Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

felicia 1,6 mpi a glx
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1831
Stránka 1 z 1

Autor:  rasken1 [ 10.9.06, 11:45 ]
Předmět příspěvku:  felicia 1,6 mpi a glx

chtel bych si koupit feldu Škoda Felicia Kombi 1.6 GLX
jakej je v tom rozdil kdyz utoho neni mpi dekuju moc

Autor:  hans [ 10.9.06, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

1,6 ve Felicii má vícebodové vstřikování, tudíž jiná verze než MPi není

Autor:  rasken1 [ 10.9.06, 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

dikaz
ale co znamena to GLX? VYBAVA PLNA ?

Autor:  hans [ 10.9.06, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.

Autor:  jarda11 [ 10.9.06, 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.


To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.

Autor:  Kybergreg [ 12.9.06, 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

jarda11 píše:
hans píše:
Jj...
Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy.
Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi.


To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem.

U Felicií se íčkem odlišuje slabší a silnější verze motoru, přičemž obě mají vícebodové vstřikování. To, co píšeš, platí pro Favority.

Autor:  slovacek.milos [ 12.9.06, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

MPi je prostě vícebodové vstřikování a slabý a silný motor se prostě píše 40 kW a 50kW a 55 kW, záleží na nastavení řídící jednotky a pořád je to MPi, jediný rozdíl je že l,6 je jetronik mareli a l,3 je motronik simens, jetronik má rozdělovač a můžeš seřizovat předstih nastavováním rozdělovače a u motroniku je rozdělovač vykochaný nebo tam není a předstih řídí řídící jednotka, pokud chceš nastavit jiný předstih musíš přepsat údaje v řídící jednotce miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/