho auta a spotreba byla taky zhruba 15-16l/100km. bohuzel vsak nevim cim to bylo, vyresil jsem to vymenou karburatoru. pozdeji tento vadny karburator byl osazen na jiny motor a byl tam problem ze mel strasne vysoky volnobeh asi 3000rpm - na to poradil automechanik vymenit membranu akceleracni pumpicky (bylo i mokre vicko te pumpicky od benzinu) a od te doby to auto jezdilo normalne.

Autor:  acheron21 [ 7.7.09, 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Vcera som si urobil nadrz pod kapatou,takze to cez hadicky neslo a spotreba bola presne taka 15-16l,a to som jazdil normalne,ziadna podlaha.To strielanie...ked ho vytocim na cca 3000rpm a pustim plyn tak je pocut strielanie do vyfuku.
Kolko by mal byt predstih? skusim pozret aj to.
A este by som chcel vediet ci je niaky rozdiel medz karb. 135 a 136?
dik

Autor:  gokralik [ 7.7.09, 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdíl mezi karburátory není žádný. Předstih na volnoběh by měl být zhruba 4-5°.

Autor:  PJDefort [ 7.7.09, 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

předstih u 135 má být v rozsahu 0-4°

Autor:  Jiri [ 7.7.09, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

zkontorloval bych jestli tesni ventil v karburatoru v lovakove komore..nebo jestli se ti neuvolnila tryska nebo neco to je strasne moc

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/