Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ja vazne nevim co s tim
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18457
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiri [ 12.8.09, 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Ja vazne nevim co s tim

Takze popisu problem favo 94 bmm puvodni motor 40Kw..byl nahrazen motorem 136 do ktereho se namontovala ostrejsi vacka a snizena hlava se zvetsenymi kanaly plus cely motor pretesnen nove rozvody...k motoru se dala seriova jednotka 50Kw a vstrik 50Kw..prumer klapky 36mm...vykonove je to asi jako ten stary 135..zadna nejaka zmena..spise k horsimu..a absolutne nestabilni volnobeh..kasle to klepe se to..hodnota lambda leze az skoro na 1.15...v pameti zadna zavada...zkouseli sem i puvodni vstrikovac a jednotku..a jeste jednu jednotku a vse porad stejne....ma nekdo nejaky tip co by mohlo byt spatne...nechce se mi verit ze by si az natolik nerozumela jednotka s vackou..sam sem na bmm zamenoval nekolik jendotek...vzdy to jezdilo....nejaky tip co se mohlo stat spatne v motoru...ci jinde...predem diky za nazory...Jirka

Autor:  Gemini [ 13.8.09, 01:00 ]
Předmět příspěvku: 

jasne ze si to nerozumie.....prisiel si na to aj sam......skus zobrat seriovy karbec a bez nastavovania ho daj na ostry motor, to iste aj s rozdelovacom a s tym istym predstihom........myslis ze to pojde ? presne tak ako si to popisal......

Autor:  ferrari [ 13.8.09, 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavne je otázka, čo je to ostrejsia vacka? Aka presne...ak je to nejaka 280/280, tak je to jasne...

Autor:  škodař [ 13.8.09, 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

cimbu :wink:

Autor:  Jiri [ 13.8.09, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

je to myslim 280/280 docela pruser protoze sem cekla ze to nebude delat az takovyhle bordel ted rano sem to nastartoval za autem neni videt hlti se to a zdecha to neda se s tim jet skoro

Autor:  ferrari [ 13.8.09, 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, zjavne to chce inu RJ/program do Rj...280/280 je už dosť...alebo potom vačku z 50 kW vezie...este je aj otazka, ako je znizene hlava a co je s tymi kanalmi...

Autor:  Ondras83 [ 13.8.09, 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

určitě to je vačkou, o tom není pochyb...dej tam 254/254 z 50kw BMM a máš svatej klid a pokoj :wink:

Autor:  Matthes [ 13.8.09, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo ja myslel ze to date na karbec :shock:

Autor:  Jiri [ 13.8.09, 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

je to slozity predelavat na karbec musela by se i nadrz...ja osobne si mel za to ze to asi nepojede nejak extra ale ze to bude delat az takovej bordel to me nenepadlo za tim autem neni videt a smrdi z toho benzin na kilometr daleko na volnobeh se to trepe a hlti benzinem.....tohle vse udela jen vacka :roll: ..hlava ma byt dolu o 0.8mm a kanaly jsou proborusene na vetsi prumer a vylestene...co je pruser ze se s tim neda nikam jet..a s tim cipem ted nevime co...cimbu to dodava i s vackama...nebo jak to funguje....hlavne aby to pak jelo :roll:

Autor:  ferrari [ 14.8.09, 07:51 ]
Předmět příspěvku: 

JJ, Cimbu asi dáva vačku plus RJ...ale zasa dost to stoji, no...to si treba zvazit, ci investoval cca 10 000 /aspon Motor Excel tak nejak pyta/, alebo zohnat tu vacku 254/254 a urobit z toho BMM s vykonom asi tak 55 kW...to znizenie hlavy znamena KP tak 10,6; to by este mohlo byt OK...este je otazka, co povedia tie kanaly...

Autor:  Jarda S. [ 14.8.09, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

cimbu bědělá vačky ty čipujou k sériovej a taky to nic nepřidá :wink: motorexcel ten dělá komplet sadu 61kw za 13 000 :D

Autor:  Dyno [ 14.8.09, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

To chce asi karbec :roll: :wink:

Autor:  Jiri [ 14.8.09, 11:50 ]
Předmět příspěvku: 

no byla to asi hovadina...ale on tam karbec nechce aneni cas to predelat...bylo by teda reseni nechat hlavu s kanaly a dat tam zpet vacku z motoru 135.....stejne me se nezda ze by to delalo az takovej bordel... ten motor se vylozene hlti benzinem...a vykon nic moc...

Autor:  Ondras83 [ 14.8.09, 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
no byla to asi hovadina...ale on tam karbec nechce aneni cas to predelat...bylo by teda reseni nechat hlavu s kanaly a dat tam zpet vacku z motoru 135.....stejne me se nezda ze by to delalo az takovej bordel... ten motor se vylozene hlti benzinem...a vykon nic moc...

no dyk tohle všechno udělá vačka...dal bych tam normální 254/254 ze 50tky a máš klid...ono to ostatně nepojede ani tak, já mám udělanou hlavu ale stejně si řídící jednotka dává předstih jakej nastavili v boleslavi a paliva respektive směsi jkao serie, tzn že to asi trošku pomůže, ale zázraky z toho nečekejte...na tuhle hlavu by se nechalo udělat vačku a soft a bude to mit pěknej výkon a hlavně krouťák, ale nedával bych tam nic moc většího než co má Tuner2 (tuším něco kolem 260) protože na normální ježdění to je bomba...jde to od spoda a tahá to perfektně i kolem 5 tis rpm :wink: viděl sem to na vlastní oči u patrika-hp a jeho červenýho favorita a jelo to parádně...já jedu na 5 500rpm cca 145 a na 4ku už to moc netáhne a 5tka udržuje....

Autor:  Jiri [ 14.8.09, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

tak sme nastavili vetsi vule na ventilech a motor uz je klidnejsi a tahne taky celekem slusne lepe jak puvodni 40Kw...ale asi to tak dopadne ze se sezene vacka z bmm 50kw a melo by to byt v poradku

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/