Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karburátor JIKOV 3170 a motor 1,4
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1845
Stránka 1 z 2

Autor:  Tommys [ 11.9.06, 13:05 ]
Předmět příspěvku:  karburátor JIKOV 3170 a motor 1,4

Ahoj prosím o radu, i když se to týká škodovek okrajově, mám peugeota 1,4 a měl jsem v něm elektronickej karburátor solex, ovládanej řídící jednotkou, ten šel do háje a auto přestalo jezdit, rozladěnej potenciometr škrtící klapky, plus byl pokroucenej, verdikt - na vyhazov náhrada - karbec ze š100/110 sehnal jsem s víše zmíněný typ,prý se normálně tímto typem nahrazuje ten elektronickej přizdisráč, co nikdo neumí spravit, dělali se jenom rok, než se asi poznalo že top stojí za h...., JIKOV padnul do pežota jako prdel na hrnec, stejný tvar příruby,stejná výška, upravil jsem táhlo plynu, ale teďka se ptám co by jste mi doporučili za trysky, aby mi to taky trošinku stíhalo plnit válce, někdo říká trysky ze 130, ale nikdo neví nic určitýho jestli tam pasujou, jestli měnit všechny trysky atd. Karburátor jsem dal do auta včera a bohužel sem to už nestihl zkusit nastartovat, baterie byla na šrot vybitá, což mě teda pěkně namíchlo...takže možná dneska, dle mě by to mělo jed i teď, ale asi to bude přiškrcený...no co vy na to?nějaká rada?

Autor:  Jarda S. [ 11.9.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

jestli tam pudou tak bych zkusil origo trysky

Autor:  septim [ 11.9.06, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

doporucujem origo, alebo dat tam karb ze 130 a pojde to ako origo:-) :lol:

Autor:  ferrari [ 14.9.06, 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 myslí trysky z origo karbecu Solex a to je blbosť. Keď tak si to natryskuj aspoň podľa Š110 (ale myslím, že tryskovanie nepomôže, limitujúci je hlaven priemr difúzora a ten nezmeníš). Ozaj by bolo ale super dať tam SEDR zo Š130 (ale to by si musel upraviť sacie potrubie a to dosť výrazne - to by bolo super).

Inak, myslím, že si užiješ kopec srandy s týmto karbecom - hlavne za studena...stále to chcípalo, kým to nemalo 80 stupňov...a keď si to nastavil na vyššie otáčka, potom to malo krásne samozápaly po vypnutí zapaľlovania. Karbec to Š100 je šrot...ale možno som mal iba vydraté kusy, neviem...

Autor:  Tommys [ 15.9.06, 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

no tak v tom ti musím oponovat, trysky jsem nechal původní, zabudoval jsem to všechno do auta a nastartoval, auto naskočilo uplně v pohodě, na sitič vyjede motor na 2000 otáček, bez sitiče jsem si nastavil 900 a otáčky krásně drží, nechcípá to ani za studena, dneska jsem to zkoušel, nalítal jsem na tom zhruba 40 kilometrů a fakt to jede, nevím buď ten origo karbec byl brak, ale na tenhle to jede mnohem líp, jede krsáně za plynem, nekouří a nedusí se, nechám to ještě nastavit v servisu tedka to mám jenom tak podle sebe, aby to jelo, a myslím že s tím nebudu mít problém a když seženu další karbec a jedu dállll, jinak ze 110 si schánim samozdřejmě dál, až ho seženu jenom to přehodim

Autor:  Jarda S. [ 15.9.06, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tommys píše:
jinak ze 110 si schánim samozdřejmě dál, až ho seženu jenom to přehodim


jak se pozná ze 110?

Autor:  Ondra [ 15.9.06, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Jednokomorač nepomlouvejte měl sem 110ku a fungovala 3krat líp něž kterakoliv 120ka.Na to auto nedam dopustit.Jo dybys chtěl tak karbec mi z ní zbyl!!

Autor:  Viky [ 15.9.06, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Karb S100 - univerzal

Jeden znamy ho namontoval do VW Golf, myslim ze 1.3(?) a taky si to moc pochvaluje, krome toho ze to slusne jede, taky to prej min zere.

Autor:  ferrari [ 15.9.06, 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Tommys píše:
jinak ze 110 si schánim samozdřejmě dál, až ho seženu jenom to přehodim


jak se pozná ze 110?


Napr. takto:
Obrázek

Inak, mal som možnosť jazdiť na troch škodoviciach s týmto karbecom, môžem povedať, že všetko bolo super až na spomínané držanie-nedržanie voľnobehu pri studenom motore...najviac sa mi páčilo (v porovnaní s EDSR a SEDR), že som po týždni sadol do auta, zatiahol sýtič a motor na prvý krát naskočil (aj keď bolo -17 st) - ale lepší bol DDSR (najlepší...)

Autor:  Jarda S. [ 16.9.06, 07:10 ]
Předmět příspěvku: 

no dobře ale měřit se mi to nechce je jinej způsob ?

Autor:  ferrari [ 17.9.06, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
no dobře ale měřit se mi to nechce je jinej způsob ?


Bože, aké meranie, jednak má iné označenie a jednak ti stačí vyskrutkovať jednu trysku a vieš....

Autor:  Jarda S. [ 17.9.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Sadra17 píše:
no dobře ale měřit se mi to nechce je jinej způsob ?


Bože, aké meranie, jednak má iné označenie a jednak ti stačí vyskrutkovať jednu trysku a vieš....


njn jenže tu budu muset měřit číslo na nich neni

Autor:  ferrari [ 17.9.06, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
ferrari píše:
Sadra17 píše:
no dobře ale měřit se mi to nechce je jinej způsob ?


Bože, aké meranie, jednak má iné označenie a jednak ti stačí vyskrutkovať jednu trysku a vieš....


njn jenže tu budu muset měřit číslo na nich neni


priemerne inteligentný človek (a aspoň s minimom znalostí o motoroch a karburátoroch) to na základe tejto tabuľky dokáže rozoznať

Autor:  Ondra [ 24.9.06, 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mam ty udaje karburatoru.Bylo na něm akorat - Jikov 1-21173 1 a difuzor je 24

Autor:  Tommys [ 29.9.06, 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

OK, pokud má 24 difuzor, bude to to co scháním, je teda na prodej?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/