|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
zvyšení otáček -> volnoběh
Autor |
Zpráva |
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
zvyšení otáček -> volnoběh
už jsem tu psal dřív, že když jednu z kopečka na volnoběh tak motor chcípne ...
chtěl bych to nějak seštelovat at mi to točí o něco víc třeba tak 700 ot/min
a chci se zeptat jestli stačí u toho ekotronicka jen trošku napnout lanko plynu nebo čím to mam poladit
předem díky
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
4.7.09, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
U normálního karburátoru je vzadu na karburátoru šroubek, směrem od topení. Je to při pohledu zepředu. Je tam takový plech s výřezem. Ale u ecotroniku nevím, jestli to tam není nějak hlídané tou na ho**o jednotkou. Jsou to hold šity, které neumí ani nikdo pořádně seštelovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.7.09, 15:13 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
neřikal bych, že to jsou shity...jedinej problém je ten, že se to neprodávalo v ČR a proto to tu nikdo neumí udržovat ani na to nemá zařízení..možná pár jedinců..kdyby se to prodávalo i tady jak obyč karbec nebo BMM, tak s tim každej umí a neni to tak poruchový...jinak k dotazu...v DP sem se dočet, že tam je stejně jako u normálního karbu šroub dorazu škrtící klapky...používá se k tomu ještě vlastní diagnostiky vyblikávací metodou pomocí tý kontrolky TEST a pomocí diag.zařízení T1...mrkni dozadu jestli tam ten šroub je
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
4.7.09, 15:26 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
pjdefort píše: neřikal bych, že to jsou shity...jedinej problém je ten, že se to neprodávalo v ČR a proto to tu nikdo neumí udržovat ani na to nemá zařízení..možná pár jedinců..kdyby se to prodávalo i tady jak obyč karbec nebo BMM, tak s tim každej umí a neni to tak poruchový...jinak k dotazu...v DP sem se dočet, že tam je stejně jako u normálního karbu šroub dorazu škrtící klapky...používá se k tomu ještě vlastní diagnostiky vyblikávací metodou pomocí tý kontrolky TEST a pomocí diag.zařízení T1...mrkni dozadu jestli tam ten šroub je
tak sem se pečlivě díval a žádny šroub jsem nenašel maximálně toto:
ale to to asi nebude ...
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
4.7.09, 15:53 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
4.7.09, 16:02 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
moc díky
_________________ #2580 fávo 135 LSe - Get Hard
|
4.7.09, 16:08 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Využiju tady toho příspěvku a zeptám se také...
Tata má taky ecotronika, když to má chladné(a vyplý sytič) tak mu to volnoběžné otáčky drží pěkně cca 700, ale jak se to zahřeje na provozní teplotu tak už to chcípá na volnoběh, čím to může být??
(Má trošku volnější lanko, má tam být nějaké předpětí? Nebo se to poladí tím šroubkem dorazu škrtící klapky, spíš ...)
Díky.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
7.7.09, 10:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|