Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

hlava 135
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18563
Stránka 1 z 2

Autor:  blbecek69 [ 20.8.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku:  hlava 135

vala sa mi doma hlava z fava 135 bo som myslel ze je to 136 ,tak da sa nieco z nej pouzit do 136?hlavne mi ide o ventili abo su aj cele hlavy rovnake?

Autor:  Kachnis [ 21.8.09, 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 135

jednou pro vzdy a mozna uz i treba naposled 165 a 136 se NELISI hlavou..

Autor:  blbecek69 [ 21.8.09, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 135

Kachnis píše:
jednou pro vzdy a mozna uz i treba naposled 165 a 136 se NELISI hlavou..

ale ja mam 135 a nie 165 :lol:
ale aj tak dik :wink:

Autor:  Kachnis [ 21.8.09, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 135

na tw 2010 se prihlas o pohlavek za drzost :wink:

Autor:  blbecek69 [ 21.8.09, 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 135

Kachnis píše:
na tw 2010 se prihlas o pohlavek za drzost :wink:

len mensi dotaz tw 2010 je co?

Autor:  Kachnis [ 21.8.09, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 135

sraz pristi rok, jako byl tw 2007, tw2008, tw 2009..ach jo :lol:

Autor:  Matthes [ 21.8.09, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Sraz omfg :roll:

Pozde :(

Autor:  Kachnis [ 21.8.09, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

co je, 2010 nestihas?? :-)

Autor:  varok [ 22.8.09, 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis: však tomu odpovídá i jeho přezdívka, ne?
Blbeček69: to byl jen překlep, mělo tam být 135 a 136. Hlavy u všech fáček jsou stejné, pro 135 i pro 136, pokud nejsou upravované. Tyto motory se liší jen písty. 135 má dno pístů vybrané takovým žlábkem a 136 má dno pístů rovné, tím pádem má i větší kompresi.

Autor:  Matthes [ 22.8.09, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Kachnis: však tomu odpovídá i jeho přezdívka, ne?


Ja jo, vsak hydrostatickej pohon jede 8)

Autor:  Dyno [ 22.8.09, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? :roll:

Autor:  blbecek69 [ 23.8.09, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

no ide i to ze som zohnal z vrakaca hlavu udajne 136 ale ked som ju zhadzoval z motora tak som si vsimol inych piestou ale som sa ponahlal a zobral ju
a ked som ju doma pozrel tak som si este vsimol ze ma dosedaciu plochu vyzratu od chladacej sice to by asi az tak nevadilo bo chcem hlavu znizovat :wink:
v najhorsom pripade mam sacie a vyfukove potrubie,karbec a dufam ze aj ventili bo na tej mojej co ju upravujem je jeden praskli :(

Autor:  Nepér [ 23.8.09, 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? :roll:
Všechny 781 už měly hlavy na bezolovnatý benzín.

Autor:  MOLSO [ 23.8.09, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? :roll:


praveže 136ky mali iba na olovnatý (ale tyka sa to iba 742kovej rady)

Autor:  Ondras83 [ 23.8.09, 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

počkejte na michalkatku, ten vám řekne, že sou 135 a 136 hlavy trošičku jiný...

jinak na úpravu doporučuju hlavu udělanou po srpnu 95, maj trošku lepší kanály, pak už jen felda MPI (po 8/97) a fábka 1,4 MPI

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/