Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Otáčky škoda felicie 1.3GLXi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17970
Stránka 1 z 1

Autor:  Jiry [ 8.7.09, 16:25 ]
Předmět příspěvku:  Otáčky škoda felicie 1.3GLXi

Zdravím,
Mám problém s otáčky... Otáčky motoru si dělají co chtějí .. Jednou tam je 1100ot/s pak 750ot/s a pak jsou i nižší... Poraďte co s tím ... Dík
http://www.youtube.com/watch?v=JKU2oNiCwTk jinak v tom videu je slyšet křovinořez...

Autor:  HaBaKuK [ 8.7.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

hele, a podle zvuku se motor dusí, nebo běží v pohodě? není jenom špatnej otáčkoměr?

Autor:  Jiry [ 8.7.09, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

HaBaKuK píše:
hele, a podle zvuku se motor dusí, nebo běží v pohodě? není jenom špatnej otáčkoměr?


Přijde mi, že se dusí ... Ale to jenom ze začátku, jak se to ohřeje tak už to nějak tak běží ... Otáčkoměr to nebude... ten je OK ... Spíše čidlo otáček bude asi kaputo....

Autor:  Martin 007 [ 8.7.09, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Motor zpomaluje, strašně sebou hází v zavěšení a běží nepravidelně.

Autor:  HaBaKuK [ 8.7.09, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

jestli to dělá jenom za studena, tak bych to tipl na teplotní čidlo a jednotku běžící v nouzovym režimu

Autor:  Radek19_ae [ 9.7.09, 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

mrkni se na skutečný otáčky ve VAGu a jak radí habakuk, čili ve VAGu taktéž zkoukni čidlo teploty vody.

Autor:  Jiry [ 9.7.09, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Radek19_ae píše:
mrkni se na skutečný otáčky ve VAGu a jak radí habakuk, čili ve VAGu taktéž zkoukni čidlo teploty vody.

Jak poznám, že jsou OK ... ? Vyměnit co ?

Autor:  Radek19_ae [ 9.7.09, 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

podívej se do toho VAGu a pak nahlaš kolik ukazuje, vyměň čidlo teploty vody - to nastavuje volnoběžné otáčky, podle toho jakou teplotu zahlásí Ř jednotce.

Autor:  Jiry [ 9.7.09, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Radek19_ae píše:
podívej se do toho VAGu a pak nahlaš kolik ukazuje, vyměň čidlo teploty vody - to nastavuje volnoběžné otáčky, podle toho jakou teplotu zahlásí Ř jednotce.


Ok hodím to na diagnostiku a dám vědět.... bude to asi až příští týden ...

Autor:  RKSoftware [ 29.10.10, 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim, ted jsem prave resil ten samy problem. Volnobezne otacky kolisaly mezi cca 750-1100ot/min. Vzhledem k tomu, ze nemam seriovou ECU, tak jsem kontakoval cloveka, u ktereho jsem si nechaval delat "chiptuning" a pozadal jej o konzultaci. Problem je mezi skrtici klapkou a ECU. Kolisani muze byt bud zanesenou skrtici klapkou nebo prave vycistenou skrtici klapkou. Doporucuji (klidne jeste jednou) vycistit skrtici klapku pomoci vhodneho cisticiho pripravku, overit vuli na plynovem lanku. Dale vymontovat a ocistit halluv snimac, ktery je nahore na prevodovce a namontovat zpet. Pote nasleduje dulezity ukon pred prvnim startem je dulezite pouze zapnout klicek v zapalovani a pockat cca 20-30sec. Aby si ECU nacelta (adaptovala) nove adaptacni hodnoty (ADH) od potenciometru skritci klapky a dalsich cidel a az pote nastartovat. Cetl jsem na hodne diskusnich forech, ze se problem "sam opravil" po ujeti cca 800-1500km. Neni to tak uplne pravda je potreba zhruba 30x nastratovat timto zpusobem a ECU si ulozi spravne ADH. Nebo je rychlejsi varianta, zajet primo za panem Jandou (Mr. Cimub, www.cimbu.cz) a on pomoci specialniho SW dokaze smazat ADH z ECU a provest zakladni nastaveni hodnot. Ukon by mel zabrat cca 5 minut a cena za tuto upravu je 500Kc. Me zkusenosti s timto clovekem a touto firmou a jejich upravami jsou velmi kladne a jsem maximalne spokojeny. Mam skodu felicii 1.3MPi s upravenou ECU od cimbu - vykon zvednuty z 50kW na cca 61.5kW, mnohem lepsi chod motoru a 3600Kc ktere jsem do teto upravy investoval nejsou vyhozene penize. Doufam, ze tento navod pomuze :)

Autor:  darklord [ 29.10.10, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Alebo zajdu hocikam kde maju kabel a tam to urobia za jedny cigara a nie 500 za blby reset adaptacnych hodnot, reklama ako svina.

Autor:  RKSoftware [ 29.10.10, 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

OK, taky reseni. Ja to nebral jako reklamu, primarne jsem tam psal o tom ''resetovani" svepomoci. A druhak mam s timto clovekem osobni zkusenost a verim tomu ze vi co dela.

Autor:  darklord [ 29.10.10, 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

no kazdopadne 500 za reset jednotky je zlodejina. SW na tuto cinnost je zdarma a kabel co to zvladne stoji prave okolo toho petikila...

Autor:  Jarda S. [ 29.10.10, 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

kabel už koupíš i za 300,- :lol: a na motordiagu je ten soft ke stažení zdarma :lol:

Autor:  RKSoftware [ 29.10.10, 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

No zadarmo to rozhodne neni. Ja osobne se tohoto "bojim" a radsi bych to sveril do rukou cloveka, u ktereho mam jistotu, ze tomu rozumi. Po vlastnich zkusenostech se servisama a opravama problemu na elektroinstalaci a ridici elektronice bych to do normalniho servisu nedal a nevim kolik by si za to rekli v autorizovanym servisu, pokud tam clovek nema znameho. Kazdopadne se nepru o to, ze to neni malo tech 500Kc za reset ADH + nastaveni zakladnich hodnot, ale jsou lidi, kteri radsi zaplati toto, nez mnohem vic v servisech kde nad tim budou den badat a pak to stejne poradne neudelaji. Rozhodne to nemela byt reklama na CIMBU. :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/