Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ako vam to "taha"?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1815
Stránka 1 z 1

Autor:  epto [ 8.9.06, 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Ako vam to "taha"?

Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.

Autor:  Nepér [ 8.9.06, 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

No, mě se někde v těchto otáčkách otevírá druhá komora karburátoru, to je potom vír v nádrži... :twisted:

Autor:  Thor7 [ 8.9.06, 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mám taky takovou zkušenost :lol:
Jen s drobnou odchylkou - motor BMM 40kW, hranice otáček cca 3700-3800

Autor:  Warman [ 8.9.06, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám 46kW z roku 90 a zkušenost mám podobnou...je to takovej okamžik, kdy to najednou docela solidně jakoby vystřelí vpřed... / vystřelí je pouze v pomyslných uvozovkách prosím ;-)) / Akorát si nejsem jistej těma otáčkama, mám pocit, že mi to dělá o něco dřív...ale přesně ti to neřeknu, dám si na to příště pozor, budu to sledovat. Neviděl bych to jako nějakou chybu... a pokud, tak to asi dělá většina Fa... :-)

Měj se...

Autor:  Viky [ 8.9.06, 17:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako vam to "taha"?

epto píše:
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.

Teoreticky by se to melo chovat podle grafu krouticiho momentu, teda nastup nekde kolem 3000 ot, jak u ktereho motoru. Posun maximalniho tocivyho momentu obecne byva u motoru vyladenych na zvyseny vykon. Urcite to muze delat RJ, ale taky vackovka nebo snizena hlava, treba pokud ji nekdo rovnal. Je to ale fakt teorie. U BMM bych ostrej nastup povazoval spis za dusledek nejaky nepresnosti, napriklad muzou bejt divny svicky nebo neco pricpanyho a podle toho se "rozstelovala" ridici jednotka. Jestli to projde takhle emisema, tak bych to neresil.

Autor:  Jirka [ 8.9.06, 20:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ako vam to "taha"?

epto píše:
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.



Taky mi to jezdí :)

Autor:  Larry [ 5.10.06, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mam BMM 50 kW a chova sa to presne tak isto je to uplne normalne je to preto lebo v tychto otackach dosahuje motor max krutiaci moment. Je to uplne normalne. Ak by sa vam teoreticky podarilo udrzat motor v tychto otacka dosahujete maximum z motora pozor vsak na spotrebu :o))

Autor:  kwiko [ 10.10.06, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

mne sa filcka sprava podobne (mpi), ale ci je to normalne neviem, ma na konte viac ako 240tis. km :lol: Dnes som prave nad tym prave uvazoval, ci by vymene injektorov to netahalo tak pekne od 1500ot. :idea:
PS; Ak sa pamatam dobre, podla grafu mam mat max. tociaci moment pri 2750ot. a favorit pri 3000ot.
kwik

Autor:  Larry [ 11.10.06, 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

Pri felicii MPI je to ine pretoze ta ma polozeny max krutiaci moment niekde okolo 2500 az 3000.
Najlepsie je pozriet si knihu v knihkupectve neviem presne ako sa vola ale su v nej obsiahnute vsetky nastavovacie hodnoty pre auta skoda od 110 az po octaviu. A okrem ineho su tam aj grafy spotreby a vykonu. Tento graf je dobre poznat pretoze sa da z neho vycitat ake otacky treba udrziavat pri ustalenej jazde aby sme dosahovali co najnizsiu spotrebu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/