Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

volnoběh fel 1.6
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17950
Stránka 1 z 1

Autor:  TLukes [ 7.7.09, 19:43 ]
Předmět příspěvku:  volnoběh fel 1.6

ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo?

Autor:  patrik-hp [ 7.7.09, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Zlikviduj adaptační hodnoty na nulu,zkontroluj si předstih a dej tomu chvilku na vzpamatování...

Autor:  Radek19_ae [ 8.7.09, 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

jo může to dělat čidlo teploty vody...jinak jak říká patrik

Autor:  Ondras83 [ 8.7.09, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

nic, jezdi s tim, vono se to srovná...

edit: správně: smazat adaptační hodnoty :wink:

Autor:  TLukes [ 8.7.09, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

hodnoty jsem mazal pokaždé co jsem dělal zakl.nastavení. čidlem vody to asi nebude to podle vagu ukazuje dobře (cca 90° při spustění větráku). co mě ale zarazilo byly hodnoty klapky: úhel klapky okolo 21° (má být 1°- 7°) a regulace okolo 60°(má být 17 -30) - přitom je klapa skoro zavřená. proměřoval jsem kontaky podle díl.příručky a ty jsou v poho. klapka i dost bzučí. myslíte že je ko?

Autor:  Jarda S. [ 8.7.09, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

diava :idea:

Autor:  MAJO [ 8.7.09, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh fel 1.6

TLukes píše:
ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo?


:wink:

Autor:  Huďo [ 8.7.09, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C :!:

Autor:  Radek19_ae [ 9.7.09, 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

Huďo píše:
Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C :!:


Má jiný termospínač

TLukes:no s problémy s klapkou se potýká snad každý, kdo má 1,6. Mě takhle taky houpaly otáčky a pak jednoho dne (vloni v zimě) nešlo auto natočit bez plynu, volnoběh prostě nedržel, klapku už nezachránila ani diava, šlahl jsem s ní a sehnal druhou, ne novou, ale origo :wink:

Autor:  TLukes [ 9.7.09, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné?

Autor:  Ondras83 [ 9.7.09, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

TLukes píše:
kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné?

ježiš no tak to je jasný....prostě JEDZI!!!...to se srovná samo po těch 200-500km

Autor:  TLukes [ 10.7.09, 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

JEZDI, to je moc jednoduchá rada. já bych potřeboval vědět co stím je. abych pokaždé co odpojím baterku nemusel 500 km sledovat jak lítá ručička otačkoměru a za studena zasekávají ot. na 1500.

Autor:  Huďo [ 10.7.09, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

Začal by som klapkou:čistenie voľnobežného spínača KONTOXOM alebo brúsnym papierom, čistenie oboch potenciometrov vatovou tyčinkou s diavou aj pod bežcami ( jemne nadvihnúť ) a v krajných polohách :!: , skontrolovať a vyčistiť tesnenie pod klapkou, pri montáži nezabudnúť priskrutkovať uzemňovací čierny drôt :!: Po namontovaní na VAGu vymazať pamäť závad a urobiť hneď základné nastavenie :wink: . Keď Ti zas vypíše chybu základného nastavenia tak urob kontrolu prevádzkových stavov motora, ovládača a potenciometra klapky ( môže byť chyba vo vedení alebo vyjazdené uhlíky v ovládači ) :roll: . Keď máš presný teplomer a multimeter skontroluj priebeh teploty a odporu na snímači teploty chladiacej kvapaliny ( podľa príručky) :roll: .

Stačí Ti to takto, alebo je to ešte stále jednoduché :wink: :lol: :?:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/