Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
hlava 135 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18563 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | blbecek69 [ 20.8.09, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | hlava 135 |
vala sa mi doma hlava z fava 135 bo som myslel ze je to 136 ,tak da sa nieco z nej pouzit do 136?hlavne mi ide o ventili abo su aj cele hlavy rovnake? |
Autor: | Kachnis [ 21.8.09, 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 135 |
jednou pro vzdy a mozna uz i treba naposled 165 a 136 se NELISI hlavou.. |
Autor: | blbecek69 [ 21.8.09, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 135 |
Kachnis píše: jednou pro vzdy a mozna uz i treba naposled 165 a 136 se NELISI hlavou.. ale ja mam 135 a nie 165 ale aj tak dik |
Autor: | Kachnis [ 21.8.09, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 135 |
na tw 2010 se prihlas o pohlavek za drzost |
Autor: | blbecek69 [ 21.8.09, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 135 |
Kachnis píše: na tw 2010 se prihlas o pohlavek za drzost len mensi dotaz tw 2010 je co? |
Autor: | Kachnis [ 21.8.09, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 135 |
sraz pristi rok, jako byl tw 2007, tw2008, tw 2009..ach jo |
Autor: | Matthes [ 21.8.09, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sraz omfg Pozde |
Autor: | Kachnis [ 21.8.09, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
co je, 2010 nestihas?? |
Autor: | varok [ 22.8.09, 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis: však tomu odpovídá i jeho přezdívka, ne? Blbeček69: to byl jen překlep, mělo tam být 135 a 136. Hlavy u všech fáček jsou stejné, pro 135 i pro 136, pokud nejsou upravované. Tyto motory se liší jen písty. 135 má dno pístů vybrané takovým žlábkem a 136 má dno pístů rovné, tím pádem má i větší kompresi. |
Autor: | Matthes [ 22.8.09, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Kachnis: však tomu odpovídá i jeho přezdívka, ne? Ja jo, vsak hydrostatickej pohon jede |
Autor: | Dyno [ 22.8.09, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? |
Autor: | blbecek69 [ 23.8.09, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ide i to ze som zohnal z vrakaca hlavu udajne 136 ale ked som ju zhadzoval z motora tak som si vsimol inych piestou ale som sa ponahlal a zobral ju a ked som ju doma pozrel tak som si este vsimol ze ma dosedaciu plochu vyzratu od chladacej sice to by asi az tak nevadilo bo chcem hlavu znizovat v najhorsom pripade mam sacie a vyfukove potrubie,karbec a dufam ze aj ventili bo na tej mojej co ju upravujem je jeden praskli |
Autor: | Nepér [ 23.8.09, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? |
Autor: | MOLSO [ 23.8.09, 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: A neměly náhodou první 135 sedla ventilů(ventily) jen na olovnatý benzín? praveže 136ky mali iba na olovnatý (ale tyka sa to iba 742kovej rady) |
Autor: | Ondras83 [ 23.8.09, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
počkejte na michalkatku, ten vám řekne, že sou 135 a 136 hlavy trošičku jiný... jinak na úpravu doporučuju hlavu udělanou po srpnu 95, maj trošku lepší kanály, pak už jen felda MPI (po 8/97) a fábka 1,4 MPI |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |