Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
volnoběh fel 1.6 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17950 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | TLukes [ 7.7.09, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | volnoběh fel 1.6 |
ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo? |
Autor: | patrik-hp [ 7.7.09, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zlikviduj adaptační hodnoty na nulu,zkontroluj si předstih a dej tomu chvilku na vzpamatování... |
Autor: | Radek19_ae [ 8.7.09, 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo může to dělat čidlo teploty vody...jinak jak říká patrik |
Autor: | Ondras83 [ 8.7.09, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
nic, jezdi s tim, vono se to srovná... edit: správně: smazat adaptační hodnoty |
Autor: | TLukes [ 8.7.09, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
hodnoty jsem mazal pokaždé co jsem dělal zakl.nastavení. čidlem vody to asi nebude to podle vagu ukazuje dobře (cca 90° při spustění větráku). co mě ale zarazilo byly hodnoty klapky: úhel klapky okolo 21° (má být 1°- 7°) a regulace okolo 60°(má být 17 -30) - přitom je klapa skoro zavřená. proměřoval jsem kontaky podle díl.příručky a ty jsou v poho. klapka i dost bzučí. myslíte že je ko? |
Autor: | Jarda S. [ 8.7.09, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
diava |
Autor: | MAJO [ 8.7.09, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnoběh fel 1.6 |
TLukes píše: ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo? |
Autor: | Huďo [ 8.7.09, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C |
Autor: | Radek19_ae [ 9.7.09, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Huďo píše: Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C Má jiný termospínač TLukes:no s problémy s klapkou se potýká snad každý, kdo má 1,6. Mě takhle taky houpaly otáčky a pak jednoho dne (vloni v zimě) nešlo auto natočit bez plynu, volnoběh prostě nedržel, klapku už nezachránila ani diava, šlahl jsem s ní a sehnal druhou, ne novou, ale origo |
Autor: | TLukes [ 9.7.09, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné? |
Autor: | Ondras83 [ 9.7.09, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
TLukes píše: kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné? ježiš no tak to je jasný....prostě JEDZI!!!...to se srovná samo po těch 200-500km |
Autor: | TLukes [ 10.7.09, 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
JEZDI, to je moc jednoduchá rada. já bych potřeboval vědět co stím je. abych pokaždé co odpojím baterku nemusel 500 km sledovat jak lítá ručička otačkoměru a za studena zasekávají ot. na 1500. |
Autor: | Huďo [ 10.7.09, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Začal by som klapkou:čistenie voľnobežného spínača KONTOXOM alebo brúsnym papierom, čistenie oboch potenciometrov vatovou tyčinkou s diavou aj pod bežcami ( jemne nadvihnúť ) a v krajných polohách , skontrolovať a vyčistiť tesnenie pod klapkou, pri montáži nezabudnúť priskrutkovať uzemňovací čierny drôt Po namontovaní na VAGu vymazať pamäť závad a urobiť hneď základné nastavenie . Keď Ti zas vypíše chybu základného nastavenia tak urob kontrolu prevádzkových stavov motora, ovládača a potenciometra klapky ( môže byť chyba vo vedení alebo vyjazdené uhlíky v ovládači ) . Keď máš presný teplomer a multimeter skontroluj priebeh teploty a odporu na snímači teploty chladiacej kvapaliny ( podľa príručky) . Stačí Ti to takto, alebo je to ešte stále jednoduché |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |