Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
sopl omega 2,0 uscpaný výfuck černýs svíčky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18640 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | sopl omega 2,0 uscpaný výfuck černýs svíčky |
může mít ucpaný výfuk vliv na černý svičky zakarbonovaný nebo jsou to dva problémi nezávazný na sebe jinak auto při přidání plnu cuká i po demontáži ucpaního zadního dílu tlumiče jde stěží profouknotu pusou a kdžy tam byl tak s tý spony před ním to syčelo... |
Autor: | darklord [ 27.8.09, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
vymen posledny diel, a uvidis. ono upchaty vyfuk neni nic co by motoru prospievalo a je dost mozne ze to moze aj za tie svecky |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: vymen posledny diel, a uvidis. ono upchaty vyfuk neni nic co by motoru prospievalo a je dost mozne ze to moze aj za tie svecky asik koupím noví a uvidím |
Autor: | darklord [ 27.8.09, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ako je na tom spotreba? kolko si na tom nabehal ked si kontroloval sviecky? pac jak budes iba startovat a nechas bublat za studena tak sviecky budu cierne aj ked je to OK. pokial su cierne aj po dlhsej jazde tak by som to videl na chybu v bohatosti zmesi (lambda, cidlo teploty) |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: ako je na tom spotreba? kolko si na tom nabehal ked si kontroloval sviecky? pac jak budes iba startovat a nechas bublat za studena tak sviecky budu cierne aj ked je to OK. pokial su cierne aj po dlhsej jazde tak by som to videl na chybu v bohatosti zmesi (lambda, cidlo teploty) |
Autor: | darklord [ 27.8.09, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ti to tam dakde tece rovno do motora pozri sa na lambdu a to cidlo teploty, ak su OK (co neverim) tak jedine chyba vstrekovaca |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak svíčky vyměněný ale furt jak to leze nahoru otáčkam atak při 1500se to takucká a je cítit nespálenej benzín jak pozmám vandý čidlo a lambu? |
Autor: | darklord [ 27.8.09, 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
skoc na diagnostiku, sam to asi nespoznas |
Autor: | NOVON [ 27.8.09, 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud je závada v řízení motoru,tak se rožne oranžová kontrolka motoru na přístrojovce..Kat tam ještě je? Co to je za motor C20NE?Hoď sem foto motoru,teď si nejsem jistý,zdali je tam váha vzduchu nebo ne..Každopádně je bohatá směs,tak že lambda,čidlo teploty chlad kapaliny nebo váha vzduchu..Tím začneme..U oplu jdou z ECU vyblikat chybové kódy..Mrkni na nějaký Opel klub..Třeba www.opelastra.cz |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ta kontrolka svítí před startem a váhu vzduchu má |
Autor: | darklord [ 27.8.09, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: jo ta kontrolka svítí před startem a váhu vzduchu má ajeje, zase funguje pravidlo ze az ked zlyha TW tak hladame prirucku od auta, co? |
Autor: | škodař [ 27.8.09, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.opelastra.cz/technika/zavady.htm tohe jsme našel myslím že by to mohlo být ono ale bec nevím co znamená spojený nakrátko jeslti jako natvrdo nebo krátce a jak to blikání rozluštit |
Autor: | NOVON [ 27.8.09, 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak že spojíš piny A+B drátkem natvrdo,zapneš zapalování.Kontrolka blikne jednou,pak pauza a pak blikne dvakrát krátce=kód 12-připravenost ECU k přečtení/vyblikání chybových kódů..No a pak blikne třebas 3 krát krátce-pak pauza-a 5 krát krátce=35..Už to chápeš?Je tam i podrobný návod a ve tvém případě(nenapsal jsi typ motoru) tam máš řízení motoru MOTRONIC,tak chybové kódy hledej tam.. |
Autor: | NOVON [ 27.8.09, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak pokud bude pořád blikat 12,tak v ECU není žádná uložená závada a chybu hledej v zapalování,vadných vstřikovačích.. Ještě se mrkni,jestli ti nepřeskočil rozvoďák o zub,musí být klika+váčka na ryskách..Tenhle motor nemá napínací kladku,rozvodový řemen se napíná na vodní pumpě,tak zkontroluj i jeho napnutí-na tažné straně se nechá otočit max o 90 stupňů..Mno tak kontroluj a blikej,pak napiš.. |
Autor: | slovacek.milos [ 28.8.09, 06:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
mně vadí že nenapíšeš o jaký motor se jedná, rok výroby, kod motoru, výkon motoru, 16V? montronik M4.1 nebo 1.5 , a že omega nemá napínací kladku to bude asi blbost omegy 2.0 se dělaly od 86 do 96 a všechny mají napínací kladku napíná se na čtyřikrát na volno, přetáhneš, na střed a mírně povolíš šestihranem, vodní pumpa je na fest co třeba VN kabely jaký je odpor co teplotní čidlo při 80 je tam odpor 300-400 a z lambády na pinu 4-1 leze 0.1-4.2V pokud bude hláška teplotního čidla sibiř a z lambády poleze chudá směs tak řj bude stříkat a stříkat a palivo bude mizet a mizet a v řj žádnou závadu nenajdeš taky se ladí volnoběh a váha vzduchu to jsi kde našel miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |