Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Postup výměny těsnění pod hlavou - Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18552
Stránka 1 z 1

Autor:  Sotek [ 20.8.09, 10:44 ]
Předmět příspěvku:  Postup výměny těsnění pod hlavou - Favorit

nemá někdo ( ověřený ) postup výměný těsnění pod hlavou u Fáčka v el. podobě ? kdyby tam byly i fotky + na co si dát pozor ( co kontrolovat ) bylo by to dobré. děkuji

Autor:  slovacek.milos [ 20.8.09, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

budeš povolovat první šroub v hlavě zabereš a pínk uletí utopený v bloku a motor můžeš vyhodit i tak to chodí :sick: miloš

Autor:  slovacek.milos [ 20.8.09, 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

v elektronické podobě ho nemá podle mě nikdo protože není

tam je to moc jednoduché tak se píše jen o utahovacích momenteh a pořadí utahování, pokud to chceš udělat pořádně tak hlavu přebrousit měřit přesahy a novou chladící kapalinu i s těsněním sání výfuk, miloš

Autor:  slavik74 [ 20.8.09, 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

No ak neni to tesnenie prasknuté, nemá cenu to riešiť ( podobne ako aj pískanie brzd ) ak máš v plane hodit voz do šrotu, je škoda vrtat sa v tom a vrážať to toho penieze :roll:

Autor:  Sotek [ 20.8.09, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

slavik74 píše:
No ak neni to tesnenie prasknuté, nemá cenu to riešiť ( podobne ako aj pískanie brzd ) ak máš v plane hodit voz do šrotu, je škoda vrtat sa v tom a vrážať to toho penieze :roll:



jenže mě to auto hodně vaří a nedá se s ním jezdit. Novější budu kupovat ( když se zadaří napodzim ) nebo až tomuhle propadne technická a to je leden 2011

Autor:  Jarda S. [ 20.8.09, 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

těsnění pod hlavou je max 200,- :D

Autor:  Sotek [ 20.8.09, 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
těsnění pod hlavou je max 200,- :D



cena matrošu neni problém, to neni taková pálka, ale práce by stála tak dvojku, to je horší.

Autor:  Jarda S. [ 20.8.09, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

práce na půl dne :lol:

Autor:  fatal [ 20.8.09, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
budeš povolovat první šroub v hlavě zabereš a pínk uletí utopený v bloku a motor můžeš vyhodit i tak to chodí :sick: miloš

A nebo se vrtá a vrtá až se to odvrtá. :)

slovacek.milos píše:
v elektronické podobě ho nemá podle mě nikdo protože není

Řekl bych, že v Andrtovi to bylo. A ten by někde měl být k dispozici ke stažení: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10291

Autor:  Sotek [ 20.8.09, 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
slovacek.milos píše:
budeš povolovat první šroub v hlavě zabereš a pínk uletí utopený v bloku a motor můžeš vyhodit i tak to chodí :sick: miloš

A nebo se vrtá a vrtá až se to odvrtá. :)

slovacek.milos píše:
v elektronické podobě ho nemá podle mě nikdo protože není

Řekl bych, že v Andrtovi to bylo. A ten by někde měl být k dispozici ke stažení: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10291



nechceš mi vyměnit ještě těsnění pod hlavou ? :) jinak díky, jsem netušil u Fáčka fouká vzduch také do zadního prostoru za řadičkou....

Autor:  slovacek.milos [ 20.8.09, 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
slovacek.milos píše:
budeš povolovat první šroub v hlavě zabereš a pínk uletí utopený v bloku a motor můžeš vyhodit i tak to chodí :sick: miloš

A nebo se vrtá a vrtá až se to odvrtá. :)

slovacek.milos píše:
v elektronické podobě ho nemá podle mě nikdo protože není

Řekl bych, že v Andrtovi to bylo. A ten by někde měl být k dispozici ke stažení: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10291


sháním stále adresu kdo to umí něco odvrtat na autě,

že se vrtá až se to odvrtá nebo táta má zařízení pro přesné vedení vrtáku, nebo odtryskat přebytečný materiál,

za 30 let jsem nikdy nikoho neviděl na vlastní oči kdo by to na místě v motoru udělal, jedině že spizdil i závit a utělal vložku,

pokud máte někdo chut se stavte mám tu peugeot boxer M8 10.5 ocel šroub v hliníkové hlavě zalomený a utopený 2mm dobře zaplatím :D miloš

Autor:  Jiri [ 20.8.09, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

ja taky delal tesneni zabral sem a nic....sly asi tri srouby...kdybych zabral poradne tak bych urcite neco zalomil...tak sem odvrtal z vrchu hlavy tech imbusu stahl hlavu pak sem vse vytocil zbyly me asi dva..tak ty sem prostrikal pres noc nechal..a rano teda blbe ale slo to ven...kdyz citim ze to nejde tak radsi tenhle zpusob...sroub se znici tak jako tak

Autor:  fatal [ 20.8.09, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Sotek píše:
nechceš mi vyměnit ještě těsnění pod hlavou ?


Ani ne. Není to sice nic složitého, ale když máš smůlu, tak vrtáš. A podruhé se do toho nějak nehrnu. :wink:

Autor:  fatal [ 20.8.09, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
za 30 let jsem nikdy nikoho neviděl na vlastní oči kdo by to na místě v motoru udělal...


Se nedivím, v servisech to nedělají, mi ten zalomený šroub odmítli opravit všude, kde jsem se ptal. Přitom s vrtačkou s přesným vedením by to byla pohodička. My to vrtali ve dvou s obyčejnou vrtačkou, motor samozřejmě v autě, jeden vrtal a druhý držel směr. Vrtáky dostaly zabrat, ale nakonec se povedlo. Pak jsem ještě vysekal zbytky šroubu. A po týdenním nekonečném čekání na objednané závitníky dostal závit zpátky svou podobu. Samozřejmě už nebyl stoprocentní, ale nový šroub se tam po montáži nějak udržel a motor pak kupodivu šlapal i když jsem nebrousil hlavu.

Mít čas, třeba bych se i stavil. :roll: Máš přesnou vrtačku? :)

Autor:  PETR TOMALA [ 20.8.09, 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Velmi doporučuji před povolováním hlavy šroubů poklepat přes nástavec kladivem a hlavně povolovat pomocí vratidla a né prostého klíče.V okamžiku kdy už se hlava šroubu dostane trochu ven,tak ho tím obyčejným gola klíčem namáháš na jednu stranu a někdy ho spíš zlomíš než ukroutíš.Vratidlem zabíráš rovnoměrně a přesně.Tenhle systém se mi osvědčil a povedlo se mi vytáhnout i zdánlivé hrobečky.Pokud je povolení problematické a šrouby dostanou zabrat,tak kup nové!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/