Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Divná teplota felicia 1.9 D https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18369 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | danymorti [ 7.8.09, 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | Divná teplota felicia 1.9 D |
Ahojte, pred pár mesiacmi mi prdla vodná pumpa a trošku mi vyletela chlad. kvap. (voda) von. A teraz mi ukazuje stále nejakú vysokú teplotu teplomer. Idem po dialnici 130 a ručička je už vo vodorovnej polohe, ako keby bola viac zohriata voda, ventilátor funguje, motor sa neprehrieva, ale ako keby sa došahal teplomer. A takisto som to spozoroval pri štartovaní. Doteraz mi vždy žhavilo, aj ked bol teplý motor, aspon na sekundu, teraz ked troška postojím, žhavenie nesvieti a horšie štartuje. Keď zhasnem motor a znova zapnem poskočí teplota dole a tomu neverím, že za pár sekúnd sa to ochladí tak rapídne. Neviete čo to môže sposobovať? |
Autor: | Ondras83 [ 7.8.09, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
dolej vodu mezi rysky |
Autor: | danymorti [ 7.8.09, 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: dolej vodu mezi rysky voda je v normále, mám tam menej chladiacej kvapaliny, lebo tá mi vyvrela, ked prdla pumpa. Je to možné, žeby to robila čistá destilovaná voda? |
Autor: | Ondras83 [ 7.8.09, 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
danymorti píše: Ondras83 píše: dolej vodu mezi rysky voda je v normále, mám tam menej chladiacej kvapaliny, lebo tá mi vyvrela, ked prdla pumpa. Je to možné, žeby to robila čistá destilovaná voda? ne chce to diagnostiku |
Autor: | darklord [ 7.8.09, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: dolej vodu mezi rysky no ale asi dolial do ostrekovaca, ked ma dost vody ale malo chladiacej kvapaliny dolej destilku do chladica |
Autor: | Ondras83 [ 7.8.09, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: dolej destilku do chladica to u feldy nejde...dolej destilku do expanzní nádobky |
Autor: | darklord [ 7.8.09, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: darklord píše: dolej destilku do chladica to u feldy nejde...dolej destilku do expanzní nádobky sak tak som to myslel, proste doliat destilku do "chladiacej kvapaliny" a nie do ostrekovaca |
Autor: | danymorti [ 7.8.09, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapi, ja tu vážne riešim dilemu a vy mi tu píšete samé chujoviny Až taký debil som neni, som doplnil na leto destilovanú vodu a sa chystám na jesen dať chladiacu kvapalinu. A ešte jedna vec, prestali mi svietiť cúvačky, žiarovky sú ok, kde to ma nejaký spínač? |
Autor: | Jarda S. [ 7.8.09, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
na převodovce vepředu |
Autor: | danymorti [ 7.8.09, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: na převodovce vepředu A jej, to ísť pod auto? A jej |
Autor: | Jarda S. [ 7.8.09, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
dá se to i zezhora |
Autor: | slovacek.milos [ 7.8.09, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
danymorti píše: chlapi, ja tu vážne riešim dilemu a vy mi tu píšete samé chujoviny Až taký debil som neni, som doplnil na leto destilovanú vodu a sa chystám na jesen dať chladiacu kvapalinu. A ešte jedna vec, prestali mi svietiť cúvačky, žiarovky sú ok, kde to ma nejaký spínač? jestli nechceš řešit chujoviny a teploměr který je v rovině se ti zdá na chuja tak nahlaš co říká vag v bloku měřených hodnot ve stupních celzia, co ti ukazuje budík to nemusí být pravda, já třeba mám teplotu chl.kap.vodorovně miloš |
Autor: | NOVON [ 8.8.09, 05:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky je možné a dost časté,že po uvaření motoru odejdou čidla a termostat+víčko expanzky...,v horším případě těsnění pod hlavou:-l..To by vysvětlovalo to ne-žhavení-myslím tím ty čidla..Vyměň čidla a pak napiš.. Taky je důležité,aby v motoru byla směs nemrzka+destilka,tato směs sama o sobě zvyšuje spolu s přetlakem v chlazení bod varu.. |
Autor: | slovacek.milos [ 8.8.09, 06:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: Taky je možné a dost časté,že po uvaření motoru odejdou čidla a termostat+víčko expanzky...,v horším případě těsnění pod hlavou:-l..To by vysvětlovalo to ne-žhavení-myslím tím ty čidla..Vyměň čidla a pak napiš.. Taky je důležité,aby v motoru byla směs nemrzka+destilka,tato směs sama o sobě zvyšuje spolu s přetlakem v chlazení bod varu.. u té nafty je termrmostat naspodu motoru před čerpadlem tam ho nějaký žár jak u 1.6 nebo 1.3 nezasáhne, spíš odchází tak že postupně dává čím dál menší teplotu podle mně mu s čerpadlem dali i nový termostat a ukazuje to jak má 1.9 za tepla nežhaví, pokud tam není jiný kroužek na čidle jak zelený nebo nějaké oblbovací zařázení miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |