Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 136B obrovska spotreba 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 136B obrovska spotreba
Ahojte,takze vlastnim Skoda Favorit 136B (BMM,r.v.94) a trapi ma jedna taka vec.Auto ma nehoraznu spotrebu,ked idem sam,kludne az skoro dedkovskou jazdou, nedostanem sa pod 10l,ak na to trosku pridam,spotreba sa vysplha aj na 14-15l.Z prvu som si myslel,ze je na vine lamda sonda,ked som ju odpojil,spotreba trosku klesla,auto uz ma 160 000,takze som kupil novu originalnu sondu LSH-24 aj s kabelazou a vymenil.Pri tomto ukone som skontroloval tesnost vyfukoveho potrubia z hlavy,cele ho dotiahol.Samozrejme som spravil reset jednotky (odpojenim baterie na 15 minut) a nasledne stary start presne podla navodu.Bohuzial,spotreba ostala stale vysoka,pod 10l sa nedostanem.Inak motor funguje uplne v poriadku,krasne taha,zapalovacie kable su nove,vicko a palec rozdelovaca su nove (vsetko kupovane na evv.cz),sviecky mam nove Bosch. Volnobeh drzi krasne,motor proste inak nema problem.Zmes sa mi zda byt velmi silna,vyfuk je na konci uplne cierny,zjavne zmes spravne nedohara (je silna).

Takze,moje badanie ma priviedlo len k jednej jedinej moznej pricine mojho problemu.Na vyfukove potrubie je pripojena trubka,ktora je potom pripojena na sanie,teda predhrev sania.A tu by som videl problem,ta cast,kde sa ma trubka napojit na vyfukove potrubie,je ulomena,teda trubka sa neda na potrubie nasadit,pretoze je ta cast z neho ulomena,takze trubka je tam len nasmerovana.Predpokladam,ze prave tadial nasava potrubie falosny vzduch,kyslikova lambda sonda zaznamena vela obsahu kyslika v plynoch a tak sa snazi nastavit silnejsiu zmes.Je moja dedukcia spravna alebo to s tym vobec nemusi suvisiet?A ked by to bolo tym,ako to vyriesit?

Dufam,ze ste ma pochopili a dakujem za odpovede,uz som zufaly :)

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 11:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
Heh,tak asi budem za debila,az teraz som si vsimol,ze predhrev sania vlastne nie je napojene na potrubie,ale len na ten tepelny stit :D :D

Hmm tak potom ma uz nic nenapada,niekto nejaky tip,kde by mohol byt problem s tou spotrebou? :(

EDIT: Este ma napadla jedna vec,obcas sa stane,ale fakt zriedka,ze motor po nastartovani a pohnuti sa s autom zdochne.Kym je pod plynom,tak ide,ale napriklad pri preradovani rychlosti zrazu zdochne,robi to hlavne,ked je chladnejsie.Mohlo by to sposobovat cidlo chladiacej kvapaliny a mohlo by byt aj pricinou tej zvysenej spotreby?

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 13:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A jakou to ukazuje teplotu?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.8.09, 13:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
Teplota je OK,termostat funguje ako ma,kuri viac nez dobre.

Na tomto motore je ale cidlo pre RJ a cidlo pre budik oddelene.

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 16:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Whistler píše:
Teplota je OK,termostat funguje ako ma,kuri viac nez dobre.

Na tomto motore je ale cidlo pre RJ a cidlo pre budik oddelene.


No ved to mal Neper namysli. Chybne cidlo teploty pre Rj... Jendno je na vstrekovaci a druhe niekde na sani (podla roku vyroby a modifikacie). Dalsia moznost ma uz napada len vadna RJ (mozno chipnuta)...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


25.8.09, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
kwiko: ja viem,ako to Neper myslel,chcel som tym povedat,ze to,ze na budiku ukazuje teplotu v poriadku,neznamena,ze aj cidlo pre RJ je funkcne,neviem,ako ho otestovat,nemam bohuzial funkcny multimeter :roll:

Takze cisto teoreticky,je mozne,ze vadne cidlo teploty vody pre RJ ma za nasledok zvysenu spotrebu?Predpokladam,ze cidlo teploty vzduchu by spotrebu nemalo ovplyvnit,aj ked....

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 17:16
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to čidlo je na sání vzadu ve směru k topení a při 80 tam musí hlásit odpor do řj 284-385 ohmů pokud je tam tčeba 3000 je v háji a potřeba jak kráva pokud tam není odpor žáný je v řj- 49.5 a žere jak tank miloš


25.8.09, 18:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
ahoj milosi,viem,kde sa cidlo nachadza a dakujem,ze si mi potvrdil,ze spotrebu moze sposobovat aj to cidlo :)

Inak,neviete niekto,kde by som to cidlo mohol zohnat?Nejak ho v ziadnom zasielkovom e-shope neviem najst,nejaky tip?Kludne aj SK aj CZ shopy,diky moc :)

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 19:17
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
proč hledáš čidlo nahlaš prosímtě kolik má ohmů při 80 a nejlépe vag kolik je v řj teplota nedivoč, čidlo může být dobré a spoustu jiných závad miloš


25.8.09, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
neviem či nemyslí trubku na tester lambdy ktorá bola u niektorých BMM, tadiaľ by mu to mohlo ťahať vzduch a lambdu zblbnúť...

Obrázek

ešte môže mať vadný vstrekovač, tak že "cáka" palivo stále...

a čodlo teploty si môžeš odmerať aj doma....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.8.09, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
Milosi,nemam bohuzial funkcny multimeter,ten stary vyhorel cez poistku,poistka ostala neprepalena,ale merak nejde :(.K VAGu pristup nemam a kedze som momentalne na SK a nie v Prahe,tak nemam ani kde poriadne ist,u nas za to v Skodovackych servisoch beru 17eur,preto mi je lahsie rovno kupit nove cidlo...

michalkatka: mam presne ten typ potrubia s tou trubkou,kadial by to mohlo tahat vzduch?Cez tu gumicku navrchu?Vstrekovac by mal byt OK

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 19:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Whistler píše:
michalkatka: mam presne ten typ potrubia s tou trubkou,kadial by to mohlo tahat vzduch?Cez tu gumicku navrchu?Vstrekovac by mal byt OK


práve by nemalo nič ťahať, jedine ak by si mal tú gumičku potrhanú...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.8.09, 19:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
Gumicka potrhana nie je,prezeral som snad vsetko,na vyfukovom potrubi by nemala byt ziadna netesnost.

EDIT: Tak nikto s tipom na e-shop s tym cidlom? :(

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


25.8.09, 19:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
chcelo by to na Vag pozrieť priame hodnoty za chodu...

ak to nieje to čidlo, prikláňal by som sa k tomu vstrekovaču, on ti presakuje stále a do toho strieka čo mu RJ prikáže, dokopy je to veľa...

staré sviečky boli čierne :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.8.09, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: [CR]-Prague
Příspěvek 
A je nejaky sposob ako v domacich podmienkach ten vstrekovac skontrolovat?Sviecky boli v celkom dobrom stave,cierne rozhodne neboli.

Inak dik za rady,verim,ze to bude tym cidlom a nie vstrekovacom :(

_________________
Skoda Favorit r.v. 1994,50kW BMM,cervena,Sport Line


Naposledy upravil Whistler dne 25.8.09, 20:08, celkově upraveno 2



25.8.09, 20:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz