Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Úpravy karburátoru pro provoz na LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1820 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin [ 8.9.06, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Úpravy karburátoru pro provoz na LPG |
Nemáte někdo zkušenosti s úpravou karburátoru při provozu na LPG. Četl jsem již mnoho článků (i od pana Čecha), ale v každém je něco jiného. Nejčastěji se doporučovalo odstranit takovej "unčlák" na tom plechu mezi karburátorem a potrubím. Co třeba mechanické ovládání druhé komory atd.? PIŠTE ZKUŠENOSTI Mám totiž problém: motor jen ztěží překročí 3000ot/min, v sobotu jsem motor vyměnil, ale o moc lepší to není. Celkově je motor takový líný a celkem dost žere. Myslím že chyba je v karbecu. |
Autor: | Viky [ 8.9.06, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy karburátoru pro provoz na LPG |
Martin píše: Nemáte někdo zkušenosti s úpravou karburátoru při provozu na LPG. Četl jsem již mnoho článků (i od pana Čecha), ale v každém je něco jiného. Nejčastěji se doporučovalo odstranit takovej "unčlák" na tom plechu mezi karburátorem a potrubím. Co třeba mechanické ovládání druhé komory atd.? PIŠTE ZKUŠENOSTI Mám totiž problém: motor jen ztěží překročí 3000ot/min, v sobotu jsem motor vyměnil, ale o moc lepší to není. Celkově je motor takový líný a celkem dost žere. Myslím že chyba je v karbecu. Pri takovym chovani bych to tipnul na zapalovani. I na prvni komoru se to da rozjet kolem 120. |
Autor: | wordy [ 9.9.06, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nastav predzápal na 10° |
Autor: | Martin [ 9.9.06, 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Předstih mám zhruba 8°. Mě jde spíš o ten karburátor. Má cenu oddělávat ten nesmysl na plechu? |
Autor: | Honzik.t [ 11.9.06, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli myslíš takový ty lopatky u první komory tak ty klidně oddělej, já to udělal a jde to poznat ale jen nepatrně, je to překážka v proudění a nějak se projeví. Jde ten motor vytočit na benzín? |
Autor: | Zaky [ 11.9.06, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty lopatky odřež, jak píše Hozik.t, ještě pomůže upravit ten prostor v sacím potrubí pod karburátorem, aby byl tvar pokud možno plynulý, tzn. zaoblit hrany, kolem nihž proudí směs, hlavně ten schod dole a nejdůležitější je upravit přechody mezi sacím potrubím a hlavou, aby lícovaly.. To ale není tvůj hlavní problém. Pokud to jede dobře na benzín a nepomůže zvětšení předstihu pro provoz na LPG, je problém v systému LPG, karburátor na to nemá vliv. Jestli to jede špatně i na benzín, zkontroluj zapalování, hlavně úhel sepnutí kladívka. Taky by mohlo být zajímavé změřit kompresní tlaky. Michal |
Autor: | Martin [ 11.9.06, 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na benzín jsem to nezkoušel, protože tam žádný nemám. Trochu jsem si pohrál se zapalováním a už je to lepší. Zajímala by mě úprava toho karburátoru. Jak ho vylepšit? Ty lopatky teda odstraním. A co dál? Lícovat a leštit potrubí - myslím si, že výsledek nestojí za tu námahu. Četl jsem o mechanicky ovládané druhé komoře. Má to nějaký příznivý vliv při provozu na LPG? |
Autor: | Zaky [ 11.9.06, 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vše, co usnadní směsi proudění, je dobré, pokud plánuješ jezdit výlučně na LPG, je možnost vyndat z karburátoru difuzory, zlepší se plnění motoru, nejsem zastáncem mechanického řízení druhé komory. To leštění a nalícování sání není zas tak strašné, je to hliník a pilník a brusné papíry to berou celkem rychle. Nemá cenu se snažit o nějaký opravdu lesklý povrch, spíš zaoblit všechny hrany a nerovnosti, co zbyly po lití. Je to samozřejmě poznat jen na nárůstu výkonu, pokud výkon nehoníš, nemá to smysl. Michal |
Autor: | Martin [ 11.9.06, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Výkon se hodí vždycky , ale aby to bylo vůbec znatelné. Jezdím převážně na LPG, benzín jen v tuhých mrazech na nastartování a po 200m zase přepnu na LPG. |
Autor: | Honzik.t [ 12.9.06, 05:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě si dolej do nádrže pár litrů benzínu, protože jinak ti může odejít čerpadlo benzínu jak půjde pořád nasucho a když budeš potřebovat nastartovat na benzín tak se to zrovna vys.... Na benzín je dobrý občas jet protož maže sedla ventilů já vyjedu tak 10 l na dvě nádrže plynu a do benzínu přidám ještě aditiva. Moc to cenu jezdění nezvýší ale motoru to prospěje hodně. |
Autor: | ferrari [ 14.9.06, 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nestálo by za to (za predopkaldu, že stále jazdíš na LPG) znížiť hlavu aby si dosiahol kompresný pomer okolo 10:1? Veď LPG má okt. číslo vyše 100...to len tak úvaha... |
Autor: | spartra [ 5.10.06, 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
no zvětšil jsem difuzory, z 22-24, na 23-26, odstranil pár zbytečností, zaleštil, není problém vytočit na 5000ot/min, mechanické ovládání druhé komory, je to sakra znát, komprese je kolem 12:1, akorát teď sháním oplechovaný těsnění, originál to nechce udržet |
Autor: | spartra [ 5.10.06, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jěště jsem zapoměl, ta termo klapka v airboxu je tam k prdu, pryč s tím |
Autor: | Martin [ 5.10.06, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohl bys napsat jak na to mechanický ovládání druhý komory? Nezruším touto úpravou provoz na benzín. |
Autor: | spartra [ 5.10.06, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ono už samotnou montáží lpg, omezíš provoz na benzín, mhm až vyštrachám obrázek pošlu já jsem tam nechal oba rozprašovače, jenom jsem odstranil výztuhy , jenom mě to zbejvá lépe otryskovat, i když je to asi při provozu na lpg nepodstatný |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |