Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Sedla ventilů 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Sedla ventilů
Nevíte někdo, kde se dá nechat vyvložkovat ventilový sedla a za kolik?

Už potřetí za dva měsíce jsem musel štelovat ventily a výfukový byly zase o půl závitu venku. A nechtěl bych, aby to dopadlo jako u druhýho auta, kde jsme dávali pod vahadla podložky z 1,5mm plechu, ale pomohlo to jen chvíli, protože ventil leze ven vesele dál :(

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.8.06, 10:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 162
Příspěvek 
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


4.8.06, 19:12
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Sedla ventilů
Martin píše:
Nevíte někdo, kde se dá nechat vyvložkovat ventilový sedla a za kolik?

Už potřetí za dva měsíce jsem musel štelovat ventily a výfukový byly zase o půl závitu venku. A nechtěl bych, aby to dopadlo jako u druhýho auta, kde jsme dávali pod vahadla podložky z 1,5mm plechu, ale pomohlo to jen chvíli, protože ventil leze ven vesele dál :(



Me by to taky zajimalo, nemusel bych kvuli naturalu pridavat aditivum ... 8)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.8.06, 19:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
skus se zeptat někde v brusírně třeba www.ahra.cz opravují i hlavy válců.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


4.8.06, 20:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


6.8.06, 16:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jenže dát novou hlavu se mi nezdá zrovna dobré řešení, to bych je mohl měnit do nekonečna. A taky kdo má pořád štelovat ventily. Kdyby byly nový sedla, měl bych klid.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.8.06, 08:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak jsem se ptal na ty sedla www.ahra.cz. Díky Davidovi za tip. Tvrzená sedla na výfukové ventily tam udělají za 1190,- včetně DPH. Ještě si rozmyslím, jestli do toho půjdu. Chtělo by to nejdřív sehnat nějakou pěknou hlavu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.9.06, 10:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Bukaj píše:
ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

Pokud vim, tak 125 má motor 120LS. Ale možná se pletu... :?:


8.9.06, 09:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Bukaj píše:
ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

Pokud vim, tak 125 má motor 120LS. Ale možná se pletu... :?:


To se pleteš máme doma 2 a obě mají motor 120 už z výroby

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


8.9.06, 10:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
Motor ze Š 120 LS (742.12X) se dával ještě do Š Garde a Š 120 LX. Poznáš ho podle čísla motoru, za lomítkem má 9.

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


11.9.06, 05:29
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
jarousch píše:
Motor ze Š 120 LS (742.12X) se dával ještě do Š Garde a Š 120 LX. Poznáš ho podle čísla motoru, za lomítkem má 9.

Hih.. jo a taky do Rapida 120! :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.9.06, 07:45
Profil ICQ YIM
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nic asi neuděláš, znám jednoho co ta sedla dělal, ale časem to nefungovalo hlavy praskaly, můžeš mít i špatnou hlavu, sedla můžeš mít i krátké, nebo ventily vadné z náhrady, donekonečna se to zaklepávat nebude, nastavuj to po 5000 km a to se časem zlepší


11.9.06, 11:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ta hlava čelí trvalému provozu na LPG, takže nevěřím, že se to zastaví. Musím to nastavovat i častěji než 5000 km, jinak ventily visí, není tlak a špatně to startuje nebo jede na 3 válce. Jinak minulý týden už sem nemohl nastavit jeden výf. ventil, tak jsem musel i u tohoto motoru podložit vahadla 1mm mosazným plechem.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.9.06, 11:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
u nás to ještě řešili motorem z favorita, jeden tu dělal i sedla z karbidů, časem praskaly hlavy, ale jestli na tom nějak nevisíš tak to prodej montoval jsem LPG pět let a pět let opravuji sem tam nějaká nádrž, když to LPG celé propočítáš, pořízení, cena plynu,stk,emise,nádrž,cukání,skákání,membrány,svíčky,utrápené sartery, je to další technické zařízení, které musíš zvládat, chladné počasí, tak nevím při nelepší konstalaci učetříš tak třetinu, sám jsem přemýšlel jak jezdit na vzduch a našel jsem to u feldy, zvýšení výkonu autosport cimbu 3500Kč a palubní počítač 3300 kč, spotřeba u krátké byla s lehkou nohou průměrně 4 litry a měl jsem je celkem tři. Když to spočítáš 4 litry je 1.25 na kilometr 9 litrů plynu při ceně 16 korun je 1.44 na kilometr a bez problémů, šel jsem ještě níž kvůli pojistkám klesly ceny 1.9D a ty jezdí mimo zimu na fritovací olej, který když mám zadarmo vyrobím za 2 kč na litr metylester sto kilometrů mě vyjde na 10-12 korun, je v tom ale taky práce shánění, výroba, filtrování, znalosti chemie. škoda 120 je nekonečné trápení a spravoat se dá od předu do zadu a od zadu do předu, tak až ti dojde trpělivost našetři na feldu čau miloš


12.9.06, 12:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz