Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Turbo na favorit s karburatorom https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17932 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | Turbo na favorit s karburatorom |
Cim dalej tym viac sa s touto myslienkou pohravam. Nevidim to az tak nerealne. Ale problemov je viac ako uzitku: -karburator sa moc stelovat neda (LEKR urcite nie) -spolahlivost je otazna -zivotnost motora je drasticky znizena na druhej strane, ak clovenk najde know how tak ma z favousa raketu vyzva pre Geminiho je to podla vas az tak sialene? do premavky? |
Autor: | Vít [ 6.7.09, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba, |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba, to je vsetko samozrejme pravda, nie vsak dovod zakazat mi sa s tou myslienkou pohravat krutak ako s turbom inymi upravami nedosiahnes nic z tohto neznamena ze si davam na motor turbo ale uz viac "voe pico tuningerov" si mienilo dat na motor turbo a teraz ma realne zaujima co to obnasa |
Autor: | Vít [ 6.7.09, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
to si samozrejme klidne vymyslej, ja jsem presvedcen, ze je to ztrata casu |
Autor: | Matthes [ 6.7.09, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale turbo je lepci protoze ma turbo Ale pisty dej 135. |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 16:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít: ocividne nie az taka... http://www.motortech.sk/PDF/Felicia%2013MPI%20turbo.pdf Matthes: no to som cital ze kompresne tlaky maju byt nizsie ako normalne ale houno tomu zatial rozumiem turbo je dobre v tom ze tam napriklad nemusis pchat mega ostru vacicu a robit extremne upravy na mechanickych castiach. |
Autor: | Vít [ 6.7.09, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ? |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: a ty myslis, ze to bez uprav nebo spis vymen mech. veci bude k necemu jinemu, nez k zapraskani a stopce ? no bez GO by sa do toho pustil len somar, ale napriklad odlahcovanie klukovky a inych mechanickych dielov nie je nevyhnutne potrebne a tie upravy aby favorit siel ako raketa (bez turba) su vacsinou na ukor priebehu kutaku a vykonu co ho robi pre denne pouzitie trapenim, vid Romanove byvale favo |
Autor: | Matthes [ 6.7.09, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odlehcit kliku? Kde? |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
ojnice sry |
Autor: | bitmap [ 6.7.09, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: silene nevim, nesmyslne to je urcite, ten motor se da vylepsit tak, aby jel jak urvanej ze retezu, to dobre vis, a zadne turbo k tomu neni potreba, Na normalni jezdeni se z toho da vytahnout kolem 130 - 140Nm, coz da kolem tech 90 - 100k v nejakejch rozumnejch otackach a to je i s kratkou prevodovkou malo na to, aby se dalo rict, ze to jede jak urvany ze retezu. Spis bych rek tak akorat na klidny jezdeni bez zdrzovani provozu. Jinak si urcite nemyslim, ze je to blbost, ani s LEKRem ne, naopak si myslim, ze by byl mnohem pouzitelnejsi nez SEDR, ale je naprosto nezbytne vsechno udelat dobre hned na prvni pokus, a to si vyzaduje nemale investice i do jinych veci nez je HW motoru, coz se muze dost prodrazit. U atmosfery se da laborovat i za provozu a je tam mnohemv etsi prostor na chyby bez rizika rychle destrukce motoru. |
Autor: | Jarda S. [ 6.7.09, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
sháněl bych informace o UNO turbo |
Autor: | deekay [ 6.7.09, 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: sháněl bych informace o UNO turbo jj uz som pozeral ale moc platne mi to nebude, pretoze bude cely motor alebo nic, je to velmi rozdielne ale vyskusal by som si to |
Autor: | Jiri [ 6.7.09, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem to chtel resit ale nemam proste cas na kazdou hovadinu ...chtel jsem vzit zaklad 135 k tomu nechat upravit hlavu odfrezovat spalovaci prostor pro snizeni komprese....dale co jsem se docetl tak motory s turbem maji vacky bez strihu sacihc a vyfukovych ventilu coz favo asi nema takze tam by mohlo odchazet k odhcazeni nespalene smesi do vyfuku ..ale nevim....to by byly asi tak upravy na motoru...dale ale problem....jake turbo....bud klasicke s pretlakovym ventilem....nebo lepsi by bylo s naklapenim lopatek to uz se ale musi ovladat..takze bych resil tak ze musi byt na aute zdroj podtlaku tedy vakuova pumpa elektroventil bude spinat podlak do turba pres tlakovy spinac..pripadne spinac na pedalu aby turbo vypinalo pri povoleni plynu....pri pridani plynu by membrana pritahla tahlo lopatek az natlaci pozadovany tlak spinac jen vypne dojde k odkloneni lopatek zpet a k poklesu tlaku...tim ventil znovu sepne a zase si to prida a porad dokola....druha moznost prepracovat regulaci tak ze membrana nebude podtlakova ale prtlakova a bude ovladat naklaneni lopatek..turbo bude tedy pri nulovem zatizeni stale naplno...pri natlakovani dojde pretlakove membrany k odkloneni lopatek zpet a tim k poklesu tlaku.....neni ale zarucene odstavovani turba pri ubirani plynu...takze tam nevim jak by se to chovalo...... dalsi vec karburator....klasicky musi byt pred turbem...nevyhoda...dlouhe sani..smes bude unikat netesnostmi...bud pouzit pretlakovy karbec z toho una treba..netusim kde sehnat a za kolik..nebo upravit stavajici.-....resil bych to pri pridani plynu uzavrit plovakovou komoru..a tlakovat ji zaroven se sanim motoru..takze klasicky motor saje z atmosferickeho tlaku a na hladinou v polovakove komore je take atmosfericky tlak..timhle propojenim by doslo ze jaky tlak bude v sani takovy bude i v plovakove komore ja osobne jsem to chtel na system bmm..a to tak ze pri plneni turba by umerne dochazelo ke zvysovani tlaku paliva pokud do toho jdes...jdu s tebou |
Autor: | bitmap [ 6.7.09, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda, Jiri, prvni benzinovy motor s VGT je ted nova 997 Turbo a ty uz bys to rval do Favorita, aneb proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite Ja jsem o turbu taky docela dlouho premejslel, vsechno jsem nastudoval, propocital, ale ztroskotalo to na vyrobe potrubi a prirub. Nikoho, kdo by to udelal v pozadovany kvalite neznam a davat 25K za vyrezani prirub a naohybani vyfuku nejaky firme, to se mi zas nechtelo. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |