Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problém s motorem
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1827
Stránka 1 z 2

Autor:  jackfree [ 9.9.06, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Problém s motorem

Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji

Autor:  rado.h [ 10.9.06, 06:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som hladal problem asi v zapalovacej sustave, kedze karbec to pravdepodobne nie je,ked si ho menil, mozno sviecky, ak mas moznost zmerat priebeh regulacie predstihu stroboskopom, skontrolovat volu ventilov. Chcelo by to napisat viac o tom ako sa motor sprava pri zatazeni, ci neskube, co robi ked je sytic....

Autor:  Jarda S. [ 10.9.06, 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s motorem

jackfree píše:
Mám ve š100 motor favorit, startuje dobře, volnoběh drží a na neutrál jde ihned do plných otáček bezproblému, ale když se chci rozjet tak nemá vůbec výkon..nedám tam víc jak dvojku protože to vůbec neutáhne, vůbec nejde do otáček. Nevím čím by to mohlo být, zkoušel sem předstih, ten mám tak 7, karburátor mám SEDR, základní nastavení-motor je serie...mohlo by to být pumpičkou akcelerátoru ale s jiným karburátorem co se zkoušel to je stejné, už tedy nevím...nevíte někdo prosím co s tím??děkuji


sundej vzduchovej filtr a pohni plynem jesli vytříkne benzín tak je to v zapalování

Autor:  jackfree [ 10.9.06, 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...

Autor:  Matthes [ 10.9.06, 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Zkousels to auto roztlacit? Aby to pak nebyla naka hovadina jako treba zaseknuta brzda atd :D
Asi je to blbost ale za zkousku nic nedas :)

Autor:  Martin [ 10.9.06, 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

U favo motoru je myslím delší páčka na karbecu na přidávání plynu, takže i při sešlápnutém pedálu byla otevřena jen z poloviny. Ale karburátor na favo asi nebyl SEDR, tak nevím

Autor:  jackfree [ 10.9.06, 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...

Autor:  Jarda S. [ 10.9.06, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

jackfree píše:
No brzdama to bohužel není, to auta jede na neutral úplně volně....no a karburátor je 130kovej sedr a otevírá naplno.... zkusim vyměnit rozdělovač, jestli není tam nějaká zrada, ja se v motorech moc nevyznam...


proč celej stačí vyměnit víčko palec a kontakt

Autor:  Matthes [ 10.9.06, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.

Autor:  Jarda S. [ 10.9.06, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Pokud by mel vymrdany "loziska" v kerejch je ta hridelka tak by to nepomohlo.


to ne ale dyžtak to může požít na jinej rozdělovač

Autor:  jarda11 [ 10.9.06, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:

Autor:  Bukaj [ 10.9.06, 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?

Autor:  jarda11 [ 10.9.06, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?


jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).

Autor:  Jarda S. [ 11.9.06, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

jarda11 píše:
Bukaj píše:
jarda11 píše:
jackfree píše:
No právě že bez zátěžě se ten motor chová normálně, člověk má pocit že sedne a odjede, ale omyl. Jak se chci rozjet šlápnu na plyn, auto se dá do pohybu ale motor jakoby vůbec neměl výkon a nenabírá otáčky, podobně jako bych se rozjížděl na trojku...ale problém je že se otáčky nezvýší i když jedu třeba minutu s plynem na podlaze a mam tam jedničku, dvojku...když vyšlápnu spojku motor se normálně vytáčí. Startuji se sytičem, po zahřátí drží volnoběh bez problému bez něj...


Já bych hledal chybu spíš v rozvodech nebo ve spojce než v zapalování... :?:


Anebo v převodovce :?


jj Pokud nepřeslechl vynechávání válců a nejde skutečně o chybu v zapalování. Lepší ale při problémech se zapalováním bývá hledat chybu nejdřív ve svíčkách, pak ve VN kabelech a až pak v rozdělovači (vzhledem k četnosti závad).


obecně platí od nejlevnějšího

Autor:  septim [ 11.9.06, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jakou mas kompresi? Neni ten motor naprd? Anebo ucpany karb, procistils ho? Treba je ucpana tryska a nema benzin???

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/