Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

chcípání motoru pod plným plynem - forman BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18653
Stránka 1 z 1

Autor:  cyz [ 28.8.09, 06:50 ]
Předmět příspěvku:  chcípání motoru pod plným plynem - forman BMM

Poslední dobou mi nějak začíná zlobit motor - když jedu na 5 pod plným plynem tak najednou motor zhasne, když pustím plyn a případně vyřadím tak na volnoběhu normálně jede a hned zase přidám tak už jede normálně, udělalo mi to cca 3x ale znepokojuje mě to....čím by to mohlo být? Že by zase palivové čerpadlo?

Autor:  slovacek.milos [ 28.8.09, 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání motoru pod plným plynem - forman BMM

cyz píše:
Poslední dobou mi nějak začíná zlobit motor - když jedu na 5 pod plným plynem tak najednou motor zhasne, když pustím plyn a případně vyřadím tak na volnoběhu normálně jede a hned zase přidám tak už jede normálně, udělalo mi to cca 3x ale znepokojuje mě to....čím by to mohlo být? Že by zase palivové čerpadlo?


před karbec musíš vřadit tlakoměr delší hadice a vyvést pod stěrač a :shock: na ten tlakoměr

a když ten motor chcípen tak co :shock: na tom tlakoměru pořád tam musí být 1 jinak tolerance 0.8-1.2 pak ho dej zas na nádrž a když bude po stěračem hodnota KO k nule a na čerpadle OK je to filtr :lol: miloš

Autor:  cyz [ 28.8.09, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání motoru pod plným plynem - forman BMM

Na tuhle metodu počkám než to začne dělat častěji, teď mi to takhle zakucká cca 1x za týden a žádné delší cesty nad 100km už tuto sezonu nemám v plánu. Filtr má najeto 50 000km tzn. 10tis. do výměny což bude někdy v říjnu.

Autor:  trady [ 28.8.09, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

mi todle delalo jak mi upadl svornik rozdelovace a mel sem predstih nejakych 20° a vice :-D

Autor:  ferrari [ 28.8.09, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

A to totálne zhasne, či kucká? čo pritom robí otáčkomer?

Autor:  škodař [ 28.8.09, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

logicky to vypadá taky na ten filtr :wink:

Autor:  NOVON [ 28.8.09, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

CYZ: Výrobce udává výměnu pal. filtru po 60 tis km,ale tohle je max interval výměny..Myslím,že 50 tis je až až vzhledem k diskutabilní kvalitě pohonných hmot v ČR..Tak že buď filtr nebo sítko v nádrži..Pokud to nebude lepší,tak udělej co píše Miloš..

Autor:  ferrari [ 29.8.09, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
CYZ: Výrobce udává výměnu pal. filtru po 60 tis km,ale tohle je max interval výměny..Myslím,že 50 tis je až až vzhledem k diskutabilní kvalitě pohonných hmot v ČR..Tak že buď filtr nebo sítko v nádrži..Pokud to nebude lepší,tak udělej co píše Miloš..
Presne-presne, ja mením palivový filter raz za rok a aj tak som mal problém - stačí raz natankovať nekvalitný benzín, či použiť benzín zo špinavého kanystru...

Autor:  cyz [ 29.8.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

ok, v nejbližší době vyměním....problém bude asi v dodávce paliva, kdyby byl v zapalování tak myslím že bych to poznal podle otáčkoměru

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/