Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
felicia 1,6 mpi a glx https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1831 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rasken1 [ 10.9.06, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | felicia 1,6 mpi a glx |
chtel bych si koupit feldu Škoda Felicia Kombi 1.6 GLX jakej je v tom rozdil kdyz utoho neni mpi dekuju moc |
Autor: | hans [ 10.9.06, 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
1,6 ve Felicii má vícebodové vstřikování, tudíž jiná verze než MPi není |
Autor: | rasken1 [ 10.9.06, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
dikaz ale co znamena to GLX? VYBAVA PLNA ? |
Autor: | hans [ 10.9.06, 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj... Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy. Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi. |
Autor: | jarda11 [ 10.9.06, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
hans píše: Jj... Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy. Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi. To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem. |
Autor: | Kybergreg [ 12.9.06, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jarda11 píše: hans píše: Jj... Byly dva základní stupně výbavy - LX a GLX, LX bylo ješlě odlišený na podstupně jako LX Speciál a tak nějak... GLX je ale každopádně nejvyšší stupeň výbavy. Pro motory 1,6 bylo značení LX, GLX, pro 1,3 se lišilo podle výkonu motoru - slabší 40 kW LX, GLX, silnější 50 kW LXi, GLXi. To "i" se (nejen u Fe) používá pro odlišení motorů se vstřikováním u verzí, které se vyráběly i s karburátorem. U Felicií se íčkem odlišuje slabší a silnější verze motoru, přičemž obě mají vícebodové vstřikování. To, co píšeš, platí pro Favority. |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.06, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
MPi je prostě vícebodové vstřikování a slabý a silný motor se prostě píše 40 kW a 50kW a 55 kW, záleží na nastavení řídící jednotky a pořád je to MPi, jediný rozdíl je že l,6 je jetronik mareli a l,3 je motronik simens, jetronik má rozdělovač a můžeš seřizovat předstih nastavováním rozdělovače a u motroniku je rozdělovač vykochaný nebo tam není a předstih řídí řídící jednotka, pokud chceš nastavit jiný předstih musíš přepsat údaje v řídící jednotce miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |