|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
zapínání sytiče při vyšší rychlosti
Autor |
Zpráva |
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
zapínání sytiče při vyšší rychlosti
Zdravím vás, mám pár potíží. Když jedu více jak 90 tak teplota je OK, ale stává se mi že se jako sepne sytič prostě to na volnoběh točí moc, když hodím kvalt tak je to OK, ale prostě jedu kolem 100 spíná se sytič, ikdyž dnes se mi stalo že se mi už i blokl plyn ,prostě se to seklo a točilo to max otáček..nevíte kdy by mohli být problém??popřípadě jak je odstranit??
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
16.7.09, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
To bude spíše zasekávání klapky druhé komory... Je to obvyklá závada sériových karbů. Sytič se sám od sebe zapnout nemůže. Opravit se to moc dobře nedá, obvykle je to ohnutým karbem, ale občas pomůže osku klapky promazat a prověřit správné napnutí všech pružin... Nejjednodušší oprava je výměna karburátoru za jiný, s nezadřenou oskou druhé komory, ale takových je dost málo, protože ty karby každý utahuje na sílu a pak se to prohýbá...
|
16.7.09, 12:24 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
aha..takže karbec???to by bylo dobre bo ho budu dávat na seřízení a vyčištení tak bych o tom frajerovi řekl co to robí...a něco jiného??co myslíš??
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
16.7.09, 12:27 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
tam máš lekr s automatickým sytičem nebo jak to souvisí s teplotou? nezasekává se ti pedál nebo lanko? když ti to udělá otevři zadní kopu a nejdřív zkus ubrat na karbu první klapkou a kdžy to nepomůže tak zksu tu druhou a víš přesně kde je chyba
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
16.7.09, 13:07 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Měl jsem stejnej problém. Problémy můžou být na karburátoru jak již bylo psáno, nebo na plynovám pedálu taky se umí zaseknout.
|
16.7.09, 14:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
S tim jezdil nejakej deda a setril motor v dunivych otackach max 2000rpm ne? Druhou klapku pozri, rozhybej promaz olejem.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.7.09, 14:27 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
máš pravdu jezdil s tím můj děd a šetřil ji, co teda vím....takže kouknout a promazat dyžtak..dobre díky moc chlapi
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
16.7.09, 18:38 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Mě to dělalo jenom nenamazaný táhlo plynu co je na karbci.
|
16.7.09, 20:41 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
karbec sundat a klapky promazat motorovym olejem, WDcko a konkor jsou do karbu k prdu..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.7.09, 11:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|