Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vstrekovací ventil https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18341 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Huďo [ 5.8.09, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Vstrekovací ventil |
Už som v koncoch, tak Vás poprosím o radu: VAG vypisuje chybu vstrekovača č.1 / prerušený kontakt alebo skrat na kostru - sporadicky / čo to môže byť . Vymenil som vstrekovač, prívodný drôt (-) od riadiacej jednotky (s časti aj +), regulátor tlaku, vstrekovaciu lištu, palivové čerpadlo + filter . Motor sa pri studenom štarte dusí, po zohriatí je to lepšie, ale stále to cítiť . |
Autor: | Jarda S. [ 5.8.09, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
klapka vyčistit a poléčit diavou a bude to ok |
Autor: | Huďo [ 5.8.09, 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zabudol som napísať, mám dve použité klapky vyčistené a potreté diavou a na oboch je ten problém / na jednej klapke som dokonca menil aj uhlíky v ovládači a nič to neprinieslo, ale inšpiroval si ma a skúsim skontrolovať vedenie ku klapke |
Autor: | patrik-hp [ 5.8.09, 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Správně nastavenej předstih a čidlo teploty nový je?Vymazání adaptačníh hodnot z 1 na 0 a nastavení pod adresou 04/001 je?Koukni na to.Pokud máš VAG.COM tak s tim nic nesvedeš,ten neumí nic...Leda verze 805 a vejš.... tam už nějaká snaha je.... |
Autor: | Kristensen [ 6.8.09, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co tlak paliva měřil jsi? a z které strany bereš první vstřik? Od rozvodu nebo od rozdělovače? |
Autor: | Huďo [ 6.8.09, 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čidla som skúšal dva-nepomohlo, adaptačné hodnoty som vymazal, tú adresu 04/001 pozriem, nastavenie predstihu neviem ako , tlak bol 2,5 / 3, vstrekovač č.1 od rozvodu, mám VAG 304 . Ale včera som vyskúšal vymeniť RJ - mám len starú (M), ale po výmene nastala taká vec, že uhol klapky pri zapnutom zapaľovaní pred štartom je 17,6° , na voľnobehu pri 672 ot. 14,2° ,klapka vkuse bzučí, ale chybu nepíše žiadnu, základné nastavenie klapky som robil, aj ovládanie akcelerácie. Pôvodná klapka mi to nerobí Možno robím niekde chybu, ale netuším kde . |
Autor: | Kristensen [ 6.8.09, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
předstih musíš přes vag a ještě extra snímač otáček a bodu zážehu, ve škodovce to napojujou na emisní analizátor ten jim ukáže předstih. Při zapnutým klíčku mám dojem že tam těch 17 stupňů je na klapce ale po startu by mělo být myslím že někde kolem 5ti pokud je motor ohřátej na provozní teplotu, jinak 1,6 ky dělaj neplechu v základním nastavení ne vždy se podaří na poprvé, poznáš to velice jednoduše, když provádíš základní nastavení tak je slyšet jak klapka nastavuje, zapamatuj si ten zvuk celej je to nějak 2 cvaknutí a tři zabzučení motorku a pak zase jedno cvaknutí trvá to celé cca 10 vteřin tak musíš chvíli počkat než to potvrdíš jako Hotovo ale to si vyposloucháš potom počkáš 30 vteřin s vypnutým klíčkem a pak když ho zapneš tak nesmí ta klapka znova začít nastavovat celej ten proces musí jednou cvaknout a pak už jen bzučet, pokud začne znova nastavovat tak opět připojit a provést znova základní nastavení, některý auta se podařej až na počtvrtý a to může bejt ta klapka sebečistčí nebo nová. Jinak ještě ta adresa 04/001 je právě příkaz k provedení základního nastavení klapky v sekci MOTOR |
Autor: | Huďo [ 6.8.09, 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na pôvodnej RJ som pri zapnutí kľúča počul krátke zacvakanie a ticho, uhol klapky bol 3,9-4,2° (podľa príručky má byť 2,5-6,5°). Pri voľnobehu 768 ot uhol 6-6,9° ( má byť 3-15°). Teraz to bzučí, akoby nebolo dokončené z.nastavenie . Inak motor sa aj po výmene RJ správa rovnako bez ohľadu na čísla , aj keď je cítiť ten znížený voľnobeh (pôvodná RJ bola " AG " - nie " M "). Ten predstih asi dám urobiť v servise. |
Autor: | Huďo [ 13.8.09, 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bol som v servise nastaviť predstih rozdeľovača - v oboch servisoch ma najprv vysmiali , potom to jeden technik skúšal cez VAG a stroboskopom, ale nevedel sa dostať k drážke na kryte rozvodov . Nakoniec mi poradil, aby som to skúsil sám metódou pokus - omyl . Tak som to nastavil na miesto, kde bola najnižšia záťaž motora, ale to asi nieje spávne . Vedeli by mi to skontrolovať na STK |
Autor: | škodař [ 13.8.09, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Huďo píše: Bol som v servise nastaviť predstih rozdeľovača - v oboch servisoch ma najprv vysmiali , potom to jeden technik skúšal cez VAG a stroboskopom, ale nevedel sa dostať k drážke na kryte rozvodov . Nakoniec mi poradil, aby som to skúsil sám metódou pokus - omyl . Tak som to nastavil na miesto, kde bola najnižšia záťaž motora, ale to asi nieje spávne . Vedeli by mi to skontrolovať na STK |
Autor: | Johnny [ 13.8.09, 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Huďo píše: Bol som v servise nastaviť predstih rozdeľovača - v oboch servisoch ma najprv vysmiali , potom to jeden technik skúšal cez VAG a stroboskopom, ale nevedel sa dostať k drážke na kryte rozvodov . Nakoniec mi poradil, aby som to skúsil sám metódou pokus - omyl . Tak som to nastavil na miesto, kde bola najnižšia záťaž motora, ale to asi nieje spávne . Vedeli by mi to skontrolovať na STK Pokud vim, tak na STK se takovyma vecma nezabyvaji. Tam jen kontroluji jestli je auto po technicke strance zpusobile provozu na komunikacich. Normalne to zavez do nejakeho autorizovaneho servisu Skody, a musi s tim neco udelat aby to fungovalo. |
Autor: | Jarda S. [ 13.8.09, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Huďo píše: Bol som v servise nastaviť predstih rozdeľovača - v oboch servisoch ma najprv vysmiali , potom to jeden technik skúšal cez VAG a stroboskopom, ale nevedel sa dostať k drážke na kryte rozvodov . Nakoniec mi poradil, aby som to skúsil sám metódou pokus - omyl . Tak som to nastavil na miesto, kde bola najnižšia záťaž motora, ale to asi nieje spávne . Vedeli by mi to skontrolovať na STK na emisích jo |
Autor: | Huďo [ 13.8.09, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
O mesiac mi končí STK aj EK, tak sa tomu nevyhnem . Mám pocit, že pred dvomi rokmi mi to robili pri EK, ale určite to neviem . |
Autor: | Huďo [ 13.8.09, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vrátim sa k pôvodnému problému. Po šachovaní s riadiacimi jednotkami a prečistení kontaktov kontoxom ( + ten predstih) mi už nepíše chybu vstrekovača . Chod motora sa trocha zlepšil, ale stále ho klapka pridusuje a v skupine 005 mám hodnotu na riadení ventilu nádobky s aktívnym uhlím hodnotu 19,9 % (max. má byť 19 %) . S týmto som zatiaľ nepokročil . |
Autor: | Huďo [ 20.8.09, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dnes ma z EK vyhodili, že to má všetky hodnoty okrem otáčok zlé . Tak som odišiel inde, a tam tomu pár minút pritlačil 4500 rpm a všetky hodnoty okrem kyslíka boli zrazu OK, CO padlo z 0,6 na 0,0 . Chod motora sa síce nezlepšil, ale aspoň mám papiere . Zaujímavé je, že predstih nevie nikto skontrolovať (ani v škoda servise si neboli istí, či sa to dá ). Ja keď som pootočil rozdeľovač proti smeru otáčania motora tak sa mi znížila záťaž motora aj vstrekovací čas , takže sa s tým niečo musí dať nastaviť alebo pokaziť. Už dlhšie mám pocit, že to auto zlenivelo . Napadol ma snímač klepania ako sa dá skontrolovať . |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |