Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Přidřený motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | atahualpa117 [ 27.7.09, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Přidřený motor |
Vážení, měl bych dotaz - jel jsem do Chorvatska se š120 a vše probíhalo v pohodě. Až na Krku se objevila problikávající kontrolka oleje. Měřili jsme to a protože bylo oleje dost, považovali jsme to za problém s čidlem. Druhý den vše přestalo. Návrat probíhal v pohodě. Všechny ty krutý stoupáky to zvládlo na výbornou, ale chybou asi byly naše nedostatečný a málo častý pauzy. První byla asi po 200-250 km po asi 5hod.jízdy (na cca 20-30 min.) a ta další tak na stejnou dobu asi po 200km. Další pauzu jsme udělali až v Brně, kdy auto zdechlo, čili tak po cca 250-280km. Problém s problikávající kontrolkou oleje se vyskytl do této chvíle jen výjimečně. Nyní se po přeměření ukázalo, že oleje bylo pod rysku (zhruba na úrovni,kde končí plochá část měrky). Auto už nechtělo naskočit a kontrolka trvale svítila. Dolili jsme olej a auto naskočilo a znělo jako dřív. Když jsme se však rozjeli, strašně to uvnitř motoru klapalo a kontrolka svítila přerušovaně. Jeli jsme ku Praze (po vedlejších) s podtočeným motorem, který jsme nechávali jen v těch otáčkách, kdy nebylo slyšet zvlověstné klapání a tření kovu o kov. Na Vysočině začly ohromný problémy a několik km za Třebíčí jsme dojeli. Zvuky byly čím dál horší a zdálo se, že už se to kouše. Auto jsme opustili někde ve vsi a teď řešim co dál - jestli odtah cca 150km k Praze nebo nechat to opravit u nějakého místního opraváře nebo co. Oleje je v motoru dost, možná až moc. Problém podle mě snad jakási pumpa, která nepracuje tak, aby dodávala olej tam kam má. Čerstvě po dolití oleje to jelo a kontrolka nesvítila. Jakmile ale asi steče olej, už ho nic nevypumpuje nahoru a auto se zadírá. Co byste mi poradili? Když jsme asi po 2 hod. čekání na odvoz natočili motor (jen tak cvičně), v pohodě na volnoběh šlapal jako dřív a kontrolka oleje nesvítila. Nevíte někdo jak mám nejlépe postupovat? Dá se snad oprava vyřešit na místě a je to vůbec tím čerpadlem? Není možné, že auto jen potřebovalo další dlouhý oddech a teď už pojede? Díky moc za rady |
Autor: | Drak [ 27.7.09, 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zahoď motor a sežeň novej. Oprava je nerentabilní, pokud už zaklepalo. Dojet se s tím dá, ale je to běh na dlouho. Motor natoč, jeď a až začne klepat, tak zdechni, nech vychladnout atd. V těchhle teplotách to bude ale asi nejdelších 150 km v životě, radši si domluv nějakýho kamoše, co tě odtahne. Odtahovka bude stát víc, než druhý auto. |
Autor: | Jarda S. [ 27.7.09, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeden motor mam v pořádku |
Autor: | Matthes [ 27.7.09, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ty pises furt vsude ze neco mas, ale jak mu to pomoze ted? |
Autor: | Jarda S. [ 27.7.09, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tim že to opraví jedině výměnou |
Autor: | john simple [ 28.7.09, 09:36 ] |
Předmět příspěvku: | motor |
já mám ještě pořád ten 105tkový ve výborném stavu, pokud by byl zájem |
Autor: | atahualpa117 [ 28.7.09, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dík za vaše rady a názory.Dneska pro to jedu. Až to odtáhnem (na valníku k tomu určeným za dodávkou), doma tomu nejspíš vyměnim motor. Ten už jsem si sehnal od kámoše. Napadá mě, jestli chyba nemohla nastat v tom, že jsem tankoval Natural 95 a aditivum nahrazující olovo se dobře nesmíchalo s benzínem. V tom bych taky viděl vysvětlení |
Autor: | chemer [ 28.7.09, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si myslim že problém nebude. Aditivum tam neni pro to aby mazalo nebo podobně... To jenom chrání ventilový sedla na litinový hlavě. |
Autor: | Drak [ 28.7.09, 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli ti to zaklepalo, tak na tom má vinu pouze zub času. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |