Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

volba pístů do 742.13
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18686
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 19:22 ]
Předmět příspěvku:  volba pístů do 742.13

jiz jsem interne resil s nekolika cleny.. potrebuji pouzit blok a hlavu z vozu S130L . mym cilem je ziskat motor s kompresi min 10:1, vackuv hridel bude S110Rnebo felda BMM, spalovat bude LPG.
a ja resim pouziti pistu :
1) origo S 130 , blok snizit o 0,4-0,5mm, vyhody :jednoduchost
2) pouzit tubus 136 , snizit blok pomalu o 1mm, nemuzu se dopocitat konkretni hodnoty, vyhody : modernejsi pist, lepsi pistni krouzky-dlouha zivotnost
3) pouzit tubus 77mm a jen zarovnat hlavu, vyhody:pozadovany komprese dosahnu zvysenim zdvihovyho objemu, nevyhody - neznam zivotnost teto sady

tak k cemu byste se priklonili vy?

ps, kdo napise, dej tam celyho favorita je debil,protoze na to se neptam :wink:

Autor:  darklord [ 30.8.09, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam 130ku ktora toci cez 230tisic a kruzky drzia ;) daj tam 130 a stiahni hlavu kolko potrebujes, s ostatnym by si sa sral a vysledok rovnaky

Autor:  michalkatka [ 30.8.09, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

to je dilema, ako by sedel piest MPi vo vložke 130 :?: blok prečo dole :?: neviem presné hodnoty, ale 130 má origo piesty s dosť veľkou dierou...

aký je rozdiel v ojniciach a piestoch Favo136/130 :?: nedali by sa použiť aj MPi piesty :?:

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana :-) no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil

Autor:  michalkatka [ 30.8.09, 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

Kachnis píše:
130ka ma pist takovej divoce tvarovanej kvuli vysoky kompresi 9,7:1, favo ma pist rovnej a komprsi dela ten tvar spalovaku v hlave.. takze snizovat blok proto aby se zvysila komprese a nemusela se snizovat hlava, ktera uz tak bude dost namahana :-) no a pisty MPi nemaj smysl,protoze jsou jen o 0,2mm vyssi nez favorit.. a ojnice favorita jsou pevnejsi,ale ty jsem neresil


dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...

Autor:  Jarda S. [ 30.8.09, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

jen pro představu 130 píst vypadá takhle Obrázek

Autor:  Martin 007 [ 30.8.09, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

michalkatka píše:
dobre, ale ak má piestny čap 130 rovnako vysoko ako Favo rsp. MPi tak nevidím prečo chceš znižovať blok, jednoducho vymeniš piesty a hotovo, Fačko má bimetalické čo je nesporná výhoda... dokonca by sa mi potom zdal KP aj moc veliký...


Michale, neres vyresene, pistni cep je vsude stejne vysoko, jenze 130 pist je vypoukly a favorit rovny,proto ma favoriti pist ve 130ce motoru nizsi kompresi.. pouzitim pistu mpi si pomuzes o 0,2mm ale tim se jeste porad nedostanes na puvodni 9,7 natoz na 10..blok snizovat proto, abych nemusel snizovat litinovou hlavu.. je to normalni uprava, delali to i v metalexu.. aby nerezali hlavu, vzali blok o 2mm, zkratili vlozky a bylo..

Autor:  darklord [ 30.8.09, 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

Kachnis píše:
...


keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini ;)

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

darklord píše:
keby cosi jeden 742.13 blok tu mam na skrini ;)


vsak uz mam z nej doma klikovku :) si to moh poslat najednou :)

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Vrtání 77m je fakt kinder vajíčko...už origo 75.5mm je plechovka.


vrta se i 78, ale mas pravdu..

Autor:  Martin 007 [ 30.8.09, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no... :|

Autor:  Jarda S. [ 30.8.09, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

77 sem měl v ruce a to už byla plechovka :D

Autor:  darklord [ 30.8.09, 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: volba pisti do 742.13

Kachnis píše:
vsak uz mam z nej doma klikovku :) si to moh poslat najednou :)


no, keby si povedal ze chces ;) inak aj ojnice by sa nasli, tie budu asi tiez niekde na skrini

Autor:  Kachnis [ 30.8.09, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Netvrdím že to nemaká jo...i při závodech a u vrchařů, ale ten pocit. Neim no... :|


no prave, ten pocit..ono to neco vydrzet musi, kdyz se s tim jezdi zavody ale je to vzdycky na chvili, ze .nutno dodat ze moje standadni doba chodu motoru je 2-3 hodiny..kratsi vzdalenosti moc nejezdim no a pak jsou dovolenky a tak, kdy motor prakticky nevychladne po dobu 12h...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/