Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Karburator favorit - serizeni 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek Karburator favorit - serizeni
Jak se seridit, resp. zkontrolovat serizeni karburatoru na favoritu? Alespon to zakladni serizeni :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


10.8.09, 08:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: Karburator favorit - serizeni
mazhor píše:
Jak se seridit, resp. zkontrolovat serizeni karburatoru na favoritu? Alespon to zakladni serizeni :-)

Tu je to popísane : http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18237

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


10.8.09, 09:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Diky za odkaz, pokusim se to seridit. Kvuli plynu mam trochu zvysenej volnobeh - cca 1000 ot. Kdyz jedu na benzin a z kopce vyradim, drzi se me otacky treba na 1200 - 1300 a jen pomale padaji na tech 1000. Kdyz treba motor podtocim (zaradim za 1 a snazim se rozjet jakoby jen na volnobeh otacky spadnou na 500),tak me zase volnobeh drzi 800ot, ne 1000. Kdyz pak motor na volnobeh vytocim, zustanou se me otacky zase na tech 12-13set a pak zase pomale spadnou na 1000. Je tam neco spatne, nebo se s tim nemam zabejvat?

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


10.8.09, 09:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To je do určité míry normální jev. Mě to dělá občas to samé, záleží na teplotě a tlaku okolí (asi).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.8.09, 11:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
gokralik píše:
To je do určité míry normální jev. Mě to dělá občas to samé, záleží na teplotě a tlaku okolí (asi).


No tak to necham byt. Asi to nema cenu moc resit - preci jen uz to neni novej stroj 8)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


10.8.09, 12:17
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz