Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
tesnění škoda 130 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17959 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Antik [ 8.7.09, 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | tesnění škoda 130 |
Zdravím zde na foru. Chtěl jsem se poptat, zda je velký rozdíl v těsnění pod hlavou motoru s číslem xxxxx/7 a xxxxx/3. Pokud vím obojí je motor škoda 130. Sice jsem heldal info na techwebu i zde na foru, ale nějak jsem nenašel informaci co potřebuji. Díky moc všem kdo to vědí. |
Autor: | Matthes [ 8.7.09, 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jelikoz moh nekdo cislo prerazit tak nevim jelito moudre se dle toho ridit. Jinak vsechny 130 maj stejny tesneni. A neni jedno z tech cisel i pro LS nebo si to pletu s koxem? |
Autor: | Antik [ 8.7.09, 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No přerazil jsem ho já kvuli technický na xxxx/2 řídil jsem se podle tabulky: 21. ledna 2000 Charakteristika motorů Š105-136 krátký popis, tabulky výkonů, použití bezolovnatého benzínu Citace: Společné‚ znaky motorů montovaných do automobilů Škoda typové‚ řady 105/120/130/135/136. Číslo motoru Číslo motoru je vyraženo na přírubě bloku motoru pro montáž čerpadla chladící kapaliny. Od roku 1977 (náběh typové řady 105/120) je za šesticiferným pořadovým výrobním číslem motoru lomítko a pak následuje číslice udávající typ motoru (index): /1 Š105 ...... (Š742.10) /2 Š120 ...... (Š742.12) /3 Š120 ...... (chladírenská jednotka) /4 Š110R /5 Š110 /6 Š120 Garde,Rapid /7 Š130 ...... (Š742.13) /8 Š100 /9 Š120 LS ..... (Š742.12) S tim že prodavač mi řikal, že průmer otvoru do válce je následující: Citace: 105 : 68 průměr 120: 72 průměr 130 : 75 průměr Když jsem motor kupoval, bylo mi sděleno, že je to bohužel 130tka místo 120cítky, jeslti mi to nevadí, tak pochybuju že by někdo naschvál přerážel číslo. |
Autor: | trady [ 8.7.09, 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
jakou barvu ma slepice na hlavě? |
Autor: | Antik [ 8.7.09, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
je stejnou jako má celý motor, takže špinavou. |
Autor: | darklord [ 8.7.09, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak ked ides zhanat tesnenie, predpokladam ze je hlava dole/resp ze bude dole, je to taky problem potom zmerat priemer valca a podla toho kupit tesnenie? Cisla sa prerazaju ako na beziacom pase, na to by som sa nespoliehal, farba znaku na hlave mozno fungovala na novom aute ale po 25-30 rokoch som ju zatial na ziadnej hlave nevidel. |
Autor: | Vít [ 8.7.09, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
muzes motor vyfotit a ukazat, jiste ti nekdo potvrdi, jestli to je 130 nebo neco jinaciho |
Autor: | Antik [ 8.7.09, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
to už jsem fotil v jiných příspěvcích zde na foru, a spolehlivě potvrzeno. viz: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 16&start=0 |
Autor: | Matthes [ 8.7.09, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja tam fotku nevidim, od tebe teda... dej ji sem. |
Autor: | Antik [ 8.7.09, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jo, asi jsem ji posilal mailem, bohužel ji už nemam a těsnění už je právě vyměněno. Hustý. škodulka fungíruje. Jenže už musim jet do práce, tak fotečku snad jindy. |
Autor: | ferrari [ 8.7.09, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tesnění škoda 130 |
Antik píše: zda je velký rozdíl v těsnění pod hlavou motoru s číslem xxxxx/7 a xxxxx/3. Pokud vím obojí je motor škoda 130. |
Autor: | Antik [ 9.7.09, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
no myslel jsem v prodejně že to je /3 jako 130, ale mýlil jsem se, ale stejně mi dal těsnění na 130 A dal správně, škodulka maká. paráda. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |