Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zapojení ohřevu LPG š120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1847 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PETR TOMALA [ 11.9.06, 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Zapojení ohřevu LPG š120 |
Ahoj!Prosím o radu.Jak má vypadat správné připojení ohřevu LPG ve škodě 120L?Já ho mám zapojené do série s topením.Podle dokumentace montážních firem má být však zapojen paralelně s topením.Chtěl bych se zeptat,zda uvedený rozdíl v zapojení má nějaký vliv na chlazení motoru,či na vytápění.Má být v případě paralelního zapojení zachována obtoková hadička?Za případné odpovědi děkuji! |
Autor: | rado.h [ 11.9.06, 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, vetsinou to robia tak, ze sa obtokova hadicka vymontuje a na jej miesto sa zapoji splynovac. Tak je vlastne zapojeny paralelne. |
Autor: | rado.h [ 11.9.06, 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a vlastne teraz ma napadlo ze do serie to zapojene nemoze byt z dovodu toho, ze ked mas zastavene kurenie tak sa ti nezohrieva ani splynovac. Musi to byt paralelne. |
Autor: | kdoasi [ 12.9.06, 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zplynovač mám zapojený mezi výstup horké vody z motoru (u termostatu) a tenkou obtokovou hadičku (která zůstala zachována). Takže je to zapojené do série s topením, topení je přemostěno obtokovou hadičkou, přes zplynovač tedy proudí voda stále. Odhaduju, že při paralelním zapojení nepůjde dostatek vody do topení (proto je obtoková hadička tak tenká). Takže tak, jak to teď máš zapojené, to bude nejspíš správně. |
Autor: | slovacek.milos [ 12.9.06, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
správné zapojení podle montážní instrukce pro montáž LPG do Š120 schválené MDČR je dvěma T kusy na vývodu a přívodu do topení u motoru, za spojovací hadičkou,není tam moc místa tak se to různě zjednodušovalo, dobrý to bylo z termostatu do reduktoru a z reduktoru před spojovací hadičku, ušetřls za T kus, ale průchod vody byl závislý na spojovací hadičce při vyplém topení a její čitotě, do série za spojovací hadičku si přímo závislý na topení a musíš současně topit jinak zamrzneš, jenom pro informaci T kus je pravoúhlá plastová odbočka na hadice, reduktor je to co ohříváš a směšovač je to co je nad karburátorem, pokud budeš mít potíže napiš na email miloš |
Autor: | PETR TOMALA [ 12.9.06, 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | Díky za rady |
Děkuji všem zúčastněným za rady.Jenom bych chtěl vědět,proč byl jako schválený postup zvolen ten nejobtížnější?To musí mít přece nějaký důvod.Nesouvisí to nějak s teplotou vody a termostatem? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |