Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Divná teplota felicia 1.9 D
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18369
Stránka 1 z 1

Autor:  danymorti [ 7.8.09, 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Divná teplota felicia 1.9 D

Ahojte, pred pár mesiacmi mi prdla vodná pumpa a trošku mi vyletela chlad. kvap. (voda) von. A teraz mi ukazuje stále nejakú vysokú teplotu teplomer. Idem po dialnici 130 a ručička je už vo vodorovnej polohe, ako keby bola viac zohriata voda, ventilátor funguje, motor sa neprehrieva, ale ako keby sa došahal teplomer. A takisto som to spozoroval pri štartovaní. Doteraz mi vždy žhavilo, aj ked bol teplý motor, aspon na sekundu, teraz ked troška postojím, žhavenie nesvieti a horšie štartuje. Keď zhasnem motor a znova zapnem poskočí teplota dole a tomu neverím, že za pár sekúnd sa to ochladí tak rapídne. Neviete čo to môže sposobovať?

Autor:  Ondras83 [ 7.8.09, 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

dolej vodu mezi rysky

Autor:  danymorti [ 7.8.09, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
dolej vodu mezi rysky


voda je v normále, mám tam menej chladiacej kvapaliny, lebo tá mi vyvrela, ked prdla pumpa. Je to možné, žeby to robila čistá destilovaná voda?

Autor:  Ondras83 [ 7.8.09, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

danymorti píše:
Ondras83 píše:
dolej vodu mezi rysky


voda je v normále, mám tam menej chladiacej kvapaliny, lebo tá mi vyvrela, ked prdla pumpa. Je to možné, žeby to robila čistá destilovaná voda?

ne

chce to diagnostiku

Autor:  darklord [ 7.8.09, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
dolej vodu mezi rysky


no ale asi dolial do ostrekovaca, ked ma dost vody ale malo chladiacej kvapaliny

dolej destilku do chladica ;)

Autor:  Ondras83 [ 7.8.09, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:

dolej destilku do chladica ;)


to u feldy nejde...dolej destilku do expanzní nádobky :wink:

Autor:  darklord [ 7.8.09, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
darklord píše:

dolej destilku do chladica ;)


to u feldy nejde...dolej destilku do expanzní nádobky :wink:


sak tak som to myslel, proste doliat destilku do "chladiacej kvapaliny" a nie do ostrekovaca

Autor:  danymorti [ 7.8.09, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi, ja tu vážne riešim dilemu a vy mi tu píšete samé chujoviny :evil:
Až taký debil som neni, som doplnil na leto destilovanú vodu a sa chystám na jesen dať chladiacu kvapalinu.
A ešte jedna vec, prestali mi svietiť cúvačky, žiarovky sú ok, kde to ma nejaký spínač?

Autor:  Jarda S. [ 7.8.09, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

na převodovce vepředu :wink:

Autor:  danymorti [ 7.8.09, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
na převodovce vepředu :wink:

A jej, to ísť pod auto? A jej

Autor:  Jarda S. [ 7.8.09, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

dá se to i zezhora :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 7.8.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

danymorti píše:
chlapi, ja tu vážne riešim dilemu a vy mi tu píšete samé chujoviny :evil:
Až taký debil som neni, som doplnil na leto destilovanú vodu a sa chystám na jesen dať chladiacu kvapalinu.
A ešte jedna vec, prestali mi svietiť cúvačky, žiarovky sú ok, kde to ma nejaký spínač?


jestli nechceš řešit chujoviny a teploměr který je v rovině se ti zdá na chuja tak nahlaš co říká vag v bloku měřených hodnot ve stupních celzia, co ti ukazuje budík to nemusí být pravda, já třeba mám teplotu chl.kap.vodorovně miloš

Autor:  NOVON [ 8.8.09, 05:58 ]
Předmět příspěvku: 

Taky je možné a dost časté,že po uvaření motoru odejdou čidla a termostat+víčko expanzky...,v horším případě těsnění pod hlavou:-l..To by vysvětlovalo to ne-žhavení-myslím tím ty čidla..Vyměň čidla a pak napiš..;-)
Taky je důležité,aby v motoru byla směs nemrzka+destilka,tato směs sama o sobě zvyšuje spolu s přetlakem v chlazení bod varu..

Autor:  slovacek.milos [ 8.8.09, 06:57 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
Taky je možné a dost časté,že po uvaření motoru odejdou čidla a termostat+víčko expanzky...,v horším případě těsnění pod hlavou:-l..To by vysvětlovalo to ne-žhavení-myslím tím ty čidla..Vyměň čidla a pak napiš..;-)
Taky je důležité,aby v motoru byla směs nemrzka+destilka,tato směs sama o sobě zvyšuje spolu s přetlakem v chlazení bod varu..


u té nafty je termrmostat naspodu motoru před čerpadlem tam ho nějaký žár jak u 1.6 nebo 1.3 nezasáhne,

spíš odchází tak že postupně dává čím dál menší teplotu podle mně mu s čerpadlem dali i nový termostat a ukazuje to jak má 1.9 za tepla nežhaví, pokud tam není jiný kroužek na čidle jak zelený nebo nějaké oblbovací zařázení :? miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/