Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

cuká při pomalé jízdě
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18529
Stránka 1 z 1

Autor:  Sotek [ 18.8.09, 16:21 ]
Předmět příspěvku:  cuká při pomalé jízdě

fáčko 93, karburátor, benzin. Pokud jedu na stálé otáčky cca 2 tis, motor škube. Palec rozdělovače vyměněn, palivový filtr také, svíčky také, vzduchový také. Čím by to mohlo být ?

Autor:  darklord [ 18.8.09, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

zmes/predstih/obohacovac

Autor:  slavik74 [ 18.8.09, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

viko rozdelovača + vn kable

Autor:  Sotek [ 18.8.09, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

zapomněl jsem že víko je také nové. Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?

Autor:  slavik74 [ 18.8.09, 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Sotek píše:
Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?

A nemaš možnost na skušku požičať tie kable z ineho Fa? Praca na 2 minuty a nevyhodíš zbytočne peniaze.

Autor:  Jarda S. [ 18.8.09, 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

měří se odpor :wink:

Autor:  Sotek [ 18.8.09, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

slavik74 píše:
Sotek píše:
Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?

A nemaš možnost na skušku požičať tie kable z ineho Fa? Praca na 2 minuty a nevyhodíš zbytočne peniaze.



to mě nenapadlo, ještě se nějaký fáčko v rodině najde :)

Autor:  Martin91 [ 18.8.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

No mě to dělalo taky a vyměnil jsem svíčky a je to Ok ...
:wink:

Autor:  Sotek [ 18.8.09, 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

Martin91 píše:
No mě to dělalo taky a vyměnil jsem svíčky a je to Ok ...
:wink:


ty jsem zkoušel vyměnit a nic :(

Autor:  slovacek.milos [ 18.8.09, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

máš už nějakou vůli v rozdělovači a velký předstih uberr mírně po směru hod ručuček a pojedeš jak zamlada :D výhozí polohu si škrábni šroubovákem :shock: ecperiment 8) miloš

Autor:  Sotek [ 19.8.09, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
máš už nějakou vůli v rozdělovači a velký předstih uberr mírně po směru hod ručuček a pojedeš jak zamlada :D výhozí polohu si škrábni šroubovákem :shock: ecperiment 8) miloš



má někdo nějakou fotku kterým šroubkem se točí ?

Autor:  Majlanky [ 19.8.09, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tam se netoci sroubkem. Tam otacis celim rozdelovacem... Kdyz kouknes na motor ze strany od praveho kola tak uvidis remen, vodni pumpu, rozdelovac atd. Kouknes na rozdelovac na vicko a budes klouzat zrakem niz az tam kde narazis na remen. Tam kouknes za remen a uvidis matku(proti sroubu). Tenhle sroub s matku stahuje "objimku" ktera drzi cely rozdelovac aby se neotacel ve svem ulozeni... Ty ten sroub povolis a pootocis opravdu jemnoulince jak psal Milos. V miste kde prechazi teleso rozdelovace v blok motoru(nad objimkou) jsi udelej vryp sroubovakem at muzes kdykoliv polohu vrati do puvodni pozice :wink:

Autor:  Sotek [ 19.8.09, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Tam se netoci sroubkem. Tam otacis celim rozdelovacem... Kdyz kouknes na motor ze strany od praveho kola tak uvidis remen, vodni pumpu, rozdelovac atd. Kouknes na rozdelovac na vicko a budes klouzat zrakem niz az tam kde narazis na remen. Tam kouknes za remen a uvidis matku(proti sroubu). Tenhle sroub s matku stahuje "objimku" ktera drzi cely rozdelovac aby se neotacel ve svem ulozeni... Ty ten sroub povolis a pootocis opravdu jemnoulince jak psal Milos. V miste kde prechazi teleso rozdelovace v blok motoru(nad objimkou) jsi udelej vryp sroubovakem at muzes kdykoliv polohu vrati do puvodni pozice :wink:



aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)

Autor:  Majlanky [ 19.8.09, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Sotek píše:
aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)


Nez se na to vrhnes. Jestli o tom nic nevis, projdi si clanky na TW(ne forum ale primo clanky na www.skoda.panda.cz) nekde tam snad najdes neco o nastaveni predstihu. To si procti at vis co to vlastne predstih je a jak se nastavuje. Pak ti bude i jasny o cem Milos mluvil :wink:

Autor:  Sotek [ 19.8.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Sotek píše:
aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)


Nez se na to vrhnes. Jestli o tom nic nevis, projdi si clanky na TW(ne forum ale primo clanky na www.skoda.panda.cz) nekde tam snad najdes neco o nastaveni predstihu. To si procti at vis co to vlastne predstih je a jak se nastavuje. Pak ti bude i jasny o cem Milos mluvil :wink:



DÁVÁM PŘEDNOST GŮGLU :) - verze pro Ladu :)

Základní předstih je předstih při motoru v klidu - tzv. předstih startovací. Jeho hodnota je (podle konstrukce motoru) zpravidla v rozmezí 0 až 10° klikového hřídele.
Při volnoběžných otáčkách by teoreticky měla být hodnota předstihu stejná jako hodnota předstihu základního, protože odstředivá regulace začíná pracovat někde od 700 až 1000 rpm motoru. Při sebemenším zvýšení otáček ovšem musí regulátor okamžitě reagovat změnou předstihu (jakmile tedy ťuknu do plynu, předstih narůstá dle křivky regulátoru - viz literatura).

Maximální hodnota předstihu je součet hodnot základního předstihu a pásma regulace (u Lady to znamená 30 až 32° klikového hřídele), takže dohromady to dělá zhruba 33 až 39° (podle hodnoty základního předstihu a tolerance regulátoru). Konec regulace odstředivého regulátoru je někde na otáčkách 4500 až 4800 rpm - dále začínají působit detonační vlny, které naopak vyžadují snižování předstihu a další "nárůst" předstihu jakoby vyrušují, proto regulace s otáčkami již nevzrůstá, ale stagnuje.

Podtlaková regulace předstihu je pouze regulací pomocnou a na celkové regulaci se podílí jen při vysokém podtlaku v sání (ve velkém difuzoru I.stupně karburátoru), to znamená při ekonomické jízdě. Je-li motor v režimu spalování chudé směsi, podtlaková regulace zvýší předstih o X až 12° klikového hřídele (podle velikosti podtlaku v sání), protože chudá směs hoří pomaleji. Pokud je motor ve vysokém zatížení (přibližně víc jak půl plynu), podtlaková regulace předstihu nepracuje. Nutno dodat, že činnost podtlakové regulace je závislá nejen na velikosti podtlaku v sání, ale i na otáčkách motoru.


ale i tak to nechápu, takže to vidim na tupý točení po směru hod, ručiček :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/