Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fa: kryt motoru z Fabie MPI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18080
Stránka 1 z 2

Autor:  tomasjavorsky [ 16.7.09, 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Fa: kryt motoru z Fabie MPI

Ahoj,

máte někdo zkušenosti s montáží horního plastovýho krytu motoru z Fabie 1.4 MPI do Favouše / Feldy?
1.4 MPI (tuším 50kW) bylo ve Fabiích vlastně starý dobrý OHV-čko, používaný od 1000MB. Tak mě napadlo, že by teoreticky mohla bejt horní strana motoru (ventilový víko, vstřikovač, atd) hodně podobná a ten kryt by mohl jít namontovat.
Nechci ten kryt ale zbytečně shánět, abych pak zjistil, že to vlastně nejde :?

Díky

Autor:  Radek19_ae [ 17.7.09, 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

všecko jde když se chce :lol: někde si půjč kryt z fóbie a vyzkoušej :wink:

Autor:  deekay [ 17.7.09, 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

prekaza ti ze je tam vsetko moc pristupne? :D ja viem je to nahouno, zlate volvo V40 :lol:

Autor:  big.jedla [ 18.7.09, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

někde sem to už viděl jak to někdo dal do feldy MPi... pasuje to ale je třeba mít ten originální kryt, rozlámat ho aby zůstalo jen to sání do škrtící klapky, a na to píchnout podobně upravený kryt z fabie...

ale jak už někdo říkal je to hnus :D zlatá felda, člověk všechno vidí

Autor:  tomasjavorsky [ 19.7.09, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

big.jedla píše:
někde sem to už viděl jak to někdo dal do feldy MPi... pasuje to ale je třeba mít ten originální kryt, rozlámat ho aby zůstalo jen to sání do škrtící klapky, a na to píchnout podobně upravený kryt z fabie...

ale jak už někdo říkal je to hnus :D zlatá felda, člověk všechno vidí


Aha. No já ve Fáčku žádnej kryt samozřejmě nemám, takže by to mohlo jít naimplantovat rovnou na vstřikovač a ventilový víko, co?
Někomu se to možná nelíbí, ale podle mě by to tak hrozný nebylo. Motorovej prostor se snažím "uklízet" a teď ho trochu uvést do koukatelného stavu, a když by byl na motoru i kryt, působilo by to modernějš :)
A konec konců - jak často se potřebuju motat kolem motoru, aby mi ten kryt překážel? :wink:

Autor:  Jiri [ 19.7.09, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

problem je v tom kluci..ze tam vsichni na bmm mate filtrbox..a ten bude asi vadit..ja uz sem to koukal na fabii s tim starym ohv motorem..taky sem to chtel so stovky..ale ta fabie je mpi..takze filtrbox zvlast....a navic vyveden na druhou stranu..sani ma uplne jiny tvar..u favo feldy bmm by musel jit dolu filtrbox..a kam pak das filtr....mozna lepsi varianta plastovy kryt VW...z 16V motoru....je filtr primo v nem..tak jen nejak sikovne propojit...ale nevim..jinak me by se ten dekl taky libil..a snizuje i hlucnout

Autor:  Capricorn [ 19.7.09, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.

Autor:  Jiri [ 19.7.09, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Capricorn píše:
Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.



je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel

Autor:  tomasjavorsky [ 20.7.09, 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
Capricorn píše:
Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.



je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel


No, co se týče filtru, tak u mě by to takovej problém nebyl - originál filtrbox nemám, mám totiž na vstřikovači koleno, rouru, a filtr až u světla :)

Autor:  Jiri [ 20.7.09, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

tomasjavorsky píše:
Jiri píše:
Capricorn píše:
Já teda nevím ale není to na léto trochu blbý... myslím kvůli odvodu tepla... I když zase tam nějaký výrazný rozdíl nejspíš nebude jinak by se nemontovalo.



je to kvuli vzhledu a castecne to snizi hlucnost zalezi na konkretni konstrukci toho krytu kazdopadne myslim ze pro montaz na bmm.musi filtrbox dolu.....takze vyresit filtr by se musel


No, co se týče filtru, tak u mě by to takovej problém nebyl - originál filtrbox nemám, mám totiž na vstřikovači koleno, rouru, a filtr až u světla :)



pak by si ho tam mozna dostal....ja mam ted pocti..ze ta fobia..ma ten filtrbox nad prevodovkou a ten kryt ma takovy prolis pro tu hadici.....prave na te strane jak de do filtru

Autor:  HaBaKuK [ 20.7.09, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

tuhle jsme to měli sundaný na kámošově fábii a drží to na hrdle od oleje, to by bylo ok, měrku na olej to má někde u vodní pumpy a do ní je to nějak zacvaklý a pak mám pocit že to drželo ještě na dvou šroubech, který na našich motorech nebudou, takže by to vlastně drželo jenom na tom olejovym hrdle. jo a vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo :)

Autor:  Jiri [ 20.7.09, 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

HaBaKuK píše:
tuhle jsme to měli sundaný na kámošově fábii a drží to na hrdle od oleje, to by bylo ok, měrku na olej to má někde u vodní pumpy a do ní je to nějak zacvaklý a pak mám pocit že to drželo ještě na dvou šroubech, který na našich motorech nebudou, takže by to vlastně drželo jenom na tom olejovym hrdle. jo a vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo :)



ten spunt evim proc tam je..ale ja kdyz ten kryt sundam tak jej pouzivam dam jej tam kam patri abych mohl motor nastartovat bez toho krytu..protoze ten kryt sedi vlastne na tom otvoru pro olej...a v krytu je pak terpve zatka..jinak ty dva srouby vzadu jsou na sani...takze ty tam nejsou..tam by se muselo neco vyrobit...a uchytit to

Autor:  HaBaKuK [ 20.7.09, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

a neni tam proto aby se to divny viko zahodilo a byl z toho zase normální motoř? :lol:

Autor:  tomasjavorsky [ 20.7.09, 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, tak zatím to vypadá, že by to sedělo, a tam kde by to nesedělo, by se to dodělalo :) Zadní uchycení, jak píše Jiří, by šlo vykoumat u vstřikovače. Asi tedy začnu shánět fabiáckej kryt... :)
Jinak co se týče toho špuntu na olej, tak rozumím tomu tak, že součástí toho krytu je fávo špunt, ve kterým je nějaká díra, a teprve na ní je fabiáckej špunt? Jde mi o to, jestli by na fáčko pasoval nějakej hezčí špunt - něco jako jsou ty novější (s "držátkem" a namalovanou olejničkou :) )

Autor:  Jarda S. [ 21.7.09, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

HaBaKuK píše:
vtipný je, že zespodu tohohle krytu je daný klasický fávo/felda špunt na olej. hrdlo :)


to je na to abys moh nastartovat bez krytu to víčko co tam je je točící do toho krytu a když nejni kryt tak nejni do čeho zašroubovat to víčko :wink: tak tam je z feldy

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/