Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Prasknuta vlozka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18481 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kwiko [ 14.8.09, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | Prasknuta vlozka |
Pani, cervena felicia (1.3Mpi r.v.1999) sa vratila, ze prehrieva. Voda v expanzke sfarbena do cierna. Dal som dole hlavu, tesnenie bolo OK ale na stvrtej vlozke som nasiel priecny akoby skrabanec. Predpokladam teda prasklinu. 1, ako zistim tolerancnu triedu valca? 2, daju sa kupit valce po kusoch? 3, mozem pouzit valec s ineho motora? 4, mam prekruzkovat vsetky piesty, alebo len poskodeny? dik |
Autor: | Ondras83 [ 14.8.09, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych tam dal válec i s pístem z jinýho auta, ojnici necháš a jezdíš dál |
Autor: | Kristensen [ 14.8.09, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, pokud do toho majitel nechce investovat tak jedině vložku s pístem z jinýho, usadit na přesah, ojnici a ojniční pánve nechat původní. |
Autor: | michalkatka [ 15.8.09, 08:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
tolerančnú triedu máš vyrazenú na piestoch zhora, na vložke by mala byť zboku, ak by si zohnal samotnú vložku stačilo by vymeniť iba tú, ale najlepšie aj zo zabehnutým piestom s vložkou... skôr čo zoženieš... |
Autor: | Jarda S. [ 15.8.09, 08:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
furt to bude prasečina |
Autor: | michalkatka [ 15.8.09, 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: furt to bude prasečina áno, ale pokiaľ vymení piest-vložku-krúžky tak žiaden problém nevidím, ja osobne si myslím že by stačilo vymeniť samotnú vložku v danej tolerančnej triede... |
Autor: | Jarda S. [ 15.8.09, 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
jistě ale kde je zase vyvážení pístů takže bud všechno nebo nic |
Autor: | kwiko [ 15.8.09, 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze mam kupit nove auto? |
Autor: | kwiko [ 15.8.09, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozrel som sa do mudrej knizky a zevraj tolerancna trieda valca je oznacena na zadnej strane. Takze sa pozriem a mozno budem mat stastie a budem mat doma aj nejake spravne vlozky. Inak budem zhanat vlozka+valec. Piesty su vyvazovane su kazdy samostatne, dolezita je len konecna hmotnost... ale zase tak velmi by som to nehrotil. Je to predsa len najlahsia suciastka v motore ktorej aj tak 20% hmotnosti tvoria piestne kruzky a cap |
Autor: | Jarda S. [ 15.8.09, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
naopak písty k sobě vybíraji aby vážili každej stejně nejlepší co můžeš udělat je sehnat dobrou vložku a vyměnit kroužky |
Autor: | michalkatka [ 15.8.09, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: naopak písty k sobě vybíraji aby vážili každej stejně nejlepší co můžeš udělat je sehnat dobrou vložku a vyměnit kroužky áno, to je váhová kategória piestov, preto sa mi viac pozdáva piest aj s krúžkami nechať a meniť iba vložku.... takže si včera zohnal púder |
Autor: | kwiko [ 15.8.09, 11:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to aj bez pudru |
Autor: | michalkatka [ 15.8.09, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Je to aj bez pudru je to prasklina, alebo ryha ale ostatné na tom motore vyzeralo dobre |
Autor: | Matthes [ 18.8.09, 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vidim blatnik auta a nejakou ocelovou konstrukci na zemi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |