Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

tesnění škoda 130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17959
Stránka 1 z 1

Autor:  Antik [ 8.7.09, 09:55 ]
Předmět příspěvku:  tesnění škoda 130

Zdravím zde na foru.
Chtěl jsem se poptat, zda je velký rozdíl v těsnění pod hlavou motoru s číslem xxxxx/7 a xxxxx/3.
Pokud vím obojí je motor škoda 130.
Sice jsem heldal info na techwebu i zde na foru, ale nějak jsem nenašel informaci co potřebuji.
Díky moc všem kdo to vědí.
:D

Autor:  Matthes [ 8.7.09, 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

No jelikoz moh nekdo cislo prerazit tak nevim jelito moudre se dle toho ridit. Jinak vsechny 130 maj stejny tesneni. A neni jedno z tech cisel i pro LS nebo si to pletu s koxem?

Autor:  Antik [ 8.7.09, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

No přerazil jsem ho já kvuli technický na xxxx/2
řídil jsem se podle tabulky:
21. ledna 2000
Charakteristika motorů Š105-136
krátký popis, tabulky výkonů, použití bezolovnatého benzínu


Citace:
Společné‚ znaky motorů montovaných do automobilů Škoda typové‚ řady 105/120/130/135/136.


Číslo motoru

Číslo motoru je vyraženo na přírubě bloku motoru pro montáž čerpadla chladící kapaliny. Od roku 1977 (náběh typové řady 105/120) je za šesticiferným pořadovým výrobním číslem motoru lomítko a pak následuje číslice udávající typ motoru (index):

/1 Š105 ...... (Š742.10)
/2 Š120 ...... (Š742.12)
/3 Š120 ...... (chladírenská jednotka)
/4 Š110R
/5 Š110
/6 Š120 Garde,Rapid
/7 Š130 ...... (Š742.13)
/8 Š100
/9 Š120 LS ..... (Š742.12)


S tim že prodavač mi řikal, že průmer otvoru do válce je následující:
Citace:
105 : 68 průměr
120: 72 průměr
130 : 75 průměr

Když jsem motor kupoval, bylo mi sděleno, že je to bohužel 130tka místo 120cítky, jeslti mi to nevadí, tak pochybuju že by někdo naschvál přerážel číslo.

Autor:  trady [ 8.7.09, 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

jakou barvu ma slepice na hlavě?

Autor:  Antik [ 8.7.09, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

je stejnou jako má celý motor, takže špinavou.

Autor:  darklord [ 8.7.09, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

no tak ked ides zhanat tesnenie, predpokladam ze je hlava dole/resp ze bude dole, je to taky problem potom zmerat priemer valca a podla toho kupit tesnenie? Cisla sa prerazaju ako na beziacom pase, na to by som sa nespoliehal, farba znaku na hlave mozno fungovala na novom aute ale po 25-30 rokoch som ju zatial na ziadnej hlave nevidel.

Autor:  Vít [ 8.7.09, 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

muzes motor vyfotit a ukazat, jiste ti nekdo potvrdi, jestli to je 130 nebo neco jinaciho

Autor:  Antik [ 8.7.09, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

to už jsem fotil v jiných příspěvcích zde na foru, a spolehlivě potvrzeno.
viz: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 16&start=0

Autor:  Matthes [ 8.7.09, 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ja tam fotku nevidim, od tebe teda... dej ji sem.

Autor:  Antik [ 8.7.09, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

A jo, asi jsem ji posilal mailem, bohužel ji už nemam a těsnění už je právě vyměněno. Hustý. škodulka fungíruje.

Jenže už musim jet do práce, tak fotečku snad jindy.

Autor:  ferrari [ 8.7.09, 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: tesnění škoda 130

Antik píše:
zda je velký rozdíl v těsnění pod hlavou motoru s číslem xxxxx/7 a xxxxx/3.
Pokud vím obojí je motor škoda 130.
Je síce neskoro, ale nedá mi nerýpnuť - však si si sám odpovedal.../3 = 120 a /7 = 130

Autor:  Antik [ 9.7.09, 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

no myslel jsem v prodejně že to je /3 jako 130, ale mýlil jsem se, ale stejně mi dal těsnění na 130
A dal správně, škodulka maká. paráda.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/